Діагностувальна робота "Історичне минуле" 7 клас

Про матеріал
Діагностична робота за темою " Історичне минуле" інтегрованого курсу літератур ( українська та зарубіжна) 7 клас
Перегляд файлу

7 клас Діагностична робота за розділом «Історичне минуле» (ГР4)

І Початковий рівень досягнень ( 0.5 б)

  1. У романі « Айвенго» йдеться про Третій хрестовий похід. Кого вважали непримиримими ворогами ісламу

А) саксонців   Б) норманів  В) таплієрів  Г) храмовників

2. Хто себе називав «лицарем, позбавленим спадку»

А) Дездішадо   Б) Уїльфрід  В) Бріан Буа Гільбер  Г) Фрон – де – Беф

3. Хто надав першу допомогу пораненому Айвенго

А) Ровена  Б) Ребекка  В) Ізабелла  Г) Біанка

4. Між ким відбувається уявний діалог у вірші Т. Шевченка « Розрита могила»

А) Між Богданом і матір’ю   Б) між автором і Україною  В) між державою і гетьманом  Г) між дітьми і матір’ю

5. Події у повісті І. Франка « Захар Беркут» відбуваються у

А) XII ст      Б) XIII ст        В)XIVст       Г)  XVст

6. Татарського ватажка Мустафу спіймав

А) Остап Тріска   Б) Семен Непорадний  В) Андрій Недоля   Г) Петро Судак

ІІ Середній рівень досягнень ( 1 б)

  1. Лише історизми вжито у варіанті

А) вітерець, уста   Б) князь, смерд  В)  ратище, хоругва  Г)боярин, кріпаччина

2. Традиційною є послідовність сюжетних елементів у рядку

А) зав’язка – розвиток подій – кульмінація – розв’язка – експозиція

Б)зав’язка – розвиток подій – кульмінація – експозиція – розв’язка

В) експозиція – зав’язка – розв’язка – розвиток подій – кульмінація

Г) експозиція – зав’язка – розвиток подій – кульмінація – розв’язка

3. Основну думку про зображені у творі життєві явища називають

А) ідеєю  Б) темою  В) мотивом  Г) сюжетом

ІІІ Достатній рівень досягнень ( 1 б)

  1. Заповніть правильно таблицю

Довідка ( зав’язка, інтер’єр, портрет, експозиція, розв’язка, пейзаж, кульмінація, розвиток подій, опис)

Композиція

Сюжетні елементи

Позасюжетні елементи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Установіть відповідність

Репліка героїв

Герої

  1. – Що ви, мужі чи коти, що так боїтеся кількох крапель води

А тухольці

  1. – Сюди, сюди! У нас каміння досить, усіх вас обділимо!

Б Максим Беркут

  1. – Усе – таки боротьба тухольців з монголами нерівна. Сила солому зломить, що кажи, те й кажи!

В Захар Беркут

  1. -… видно, велика туча впала в горах…Але невже ж вам боятися води, що сягає по кістки? Розбивайте плиту!

Г Бурунда - бегадир

 

Д Тугар Вовк

  1. Установіть відповідність між подіями та їхньою часовою послідовністю

Послідовність подій

Подія

1

А Павлусь мало що очей не видавив, так шукав між юрбою дорогу сестричку. ЇЇ не було видно. Вона сиділа на возі в товаристві якоїсь татарської жінки

2

Б Харциз був дуже задоволений. Добув без труда коня, сідло з червінцями та й за хлопця гроші взяв

3

В Павлусь не пам’ятав, чи йому що так смакувало, як ця риба. Тепер помолився, укрився кожухом і заснув безжурно

4

Г Девлет – Гірей велів написати грамоту й послав гінця в Коджамбак

ІV Високий рівень досягнень (3 б)

Уявіть, що вам доручили зняти серію фільму « Захар Беркут» 9 розділу. Поділіть частини  розділу на сцени,  давши кожній з них заголовок.

Вкажіть, які зі сцен, на вашу думку, будуть найцікавішими для глядачів і чим саме.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бачурська Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 листопада
Переглядів
3730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку