Діагностувальна робота з довкілля за І семестр

Про матеріал
Діагностувальна робота за І семестр з курсу "Довкілля" за програмою О. Григоровича. Включено завдання за темами "Вступ", "Я у природі", "Я - частина природи", "Я у Всесвіті"
Перегляд файлу

Комплексна діагностувальна робота за І семестр (теми «Вступ», «Я в природі», «Я – частина природи», «Я у Всесвіті»)

І варіант

Завдання 1- 6 – тести з однією правильною відповіддю (по 0,5 бала)

  1. З переліку наук обери природничу:

а) математика,   б) фізика,   в) мистецтво

 

  1. З переліку обери неправильну назву агрегатного стану речовини: 

а) прозора,   б) рідка,    в) газоподібна

     3. Обери назву багаторічної рослини:

          а) картопля,    б) капуста,    в) смородина

 

     4. Щойно відламана гілка від дерева:

          а) жива, бо може дати початок росту новій рослині,   б) нежива, бо її вже відламали від живого дерева

 

     5. Небесне тіло, яке випромінює світло і тепло у Всесвіт:

          а) комета,     б) планета,      в) зоря

 

     6. Серед переліку обери, що не належить до видів енергії:

          а) теплова,      б) рухова,    в) механічна.

 

Завдання 7-8 на встановлення відповідності (по 1,5 бала)

7. Встанови відповідність між типом електростанції та джерелом виробництва електроенергії на ній:

1. Теплова (ТЕС)                                         А. Сонце

2. Сонячна (СЕС)                                        Б. Текуча вода

3. Гідроелектростанція (ГЕС)                    В. Вугілля

8. Встанови відповідність між назвою та типом небесного тіла:

1. Планета-гігант                                      А. Венера

2. Планета земної групи                           Б. Сатурн

3. Природний супутник планети             В. Місяць

 

Завдання 9 – 11 на усвідомлення закономірностей природи (по 2 бали):

9. Які частини тіла качки допомагають їй літати та плавати по воді?

10. Який колір вийде, якщо поєднати воєдино всі кольори спектру?

11. Назви види енергії , які можна спостерігати під час горіння парафінової  свічки.  

Комплексна діагностувальна робота за І семестр (теми «Вступ», «Я в природі», «Я – частина природи», «Я у Всесвіті»)

ІІ варіант

Завдання 1- 6 – тести з однією правильною відповіддю (по 0,5 бала)

1. Найменші частки, з яких складається все навколо, в перекладі з давньогрецької мови «неподільні»:

       а) молекули,   б) атоми,   в) клітини

 

2. Під час руху велосипедиста який вид енергії можна спостерігати:

       а) теплову,     б) хімічну,     в) механічну

 

3. Обери назву однорічної рослини:

        а) ромашка,     б) конюшина,    в) айстра

 

4. Тип розмноження у якому беруть участь материнська і батьківська клітини:

        а) вегетативне,     б) статеве,      в) нестатеве

 

5. Взаємодія тіл, в результаті якої вони притягуються одне до одного, - це:

         а) маса,        б) невагомість,     в) гравітація

 

6. Обери ім’я та прізвище українця, який був конструктором перших ракетно-космічних систем:

         а) Сергій Корольов,      б) Юрій Гагарін,     в) Леонід Каденюк

 

Завдання 7-8 на встановлення відповідності (по 1,5 бала)

7. Встанови відповідність між назвою живого організму та середовищем його існування:

1. Орел                             А. Водне

2. Короп                           Б. Грунтове

3. Кріт                              В. Наземно-повітряне

8. Встанови відповідність між назвою небесного тіла та його типом:

1. Марс                            А. Зоря

2. Сонце                           Б. Планета земної групи

3. Юпітер                         В. Планета-гігант 

   

Завдання 9 – 11 на усвідомлення закономірностей природи (по 2 бали):

9. Як щука пристосована до умов існування у водному середовищі?

10. Від чого залежить гравітація на різних тілах Всесвіту?

11. Назви види енергії, які можна спостерігати при ввімкненні телевізора у розетку.