Діагностувальна робота. Письмовий переказ
Прізвище та ім’я ______________________________________________________
1.Прослухати та проаналізувати поданий текст.
«Добра справа»
Якось ми всім класом пішли до лісу. Захотілося побути на природі, подихати свіжим повітрям.
Та коли зайшли в ліс, то розчарувалися. Нас дуже вразило те, яким засміченим, непривабливим був він. Усі почали обурюватися. А потім вирішили: від наших слів нічого в лісі не зміниться. І взялися за прибирання. Пластикові пляшки й металеві банки зібрали в мішок, щоб викинути в контейнер для сміття. Папір і сухі гілки спалили на вогнищі. Через пів години ліс довкола став чистим і привабливим.
Усі були горді за свій вчинок. Здавалося, що ліс нам усміхався.
2.Словникова слова:
Розчарувалися, засміченим, непривабливим, обурюватися, прибирання, контейнер, сміття, на вогнищі, привабливим, горді.
3.Аналіз тексту за питаннями
1) Хто пішов до лісу?
2) Чому краєвид розчарував?
3) Який був ліс?
4)Що всі зробили?
5) Що весь клас вирішив?
6)Як вони прибирали?
7)Скільки часу витратили учні?
8)Які емоції отримали від прибирання діти?
4.Орієнтовний план переказу
1. Похід до лісу.
2.Велике прибирання.
3.Гордий вчинок.
|
Результат |
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Результат з допомогою |
Потреба уваги та допомоги |
Рівень |
|
Самоаналіз
|
|
|
|
|
|