Прізвище ім’я учня_______________________Дата проведення ______________
Тема «Природа навесні.»
1.Після якої пори року наступає весна?
осені зими літа весни
2.Вибери весняні місяці.
грудень квітень червень березень серпень травень
3.Які зміни відбуваються у природі з рослинами навесні?
зміна забарвлення листя на деревах розвиток бруньок, сокорух, цвітіння
припинення сокоруху та розвиток бруньок опадання листя з дерев
природнє явище,що складається з грому та блискавки,характерне для теплої пори року
4.Продовж речення.
Грім – це … Гроза – це… Блискавка – це …
природнє явище,що складається з грому та блискавки, характерне для теплої пори року. |
яскраві спалахи світла в небі під час грози. |
гуркіт та тріск, що супроводжує блискавку під час грози. |
4. Як називаються ранньоквітучі рослини?
а)першоцвіти б)веснянки в)веселки
5.Підпиши назви ранньоквітучих рослин.
__________ _________ _________ ____________
6.Які комахи навесні з’являються першими?
метелики колорадські жуки веснянки мухиджмелібожі корівкимурахи
7. Нерест – це…
мандрівка риб до інших водойм пошук риби затишних місць відкладання рибами ікри
8. Обери птахів, які повертаються ранньою весною.
граклебідьшпакжуравельжайворонок
9.Яка головна турбота птахів навесні?
сидіти на гілках дерев голосно співати будувати гнізда та вивести пташенят
10.Склади ланцюг живлення за малюнком.Запиши.
11.Продовж речення. Тваринам, як і людям…
подобається втручання в їх особистий простір
не подобається втручання в їх особистий простір
12.Чому потрібно дбати про довкілля?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Чи достатньо зусиль докладено?
Завдання для мене були: легкі не дуже легкі складні Мій настрій
Оцінювання вчителем
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
✔ досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
Бланк оцінювання результатів діагностувальної роботи
з теми «Природа навесні»
Дата_________________________________