Діагностувальна робота
з теми
«Дія множення. Таблиці множення та ділення чисел 2 і 3»
Привіт, друже! Допоможи Котику виконати всі
завдання.
Варіант 1
1. Обчисли приклади.
3 * 7= 2 * 6= 3 * 3=
3 * 9 – 19= 2 * 8 + 62= (7 * 3) + 49=
2. Виконай дії з іменованими числами.
27 м : 3 м = 18 ц : 3 =
9 л : 3 = 4 кг : 2 кг =
3. Накресли два відрізки: один завдовжки 4 см, а інший – удвічі довший.
4. Розв’яжи задачу (не забудь про короткий запис).
В одному мішку 6 кг цукру, а у другому – удвічі більше. Скільки кілограмів цукру у цих двох мішках?
Самооцінювання. Оціни свої досягнення (зафарбуй кружечок відповідним кольором):
зеленим – легко було виконувати завдання;
жовтим – було потрібна допомога вчителя;
червоним – було важко виконати завдання.
Коментар вчителя
___ Має значні успіхи
___ Демонструє помітний прогрес
___ Досягає результату за допомогою вчителя
___ Ще потребує уваги та допомоги
Діагностувальна робота
з теми
«Дія множення. Таблиці множення та ділення чисел 2 і 3»
Привіт, друже! Допоможи Котику виконати всі
завдання.
Варіант 2
1. Обчисли приклади.
3 * 4 = 2 * 8= 2 * 3=
3 * 7 – 15= 2 * 6 + 39= (6 * 3) + 56=
2. Виконай дії з іменованими числами.
8 кг : 2 кг = 15 ц : 3 =
12 л : 3 = 18 м : 2 м =
3. Накресли два відрізки: один завдовжки 9 см, а інший – утричі коротший.
4. Розв’яжи задачу (не забудь про короткий запис).
В одному ящику 12 капустин, а у другому – утричі менше. Скільки капустин у цих двох ящиках?
Самооцінювання. Оціни свої досягнення (зафарбуй кружечок відповідним кольором):
зеленим – легко було виконувати завдання;
жовтим – було потрібна допомога вчителя;
червоним – було важко виконати завдання.
Коментар вчителя
___ Має значні успіхи
___ Демонструє помітний прогрес
___ Досягає результату за допомогою вчителя
___ Ще потребує уваги та допомоги