Прізвище та імʼя______________________________ Дата_______________Клас________
Діагностувальна робота з ЯДС № 3
«Природа. Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода. Природні зони. Материки. Океани.»
Завдання від веселого Глобуса та Петрика.
А) Флюгер Б) Компас В) Секундомір
2. Найбільший материк Землі – це
1 |
2 |
3 |
|
|
|
А) Австралія Б) Африка В) Євразія
3. Заповни таблицю.
1. Горизонт А Прилад для визначення сторін
горизонту.
2. Компас Б частина земної поверхні, де добре видно лінію горизонту.
3. Масштаб В Число, яке показує, у скільки разів зменшено (або збільшено)
справжні розміри предметів і відстані між ними.
4 . Народний календар - це енциклопедія знань про життя людей праці, їхній побут, спосіб життя, виховну мудрість, природні явища. Орють і сіють наші предки майже сім тисяч років. Завжди їм був конче потрібен «прогноз» на завтра, на місяць, на рік; і помітили, що природа сама підказує, коли яка буде погода. Спробуй продовжити деякі народні прикмети, за якими ти також зможеш передбачити погоду.
Бджоли не летять у поле на _________________________.
Дим стовпом – на мороз, на гарну ______________________.
5. Петрик вивчає природу України і складає коротку характеристику різних куточків нашої держави. Віднови записи, укладені хлопчиком.
Мішані ліси Літо тепле, вологе, а зима сніжна.
Степ Літо тепле, зима холодна.
Лісостеп Улітку жарко, сухо, узимку мало снігу.
6. Визнач, яку сторону горизонту вказує стрілка на малюнку. Познач на глобусі меридіани.
7. Заміни у тексті умовні позначення словами.
Нещодавно ми побували у _ ________________________________. Він стоїть ліворуч від __________________, що перетинає ______________________
із заходу на схід. На узліссі _______________переходить у _________
__________________ . Обабіч неї ___________ , за ним ________________ __________________ і наша ______________________.
8. Підпиши назви материків на контурній карті.
9. Природні умови на планеті Земля помітно змінені людиною. Подекуди природну рослинність майже цілком винищено і замінено культурною. Відбуваються незворотні зміни: знищується багато рослин і тварин, виснажуються ґрунти. Запропонуй свою програму збереження природи України.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання.
« + » - було легко
« - » - було важко, але я впорався/впоралася
« ! » - було дуже важко
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище та імʼя______________________________ Дата______________Клас_______
Діагностувальна робота з ЯДС № 3
«Природа. Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода. Природні зони. Материки. Океани.»
ІІ варіант
Завдання від веселого Глобуса та Петрика.
А) Флюгер Б) Компас В) Секундомір
2. Найменший океан– це
А) Північно Льодовитий Б) Тихий В) Індійський
3. Заповни таблицю.
1 Горизонт А це зменшене у багато разів зображення на площині
всієї поверхні Землі, або її частини за допомогою
масштабу й умовних позначень.
1 |
2 |
3 |
|
|
|
2 План місцевості Б це креслення вигляду зверху невеликої ділянки земної
поверхні
3 Карта В частина земної поверхні, де добре
видно лінію горизонту.
4. Народний календар - це енциклопедія знань про життя людей праці, їхній побут, спосіб життя, виховну мудрість, природні явища. З давніх-давен люди не в ладу з погодою, бо ж дощ, як правило, йде не тоді, коли просять, а коли косять; і тепло й холод настають не в пору; і влітку траплялося кожух одягати. Ніби все на перекір людині. Спробуй продовжити народні прикмети, за якими ти зможеш передбачити погоду.
Якщо квітка затуляє пелюстки, бути _________________________.
Роса вранці – ознака сонячної _____________________.
5. Петрик вивчає природу України і складає коротку характеристику різних куточків нашої держави. Віднови записи, укладені хлопчиком.
Мішані ліси Південна частина України.
Степ Північна частина України.
Лісостеп Центральна частина території України.
6. Визнач, яку сторону горизонту вказує стрілка на малюнку. Познач на глобусі паралелі.
7. Заміни у тексті умовні позначення словами.
Від _______________ до нашої __________________ ми йшли
_______________, а потім ____________________________________
до _________________. Відпочивши, перейшли на лівий берег і по ____________________________ дійшли до ______________________________ ______________нашої ____________________.
8. Підпиши назви океанів на контурній карті.
9. Природні умови на планеті Земля помітно змінені людиною. Для багатьох сьогоднішніх жителів міста символом втілення страшного і незрозумілого став… звичайний ліс. Поміркуй та запиши, чому ліс для багатьох став небезпекою. Запропонуй заходи щодо запобігання цієї небезпеки.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання.
« + » - було легко
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
« - » - було важко, але я впорався/впоралася
« ! » - було дуже важко
Бланк оцінювання діагностувальної роботи з я досліджую світ № 3 |
||||||||||||
Вид перевірки |
Природа. Орієнтування на місцевості. План місцевості. Карта. Погода. Природні зони. Материки. Океани. |
Дата: |
||||||||||
№ |
Прізвище та імʼя учня |
Очікувані результати навчання/№ завдання |
Характеристика результатів навчання у свідоцтві досягнень |
|||||||||
Рівень результату навчання (П,С, Д, В) |
||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|