Дата____________________ ПІ_____________________________________
Діагностувальна робота з розділу «Збагачуємося скарбами усної народної творчості»
1.Доповни речення.
Казки, загадки, прислів’я, приказки, легенди, притчі, пісні, скоромовки, байки – це_______________
__________________________________ .
2. Обери правильний варіант продовження речення.
«Заяче сало» - це… А) легенда Б) казка В) прислів’я
3.Встанови відповідність.
«Без труда нема плода» легенда
«Стоїть явір над водою» притча
«Хліб і золото» пісня
4.Які дійові особи казки «Дев’ять братів-сіроманців»? _____________________________________
5.Чому вчить народна байка «Жаба боязкіша від зайця»? _________________________________
_______________________________________________________________________________________
6.Доповни речення.
Короткі влучні повчальні вислови, часто римовані, в яких передано життєвий досвід народу – це ___________________ .
Образні влучні вислови, часто римовані, без повчального змісту – це __________________________ .
7.Продовж прислів’я:
Птах радіє весні, а дитя - ________________ .
Яке коріння, таке і ___________________ .
Згода будує, а незгода _________________ .
Землю красить сонце, а людину _______________ .
8.Поясни прислів’я: «Нащо й клад, якщо в сім’ї лад».
Усі завдання для мене були легкими. |
Із деякими завданнями було складно впоратися, проте мені вдалося! |
Думаю, мені ще треба попрацювати над деякими завданнями. |
|
|
|
1. |
Визначає жанр прочитаного твору. |
|
2. |
Визначає дійових осіб твору. |
|
3. |
Визначає основну думку твору. |
|
4. |
Уточнює інформацію. |
|
5. |
Знає прислів’я. |
|
6. |
Будує зв’язні висловлювання. |
|