Діагностувальна робота 5 клас НУШ

Про матеріал
Діагностувальна робота 5 клас НУШ містить 7 завдань 2 варіанти за курс початкової школи.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота за курс початкової школи

Варіант 1

1.Виконати множення:               905*17                 ( 1 бал)

 2.Знайти частку:

5712:28                                                                      ( 1 бал)

3.Виконати дії:

305 + (704 – 68)                                                         ( 1 бал)

4.Знайти різницю:

44м85см – 20м75см                                                  ( 1 бал)

5.Розв’язати рівняння:   

1335 : х =15                                                               ( 2 бали)

6.Розв’язати задачу:   ( 3 бали)

   За перший день туристи пройшли 24 км, за другий – на 8км більше ніж за перший. За перший та другий дні туристи пройшли на 25 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів пройшли туристи за три дні разом.

7.Замість зірочок поставити цифри, щоб множення було виконано правильно:             ( 3 бали)    

       6*

       **

 +    **

     **

    **6

Діагностувальна робота за курс початкової школи

Варіант 2

1.Виконати множення:                 809*23                  ( 1 бал)

 2.Знайти частку:

2448:36                                                                         ( 1 бал)

3.Виконати дії:

896 -  (35 + 129)                                                           ( 1 бал)

4.Знайти різницю:

17хв56с – 11хв 37с                                                      ( 1 бал)

5.Розв’язати рівняння:

Х : 9 =4204                                                                 ( 2 бали)

6.Розв’язати задачу:  ( 3 бали)

Дріт розрізали на три частини. Довжина першої частини становила 35 см, довжина другої – на 7см менше, ніж першої, а довжина третьої – на 14см менше, ніж довжина першої та другої частин разом. Яку довжину мав дріт.

7.Замість зірочок поставити цифри , щоб множення було виконано правильно:          ( 3 бали)

       **

       *8

 +    **

   ***

   ****

 

 

 

  1. клас ( діагностична конт. робота )

1 варіант

1.Порівняти дроби:

16,8 і 16,75

2.Виконати додавання:

36 +6,8

3.Записати у порядку зростання дроби:

;;;;

4.Спростити вираз і обчислити його:

6,8р – 6,7р , якщо р = 19

5. Розв’язати рівняння :

2,73 : ( 0,18 + х ) = 3,5

6. Розв’язати задачу :

ст . 77   № 205

7.Розв’язати задачу :

ст.80   №243

 

6 клас ( діагностична конт. робота )

2 варіант

1.Порівняти дроби:

2,05і 6,05

2.Виконати додавання:

4,37 +15

3.Записати у порядку спадання дроби:

;  ;; ; 

4.Спростити вираз і обчислити його:

10,7х – 3,7х, якщо х = 21

5. Розв’язати рівняння :

1,98: (0,7- х ) =4,5

6. Розв’язати задачу :

ст . 51  № 205

7.Розв’язати задачу :

ст. 55   №243

 

Підсумкова контрольна робота з алгебри, 9 клас

І варіант

  1. Знайдіть усі значення , при яких має зміст вираз:

А);   Б) ;   В);    Г).

  1. Розв’яжіть систему нерівностей:

А) ;  Б) ;  В) ;  Г) розв’язків немає. 

  1. Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії ,якщо .

А) 6;     Б) -3;     В) 12;     Г) -4.

  1. Скільки  грамів солі міститься в 350г 4% розчину?                                               

А)  4;    Б) 6;      В) 21;     Г) 14.

5. Розв’яжіть систему рівнянь:

6. Знайдіть  30-ий член арифметичної прогресії, якщо

.

  1. Побудуйтеграфікфункціїу = х2 +6х+8. Користуючисьграфіком, знайдіть:

   1) найменше значенняфункції;

   2) проміжок, на якому функція набуває додатних значень;

  3) проміжок, на якомуфункціяспадає.

 

Підсумкова контрольна робота з алгебри, 9 клас

ІІваріант

  1. Знайдіть усі значення , при яких має зміст вираз:

.

А);   Б) ;   В);    Г).

  1.      Розв’яжіть систему нерівностей:

А) ;  Б) ;  В) ;  Г) розв’язків немає. 

  1. Чому дорівнює знаменник геометричної прогресії ,якщо .

А) 6;     Б) -3;     В) 12;     Г) -4.

  1. Скільки  грамів солі міститься в 350г   6% розчину?

А)  4;    Б) 6;      В) 21;     Г) 14.

  1. Розв’яжіть систему рівнянь:

6. Знайдіть  20-ий член арифметичної прогресії, якщо                                                =6 , =10.

        7.Побудуйтеграфікфункціїу = х2 - 6х-7. Користуючисьграфіком, знайдіть:

1) найменшезначенняфункції;

  2) проміжок, на якому функція набуває від’ємних  значень;

3) проміжок, на якомуфункціязростає.

 

Підсумкова контрольна робота з геометрії, 9 клас

І варіант

  1. У трикутнику ABCзнайдіть сторону AC, якщо В=30°, С=45°, сторона АВ дорівнює   см.      А) 2,5 см;  Б) 7 см;  В) 3,5 см;  Г) 5 см.

 

2.Знайдіть модуль вектора (-12; 5).

А)13; Б) ; В) 17; Г) 14.

3.Сторона квадрата дорівнює 18 см. Знайдіть радіус вписаного в нього кола.                                                                                                                    А) 9 см;         Б) 4,5 см;        В) 6 см;         Г) 8 см. 

 

4.Висота рівнобедреного трикутника дорівнює 15 см, а основа – 16 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.                                                       А) 34 см;         Б) 17 см;         В) 31 см;         Г) 23 см.

 

5. Дано вектор (-6;1) і (5;-3). Знайдіть + .                                          А) ;    Б) ;     В) ;      Г)

6.Знайдітьсторонипаралелограма з гострим кутом 60, якщойогоплощадорівнює 14см, а периметр – 22 см.

7.В прямокутній трапеції основи дорівнюють   25 см      та 32 см, а більша діагональ є бісектрисою гострого кута. Знайдіть площу трапеції.

 

 

 

Підсумкова контрольна робота з геометрії, 9 клас

ІІ варіант

  1. У трикутнику ABCзнайдіть сторону AВ, якщо С=30°, В=45°, сторона АС дорівнює  см.

     А) 2,5 см;  Б) 7 см;  В) 3,5 см;  Г) 5 см.

 

  1. Знайдіть модуль вектора (-7; -24).

А)13; Б) ; В) 17; Г) 25.

  1.              Сторона квадрата дорівнює 16 см. Знайдіть радіус вписаного в нього кола.                                                                                                                    А) 4 см;         Б) 2 см;        В) 8 см;         Г) 6 см.

4.Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 29 см, а висота, яка проведена до основи, дорівнює 21 см. Чому дорівнює основа трикутника?                                                                                             А) 50 см;         Б) 8 см;         В) 40 см;         Г) 20 см.  

5.Дано вектор (-4;3) і  (7;2).  Знайдіть- .                                       А) ;       Б);       В);      Г)

6.Знайдітьсторонипаралелограма з гострим кутом 45, якщо його площа дорівнює 20 см2. а периметр – 26 см.

7.В прямокутній трапеції основи дорівнюють 25 см та 37 см, а менша діагональ є бісектрисою тупого кута. Знайдіть площу трапеції

 

docx
Додав(-ла)
Калинич Тетяна
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
2750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку