Діагностувальна робота «Множення та ділення на 0, 1, 10»
І варіант
1. Заміни дію множення дією додавання.
6∙4 = 5∙6 = 9∙3 = 12∙4=
2. Заміни дію ділення дією віднімання.
42:6 = 35:7 = 18:3 = 32:4=
3. Знайди значення виразів.
5∙1= 23+1= 0:5=
0∙6= 42-1= 1∙9=
7∙10= 40:10= 15:1=
3∙10= 0:2= 10∙8=
4. Розвُяжи задачу.
У Петрика було 4 коробки цукерок по 9 цукерок у кожній. Скільки всього цукерок було у Петрика?
5. Склади з виразу на множення два вирази на ділення.
6 ∙ 7= 42 4∙5=20 0∙9=0
ІІ варіант
1. Заміни дію множення дією додавання.
6∙3 = 5∙7 = 9∙2 = 13∙4=
2. Заміни дію ділення дією віднімання.
30:6 = 28:7 = 21:3 = 36:4=
3. Знайди значення виразів.
8∙1= 25+1= 0:7=
0∙4= 32-1= 1∙4=
6∙10= 80:10= 18:1=
9∙10= 0:7= 10∙5=
4. Розвُяжи задачу.
Бабуся купила 4 сітки яблук по 3кг у кожній.
Скільки кілограмів яблук купила бабуся?
5. Склади з виразу на множення два вирази на ділення.
5 ∙ 7= 35 6∙9=54 0∙4=0