Діагностувальна робота № 3 " План і карта. Прогноз погоди."

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС в 4 класі НУШ № 3 по темі " План і карта. Прогноз погоди"
Перегляд файлу

                   Діагностувальна робота з ЯДС № 3

                       «План і карта. Прогноз погоди»

 

 

  1. Компас – це

А) Прилад для орієнтування на земній поверхні.

Б) Прилад для вимірювання довжини тіні на поверхні.

В) Прилад для вимірювання кількості опадів.

Г) Прилад для вимірювання сили й напрямку вітру.

 

   2. Яким кольором на карті позначають гори?

   А) Зеленим           Б) Жовтим         В) Коричневим        Г) Блакитним

 

    3. Лінія горизонту – це

         А) Уявна лінія, навколо якої обертається Земля.

         Б) Уявна лінія, яка обмежує горизонт.

         В) Все, що ми бачимо навколо себе.

         Г) Лінія, яка обмежує розміри предмета.

 

    4. План місцевості – це

         А) Малюнок місцевості.

         Б) Уявна лінія, яка обмежує горизонт.

         В) Креслення вигляду згори невеликої ділянки земної поверхні.

         Г) Число, яке вказує у скільки разів зменшено дійсні  розміри    предмета.

 

     5. Атмосферний тиск вимірюють за допомогою

     А) Компаса       Б) Гігрометра      В) Барометра      Г) Флюгера

 

     6. Що показує масштаб?

     А) У скільки разів зменшено/збільшено дійсні розміри предмета.

     Б) Довжину і ширину предмета.

     В) Висоту предмета.

     Г) Периметр предмета.

 

     7. Географічна карта – це

     А) Зображення невеликої місцевості зверху.

     Б) Меридіани і паралелі.

     В) Зменшене у багато разів зображення всієї земної кулі чи її частини

     Г) Зображення предмету зверху.

 

    8. Напиши, що значить вміти орієнтуватися на місцевості? ……………………………………………………………………………

    9. Напиши, де ( праворуч, унизу, ліворуч, угорі) і як позначають на плані і карті сторони горизонту?

Північ - ……………………….. , південь - …………………………… ,

захід - …………………………. , схід - ……………………………….. .

10. На плані ділянка має такі розміри: довжина 4 см, ширина – 3 см. Масштаб плану: 1 см- 20 м. Обчисліть справжні розміри цієї ділянки.

Довжина - ……………………………… .

Ширина - ……………………………….. .

11. Накресліть шлях, використовуючи умовні позначки.

На екскурсію до мішаного лісу учні йшли від школи спочатку на північ по шосе; потім – на схід через міст і річку; далі – на південний схід по стежці.

 

12. Напишіть, у яких напрямках вони повертатимуться.

docx
Додано
17 листопада
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку