Діагностувальна робота «Сонячна система – частина Всесвіту»

Про матеріал
Діагностувальна робота по темі " Сонячна система - частина Всесвіту" складена за підручником 4 клас ЯДС частина 1 Н. Бібік для перевірки сформованості рівня умінь та навичок здобувачів освіти з данної теми, з бланками самооцінювання та оцінювання вчителем.
Перегляд файлу

                    

                     4 клас І семестр Діагностувальна робота № 2  з  ЯДС

                              Тема «Сонячна система – частина Всесвіту»

 

        Здобувача освіти 4 – А класу _____________________________________

      C:\Users\Людмила\Desktop\загружено.jpg           1. Центральним тілом у Всесвіті є:

   А)  Планета Земля                  Б)  Сонце                    В )  Місяць

 

    2. Величезна система, у якій обертаються навколо центра мільярди зір – це?

             А) Всесвіт;                        Б) Галактика;               В) Сонячна система.

 

     3. Сонячна система — це...

         А) зорі, які розташовані групами;

         Б) Сонце і всі природні космічні тіла, які рухаються навколо нього;

         В) шлях, по якому планета рухається навколо Сонця.

 

       4. До Сонячної системи входять:

          А) 6 планет                              Б) 8 планет                              В)  9планет

 

     5. Планети Сонячної системи поділяються на:

          А) 2 групи і окремо Плутон                                   Б)  9 груп

          В)  не поділяються на групи

      

     6. Познач « +» правильні твердження.

          _____   Земля входить до складу Сонячної системи.

          _____  Землю і Сонце накриває небосхил, на якому містяться зорі.   

          _____  Земля має пласку форму.

          _____   Земля має кулясту форму.

          _____   Земля нерухома, навколо неї рухається Сонце.

          _____  Планета Земля обертається навколо зорі Сонце.

     7. У кожної планети є …

          А) однакова кількість супутників;                       Б) різна кількість супутників;

          В) безліч супутників.          

      8 . Місяць – це …

           А)  штучний космічний супутник Землі;          Б)  природний супутник Землі;

           В ) центральне тіло Сонячної системи.

    9 . Встанови відповідність за допомогою стрілочок.

 

  Планета      °                 °     Малий Віз       

  Супутник   °                 °     Марс 

            Сузір'я        °                 °     Місяць

                                                                                               C:\Users\Людмила\Desktop\unnamed.jpg


      10. Проміжок часу, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця ,  називається :

  А)  місяцем                   Б) добою                          В) роком

     11. Добові  ритми – це….

             А) час, за який Земля робить повний оберт навколо своєї осі;

             Б) регулярне повторення протягом доби різних природних процесів;

             В) час, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця.

    12. Про який тепловий пояс йдеться. Встанови відповідність, з’єднавши  стрілочками

     * У цьому поясі багато світла і тепла.                                   * Помірний

         У ньому ростуть густі вічнозелені ліси

         з безліччю видів рослин і тварин.

   

     * Природні умови цього поясу дуже суворі.                          *  Жаркий

        Там більшу частину року триває зима:                                (Тропічний )

        Сонце впродовж декількох місяців майже

        не з'являється на небі, панують люті морози

        і сильні вітри

       

        *Погода цього поясу підкорена чіткому                                  * Холодний

           графіку зміни чотирьох сезонів:

           зими, весни, літа й осені.

 

 

Мені    Мені було дуже легко

         Мені було  легко

      Мені була потрібна допомога вчителя

М      Мені було дуже важко

Само   Самоаналіз

 

 

 

 

Вчит     Вчитель

 

 

№ п/п

№ завд.

Індекс

             Загальні результати навчання

Рівень досягн.

1

№3, 7,8,

ПРО 1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

 

2

№ 1, 4, 5

ПРО 2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

3

№ 6, 9,12

ПРО 3

Розуміє взаємозвязки між обєктами та явищами природи

 

4

№ 2,10,11

ПРО 4

Розвязує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

 

 

      

                              

 


 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Короткова Любов Василівна
    Дякую. Змістовна робота. Дуже добре, що містить "Бланк оцінювання"
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 листопада 2021
Переглядів
4087
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку