Діагностувальна робота з математики №5

Про матеріал
Підібрано завдання для діагностувальної роботи №5 з математики за навчальною програмою Р.Шияна на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Робота має два варіанти.
Перегляд файлу

                          Діагностувальна робота №5

Прізвище, ім'я: ____________________________Варіант 1

  1. Запиши числа цифрами

Сімдесят два, сто, сорок вісім, три десятки шість одиниць, один десяток чотири одиниці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Яким прикладом на додавання замінити

вираз 5 • 3?

а) 3 + 3 + 3 + 3 + 3

б) 5 + 5 + 5

в) 5 + 5 + 5 + 5 + 5

2. Накресли відрізок АВ довжиною 6 см і поділи його на 3 рівні частини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  З прикладу на множення склади два приклади на ділення.

2 8= 16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Порівняй вирази. В клітинках постав знаки >  <  =

2 6      2+2+2          3 5        5 3   

4 2      4+4              3+3+3       3 8                                                                                                                                                                      

                           Діагностувальна робота №5

Прізвище, ім'я: ____________________________Варіант 2

  1. Запиши числа цифрами

Сорок один, два десятки шість одиниць, один десяток дві одиниці, вісімдесят чотири, сто.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Яким прикладом на додавання замінити

вираз 6 • 2?

а) 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

б) 6 + 6

в) 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6

2. Накресли відрізок АВ довжиною 8 см і поділи його на 4 рівні частини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  З прикладу на множення склади два приклади на ділення.

2 6= 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Порівняй вирази. В клітинках постав знаки >  <  =

7 2      7+7    3 10 3+3+3    3 7   7 3    2 4   2+2                                                                                                                                                                

5. Розв’язати задачу.                                                                                  У дві вази  поклали по 8 цукерок. Скільки  цукерок всього?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання:

 

 

Оцінка вчителя:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Розв’язати задачу.

У чотири тарілки  поклали по 2 яблука. Скільки  яблук всього?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання:  

 

 

Оцінка вчителя:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 травня
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку