Діагностувальна робота з математики №7.
Закріплення вивчених випадків множення.
Дата ___________________________________
ПІ дитини ______________________________
Діти, радо вітаємо вас у нашій козацькій слободі! Запрошуємо провести з нами час, розділити наші турботи та радості. Приємного та цікавого дня!
№1 Допоможіть Туру наповнити мішок із сіллю! Які з чисел, записаних на мішечках, не є результатом множення числа 6. Знайдіть суму цих чисел. Поспішаймо!
Сума:
№2. Обчисліть разом з Оком. №3. Попрацюйте разом з Граєм.
№4. Допоможіть прочитати старовинний рецепт козацького куліша.
Знайдіть значення виразу 65 – а · 5, якщо а = 5, а = 7.
№5. Тур будує сортмайданнчик для тренувань. Він хоче огородити прямокутну ділянку довжиною 10м та шириною 5м. Обчисли периметр (Р) цієї ділянки.
Чи вистачить йому мотузки довжиною 25 м, щоб огородити цю ділянку?
Так Ні
№6. Задачка від козаків для козачат.
Щоб встигнути на зустріч з нами, козаки
пропливли на човні 3 год по 10 км та
проїхали на велосипеді 2 год по 10 км.
Яку відстань подолали козаки?
№7. Яким кожен козак бачить предмет перед собою?
З’єднай схематичне зображення предмета з відповідним
персонажем, який на цей предмет дивиться.
З