4 клас І семестр Діагностувальна робота № 2 з ЯДС
Тема «Сонячна система – частина Всесвіту»
Здобувача освіти 4 – А класу _____________________________________
1. Центральним тілом у Всесвіті є:
А) Планета Земля Б) Сонце В ) Місяць
2. Величезна система, у якій обертаються навколо центра мільярди зір – це?
А) Всесвіт; Б) Галактика; В) Сонячна система.
3. Сонячна система — це...
А) зорі, які розташовані групами;
Б) Сонце і всі природні космічні тіла, які рухаються навколо нього;
В) шлях, по якому планета рухається навколо Сонця.
4. До Сонячної системи входять:
А) 6 планет Б) 8 планет В) 9планет
5. Планети Сонячної системи поділяються на:
А) 2 групи і окремо Плутон Б) 9 груп
В) не поділяються на групи
6. Познач « +» правильні твердження.
_____ Земля входить до складу Сонячної системи.
_____ Землю і Сонце накриває небосхил, на якому містяться зорі.
_____ Земля має пласку форму.
_____ Земля має кулясту форму.
_____ Земля нерухома, навколо неї рухається Сонце.
_____ Планета Земля обертається навколо зорі Сонце.
7. У кожної планети є …
А) однакова кількість супутників; Б) різна кількість супутників;
В) безліч супутників.
8 . Місяць – це …
А) штучний космічний супутник Землі; Б) природний супутник Землі;
В ) центральне тіло Сонячної системи.
9 . Встанови відповідність за допомогою стрілочок.
Планета ° ° Малий Віз
Супутник ° ° Марс
Сузір'я ° ° Місяць
10. Проміжок часу, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця , називається :
А) місяцем Б) добою В) роком
11. Добові ритми – це….
А) час, за який Земля робить повний оберт навколо своєї осі;
Б) регулярне повторення протягом доби різних природних процесів;
В) час, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця.
12. Про який тепловий пояс йдеться. Встанови відповідність, з’єднавши стрілочками
* У цьому поясі багато світла і тепла. * Помірний
У ньому ростуть густі вічнозелені ліси
з безліччю видів рослин і тварин.
* Природні умови цього поясу дуже суворі. * Жаркий
Там більшу частину року триває зима: (Тропічний )
Сонце впродовж декількох місяців майже
не з'являється на небі, панують люті морози
і сильні вітри
*Погода цього поясу підкорена чіткому * Холодний
графіку зміни чотирьох сезонів:
зими, весни, літа й осені.
|
Мені Мені було дуже легко |
Мені було легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
М Мені було дуже важко |
Само Самоаналіз |
|
|
|
|
Вчит Вчитель |
|
№ п/п |
№ завд. |
Індекс |
Загальні результати навчання |
Рівень досягн. |
1 |
№3, 7,8, |
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
|
2 |
№ 1, 4, 5 |
ПРО 2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
|
3 |
№ 6, 9,12 |
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
|
4 |
№ 2,10,11 |
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
|