Діагностувальна робота
З математики
«Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20».
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу за темою ; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Завдання
1 варіант
1. Розв’язати задачу.
Оленка зірвала з дерева 9 яблук, а слив стільки ж, тільки на 4 більше. Скільки слив зірвала Оленка?
2. Порівняти.
45…27 99…31
69…16 32…77 84…97 12…21
3. Обчислити.
14-6= 9+7= 8+7= 7+8= 12-7= 11-6=
4. Накреслити.
Накресли перший відрізок довжиною 6 см, а другий на 2 см менший.
2 варіант
1.Розв’язати задачу.
Іванко зібрав 11 грибів, а Оксанка стільки ж, тільки на 3 менше. Скільки грибів зібрала Оксанка?
2. Порівняти.
32…73 82…12
64…22 12…90
92...43 11…78
3. Обчислити.
9+6= 13-6=
18-9= 8+8= 5+7= 14-5=
4.Накреслити.
Накресли перший відрізок довжиною 7 см, а другий на 1 см більший.