Діагностувальна робота по темі «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження»

Про матеріал

Діагностувальна робота по темі «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження» (на два варіанти)

Перегляд файлу

Діагностувальна робота по темі «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження»

І варіант

Виконай  завдання з однією правильною відповіддю (3 бали )

 

1.  Наведіть приклади позитивного впливу людини на природу   (0,5 балів)

А) вирубка лісів;

Б) зміна русел річок;

В) масовий вилов водних тварин;

Г) висаджування дерев

2.  За малюнком визначте рослину, яку занесено до Червоної книги України  (0,5 балів)

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/520431/370475/718342_1588671042.jpg

 

А) дзвоники карпатські

Б) підсніжник

В) конвалія

Г) латаття біле

3.  Який заповідник створений в Україні для охорони копитних тварин степів, саван, пустель і гірських районів?   (0,5 балів)

А) Карпатський

 Б) Асканія-Нова

В) Дунайський

Г) Чорноморський

4.  Виберіть місце де найкраще сховатись під час грози (0,5 балів)

А) під великим густим деревом

Б) вибігти на відкриту місцевість, щоб добре бачити напрямок руху грози

В) в автомобілі, або будинку  з громовідводом

Г) під стіною будинку,  якщо забув ключ домофону

5. Якщо бурерій застав вас на вулиці, то   (0,5 балів)

А) тримайся якомога далі від рекламних щитів (і інших навісних конструкцій), ліній електропередач

Б)  старайся сховатись під парасольку

В)  слід сховатися під великими деревами

Г) не панікуй, він скоро мине

6. Із переліку вибери екозвичку (0,5 балів)

А) ходити в магазин за покупками, купляючи кожен раз новий пакет

Б) Пересуватись пішли, або їздити велосипедом

В) Восени прибирати територію біля будинку і спалювати листя

Г) Непотрібні речі одягу  викидати на смітник

 

7. Встанови відповідність між термінами і їх значенням (1 бал)

1. Екологія                                         

 

А.Бережне ставлення до природи

2. Екозвичка

 

Б. Забруднення Світового океану

3. Екологічна проблема

 

В. Наука, що вивчає взаємозв’язки між організмами  та навколишнім середовищем

4. Екологічна грамотність

 

Г. Не користуватись поліетиленовими пакетами

 

 

8. Доповни речення (1 бал)

А) У сонячних колекторах воду нагріває -------------

Б) Водневий автомобіль називають так  тому, що він--------------------------------------------

В) Захистити природу від шкідливого впливу побутової діяльності людини допомагають------------------

 9. Розглянь малюнки. Поясни що на них зображено? (1 бал)

                                    Учнівські проекти. Цікаві факти. Повідомлення з природознавства ...         

А.                                                                                   Б.      

 

10. Назви одне стихійне явище природи, два заходи зі збереження природи, три приклади об’єктів, створених людиною за природними зразками  (1,5 бала)

 

11. Заповни таблицю (1,5 бала)

 

Наслідки позитивного впливу людини на природу

Наслідки негативного впливу людини на природу

 

 

 

 

 

 

 

12.  Дай повну розгорнуту відповідь на запитання (3 бали)

 

Що тобі відомо про об’єкт зображений на малюнку? Опиши об’єкт (назва об’єкта, де зустрічається, які його розміри, чи потребує охорони).

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота по темі «Вчимося у природи і дбаємо про її збереження»

ІІ варіант

Виконай  завдання з однією правильною відповіддю (3 бали )

 

1.  Наведіть приклади позитивного впливу людини на природу   (0,5 балів)

А) вирубка лісів

Б) забруднення водойм

В) збереження рідкісних тварин

Г) вивіз сміття на сміттєзвалища

2.  За малюнком визначте рослину, яку занесено до Червоної книги України  (0,5 балів)

А) дзвоники карпатські

Б) підсніжник

В) лілія лісова

Г) сон  трава велика

3. Перший заповідник  на території України та найстаріший степовий заповідник у світі (0,5 балів)

А) Карпатський

 Б) Асканія-Нова

В) Дунайський

Г) Чорноморський

4.  Виберіть місце де найкраще сховатись під час грози в лісі  (0,5 балів)

А) під великим густим деревом

Б) вибігти на відкриту місцевість

В) в заростях малих дерев

Г) під ялиною, або дубом

5. Які вид діяльності дозволяється  на території заповіднику  (0,5 балів)

А) Полювання на тварин

Б)  Збирання ягід

В)  Наукова діяльність

Г) Косіння трави на сіно

6. Із переліку вибери екозвичку (0,5 балів)

А) Ходити в магазин за покупками, купляючи кожен раз новий пакет

Б) Користуватись одноразовим посудом

В) Відмова від користування  ліфтом

Г) Накопичування непотрібних речей

 

7. Встанови відповідність між термінами і їх значенням (1 бал)

1. Екологія                                         

 

А. Не даруйте непотрібних речей

2. Екозвичка

 

Б. Наука, що вивчає взаємозв’язки між організмами  та навколишнім середовищем

3. Екологічна проблема

 

В. Бережне ставлення до тварин та рослин

4. Екологічна грамотність

 

Г. Забруднення атмосфери

 

 

8. Доповни речення (1 бал)

А) Науковці  й конструктори розробили електромобілі й водневі автомобілі, що не забруднюють --------------

Б) Вітрові електростанції використовують енергію ---------------------------

В) Для збереження рідкісних видів рослин, тварин і грибів створено-----------------------------------------

 

9. Розглянь малюнки. Поясни, що на них зображено? (1 бал)

 

А.    Б.                                                   

 

10. Назви одну екологічну проблему гідросфери, дві екологічні проблеми атмосфери, три екозвички, що здаються тобі найважливішими (1,5 бала)

 

11. Заповни таблицю (1,5 бала)

 

Наслідки позитивного впливу людини на природу

Наслідки негативного впливу людини на природу

 

 

 

 

 

 

 

12.  Дай повну розгорнуту відповідь на запитання (3 бали)

Що тобі відомо про об’єкт зображений на малюнку? Опиши об’єкт (назва об’єкта, де зустрічається, які його розміри, чи потребує охорони).

docx
Додав(-ла)
Гузлай Інна
Додано
5 березня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку