Діагностувальна робота з математики для учнів 2 класу НУШ
Ім'я учня:
Дата:
Інструкція:
-
Прочитай уважно завдання.
-
Обведи правильну відповідь або напиши її у вільному рядку.
-
Якщо ти не знаєш відповіді, не хвилюйся, просто перейди до наступного завдання.
1. Завдання на знання нумерації чисел:
-
Обведи число, яке йде за числом 15: 16, 17, 18.
-
Обведи число, яке йде перед числом 20: 19, 21, 22.
-
Напиши число, яке стоїть посередині між числами 10 і 20________
2. Завдання на додавання і віднімання чисел:
-
Обчисли: 5 + 3 = ?_________
-
Обчисли: 10 - 2 = ?_________
-
До 8 додати 2.__________
3. Завдання на розв'язування задач:
-
У Маші було 5 яблук. Вона з'їла 2 яблука. Скільки яблук у Маші залишилося?
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Завдання на геометричні фігури:
-
Обведи всі трикутники на малюнку: ▢, △, ◇, ◯.
-
Обведи всі квадрати на малюнку: ▢, △, ◇, ◯.
-
Скільки кутів має квадрат?______
-
Скільки сторін має трикутник?_______
5. Завдання на вимірювання величин:
-
Виміряй довжину олівця за допомогою лінійки.___________см
-
Виміряй ширину книги за допомогою лінійки.___________см
-
Порівняй два предмети за довжиною: який з них довший?( усна відповідь учня/ учениці)
-
Порівняй два предмети за шириною: який з них ширший?( усна відповідь учня/ учениці)
Оцінювання:
-
За кожне правильно виконане завдання учень отримує 1 бал.
-
Максимальна кількість балів за роботу - 15.
Рекомендації:
-
Учням, які набрали 12-15 балів, можна запропонувати більш складні завдання.
-
Учням, які набрали 8-11 балів, рекомендується повторити матеріал, який викликав труднощі.
-
Учням, які набрали 5-7 балів, рекомендується додатково попрацювати з учителем над вивченням математики.