Прізвище, ім’я _____________________________________________________________________
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА (сімейне навчання)
за І семестр
1 клас
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
І. РОБОТА З ТЕКСТОМ (Завдання 1-2)
1. Прочитай текст.
2. Виконай завдання.
1) Придумай заголовок до тексту.
2) Обведи синім олівцем речення,
в якому повідомляється пора року.
3) Між ким відбулася розмова?
(Підкресли імена дітей зеленим олівцем).
ІІ. РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Завдання 3-6)
3. Спиши із тексту два речення .
4. Встав у слова пропущені букви.
Зі.. ки, со..на, м..ска, б..лка, со..а, кома.., р..ка.
5. Побудуй звукові схеми цих слів.
6. Склади речення за малюнком і схемами.
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
|||
№
|
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Сформовано (+)/ Формується ٧ |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
№1-6 |
|
2 |
Читає цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
№1,4 |
|
3 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту. |
№1,4 |
|
4 |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту. Складає речення за схемами і малюнком. |
№ 2, 6 |
|
5 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
№ 3 |
|
6 |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
№ 4,5 |
|
7 |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи |
Завдання 1-6 |
|
Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
Ніколюк Л.М.