Діагностувальна робота "Об'єкти та моделі "

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС Тема: Об'єкти та моделі (різнорівневі завдання) І рівень 1. Яку назву має об'єкт у середовищі Скретч? А) Виконавець Б) Тварина В) Спрайт 2. Для зміни зображення виділеного спрайта у середовищі Скретч, використовують вкладку… А) Події Б) Звуки В) Образи 3. Які дії можна виконувати з виконавцем на сцені? А) Змінювати вигляд Б) Видаляти В) Дублювати ІІ рівень 1. Продовжіть речення: Об'єкт – це… Між собою об'єкти відрізняються…… 2. Назвіть способи додавання нового образу об'єкта у середовищі Скретч 3. Назвіть властивості, які має виконавець у середовищі Скретч. ІІІ рівень 1. Дайте розгорнуту відповідь. Для чого створюють моделі? Чим модель відрізняється від реального об'єкта? 2 Наведіть приклади матеріальних моделей ІV рівень 1 Сплануйте алгоритм, який відображатиме модель поведінки тварини у природі
Перегляд файлу

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

ІНФОРМАТИКА

5 КЛАС

Тема: Об'єкти та моделі (різнорівневі завдання)

І рівень

  1. Яку назву має об'єкт у середовищі Скретч?

А) Виконавець

Б) Тварина

В) Спрайт

  1. Для зміни зображення виділеного спрайта у середовищі Скретч, використовують вкладку…

А) Події

Б) Звуки

В) Образи

3. Які дії можна виконувати з виконавцем на сцені?

 А) Змінювати вигляд

 Б) Видаляти

 В) Дублювати

ІІ рівень

  1. Продовжіть речення:

Об'єкт – це…

Між собою об'єкти відрізняються……

  1. Назвіть способи додавання нового образу об'єкта у середовищі Скретч
  2. Назвіть властивості, які має виконавець у середовищі Скретч.

ІІІ рівень

  1. Дайте розгорнуту відповідь.

Для чого створюють моделі? Чим модель відрізняється від реального об'єкта?

2  Наведіть приклади матеріальних моделей

ІV рівень

1 Сплануйте алгоритм, який відображатиме модель поведінки тварини у природі

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку