Діагностувальна робота за курс початкової школи
Варіант 1
1.Виконати множення: 905*17 ( 1 бал)
2.Знайти частку:
5712:28 ( 1 бал)
3.Виконати дії:
305 + (704 – 68) ( 1 бал)
4.Знайти різницю:
44м85см – 20м75см ( 1 бал)
5.Розв’язати рівняння:
1335 : х =15 ( 2 бали)
6.Розв’язати задачу: ( 3 бали)
За перший день туристи пройшли 24 км, за другий – на 8км більше ніж за перший. За перший та другий дні туристи пройшли на 25 км більше, ніж за третій. Скільки кілометрів пройшли туристи за три дні разом.
7.Замість зірочок поставити цифри, щоб множення було виконано правильно: ( 3 бали)
6*
**
+ **
**
**6
Діагностувальна робота за курс початкової школи
Варіант 2
1.Виконати множення: 809*23 ( 1 бал)
2.Знайти частку:
2448:36 ( 1 бал)
3.Виконати дії:
896 - (35 + 129) ( 1 бал)
4.Знайти різницю:
17хв56с – 11хв 37с ( 1 бал)
5.Розв’язати рівняння:
Х : 9 =4204 ( 2 бали)
6.Розв’язати задачу: ( 3 бали)
Дріт розрізали на три частини. Довжина першої частини становила 35 см, довжина другої – на 7см менше, ніж першої, а довжина третьої – на 14см менше, ніж довжина першої та другої частин разом. Яку довжину мав дріт.
7.Замість зірочок поставити цифри , щоб множення було виконано правильно: ( 3 бали)
**
*8
+ **
***
****
1 варіант
1.Порівняти дроби:
16,8 і 16,75
2.Виконати додавання:
36 +6,8
3.Записати у порядку зростання дроби:
;;;;
4.Спростити вираз і обчислити його:
6,8р – 6,7р , якщо р = 19
5. Розв’язати рівняння :
2,73 : ( 0,18 + х ) = 3,5
6. Розв’язати задачу :
ст . 77 № 205
7.Розв’язати задачу :
ст.80 №243
6 клас ( діагностична конт. робота )
2 варіант
1.Порівняти дроби:
2,05і 6,05
2.Виконати додавання:
4,37 +15
3.Записати у порядку спадання дроби:
; ;; ;
4.Спростити вираз і обчислити його:
10,7х – 3,7х, якщо х = 21
5. Розв’язати рівняння :
1,98: (0,7- х ) =4,5
6. Розв’язати задачу :
ст . 51 № 205
7.Розв’язати задачу :
ст. 55 №243
Підсумкова контрольна робота з алгебри, 9 клас
І варіант
А); Б) ; В); Г).
А) ; Б) ; В) ; Г) розв’язків немає.
А) 6; Б) -3; В) 12; Г) -4.
А) 4; Б) 6; В) 21; Г) 14.
5. Розв’яжіть систему рівнянь:
6. Знайдіть 30-ий член арифметичної прогресії, якщо
.
1) найменше значенняфункції;
2) проміжок, на якому функція набуває додатних значень;
3) проміжок, на якомуфункціяспадає.
Підсумкова контрольна робота з алгебри, 9 клас
ІІваріант
.
А); Б) ; В); Г).
А) ; Б) ; В) ; Г) розв’язків немає.
А) 6; Б) -3; В) 12; Г) -4.
А) 4; Б) 6; В) 21; Г) 14.
6. Знайдіть 20-ий член арифметичної прогресії, якщо =6 , =10.
7.Побудуйтеграфікфункціїу = х2 - 6х-7. Користуючисьграфіком, знайдіть:
1) найменшезначенняфункції;
2) проміжок, на якому функція набуває від’ємних значень;
3) проміжок, на якомуфункціязростає.
Підсумкова контрольна робота з геометрії, 9 клас
І варіант
2.Знайдіть модуль вектора (-12; 5).
А)13; Б) ; В) 17; Г) 14.
3.Сторона квадрата дорівнює 18 см. Знайдіть радіус вписаного в нього кола. А) 9 см; Б) 4,5 см; В) 6 см; Г) 8 см.
4.Висота рівнобедреного трикутника дорівнює 15 см, а основа – 16 см. Знайдіть бічну сторону трикутника. А) 34 см; Б) 17 см; В) 31 см; Г) 23 см.
5. Дано вектор (-6;1) і (5;-3). Знайдіть + . А) ; Б) ; В) ; Г)
6.Знайдітьсторонипаралелограма з гострим кутом 60, якщойогоплощадорівнює 14см, а периметр – 22 см.
7.В прямокутній трапеції основи дорівнюють 25 см та 32 см, а більша діагональ є бісектрисою гострого кута. Знайдіть площу трапеції.
Підсумкова контрольна робота з геометрії, 9 клас
ІІ варіант
А) 2,5 см; Б) 7 см; В) 3,5 см; Г) 5 см.
А)13; Б) ; В) 17; Г) 25.
4.Бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнює 29 см, а висота, яка проведена до основи, дорівнює 21 см. Чому дорівнює основа трикутника? А) 50 см; Б) 8 см; В) 40 см; Г) 20 см.
5.Дано вектор (-4;3) і (7;2). Знайдіть- . А) ; Б); В); Г).
6.Знайдітьсторонипаралелограма з гострим кутом 45, якщо його площа дорівнює 20 см2. а периметр – 26 см.
7.В прямокутній трапеції основи дорівнюють 25 см та 37 см, а менша діагональ є бісектрисою тупого кута. Знайдіть площу трапеції