Діагностувальна робота з української літератури 5 клас "Рідна Україна. Світ природи"

Про матеріал
Діагностувальна робота за розділом "Рідна Україна. Світ природи". Мета уроку: перевірити рівень засвоєних знань здобувачів освіти з вивченої теми
Перегляд файлу

Українська література 5 клас

Діагностувальна  робота № 4

Рідна Україна. Світ природи

 

Початковий і середній рівень

1. У Тараса („В бур’янах” С.Васильченка) проснулася жага до малювання, коли він:

    а) побачив, як малює лисянський дяк-маляр;

    б) був у кирилівського дяка;

    в) коли був на природі.

2. З якого твору Т.Шевченка ці рядки?

    Поклала мати коло хати

    маленьких діточок своїх;

    Сама заснула коло їх.

    а) „За сонцем хмаронька пливе”;

    б) „Садок вишневий коло хати”;

    в) „Думка".

3. Який художній засіб використовує Т.Шевченко в даному уривку?

    За сонцем хмаронька пливе,

    Червоні поли розстиляє

    І сонце спатоньки зове…

    а) метафора;  б) епітет;  в) персоніфікація.

4. Про любов народу до пісні говорилося у вірші П.Тичини:

    а) „Гаї шумлять”;

    б) „Не бував ти у наших краях”;

    в) „Блакить мою душу обвіяла".

 

6. Хто врятував лося з крижаної води („Лось” Є.Гуцала)?

    а) дядько;

    б) працівники заповідника;

    в) хлопчики.

7 Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 

А) Танцюють       Б) співають         В) сміються           Г) розмовляють

 

8. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?

А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»  

Г) «Не бував ти у наших краях»

 

9. Назвати вірш П.Тичини:

А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять» 

 Г) «За сонцем хмаронька пливе»

 

10. Знайти рядок з епітетами:

А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;

Б)  Маленькі діточки, рожева хмарка

В) неначе ворог, мов матері діти

 

11. Визначити тематику творів П. Тичини:

А) про дітей      Б) про тварин       В) про природу        Г) про державу

 

12. Ліричну картину відпочинку селянської родини зображено у:

А)«Садок вишневий коло хати…» Т. Шевченка

      Б)«Не бував ти у наших краях!» П. Тичини

      В,)«Блакить мою душу обвіяла…» П. Тичини

Г,)«Княжа Україна» Олександр Олесь

 

Достатній рівень

 

Дати відповідь на запитання. ( 3 бала)

1. Чим відрізняється від однолітків Тарас („В бур’янах” С.Васильченка)?

2.Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:

А) дядько Шпичак                                    1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, на якій любив найчастіше

Б)  Лось                                                            бувати…»

В) брати-підберезовики                            2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од  нав-

                                                                           колишнього простору…»

                                                                     3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»      

 

Високий рівень

 

   Написати невеликий твір на одну з тем:  ( 2 б.)

   1. «Найзаповітніші мрії нашого Тараса».

   2. «Доброта, чуйність – головні риси характеру справжньої людини».

   3. „Уміти відчувати природу – величезний дар”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 січня
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку