Діагностувальна робота 2 клас «Територія. Моя країна – Україна»
Прізвище, ім՚я учня______________________________________________
1.Як ти думаєш, які ознаки допомогли марсіанам зрозуміти, що вони приземлилися саме в Україні?
А) Прапор і герб на будівлі поблизу;
Б) Доброзичливість тих, кого вони зустріли найперше;
В) Рослини і тварини, які побачили прибульці.
2.Яких тварин рідного краю ти можеш показати зараз прибульцям?
А) Лелек, жаб, жука сонечко;
Б) Горобців, зайців, білку;
В) Їжачків, соловейка, мурашок.
3.Які громадські об'єкти твого міста ти можеш показати прибульцям?
А) Пам’ятник князям Кию, Щеку та Хориву, парк Шевченка, дитячий майданчик;
Б) Музей води, стадіон, супермаркет;
В) Драматичний театр, сквер Гоголя, Покровська церква.
4.Знайди зайві слова.
Рослини, що ростуть в Україні: калина, верба, смородина, пальма, чорнобривці, дуб, лимон, ялина, ліщина, пролісок, баобаб.
5.Для кого стала домівкою територія вашої місцевості? З’єднай лініями.
6.Які країни мають спільні кордони з Україною? Підкресли.
Польща, Німеччина, Росія, Білорусь, Угорщина, Франція, Молдова, Румунія, Словаччина, Італія.
7. Допиши слова.
Моя Батьківщина - _______________________________________
Столиця моєї країни – місто ____________________________
Найбільша річка моєї країни - _____________________________
8. Роздивись діаграму та дізнайся, що найбільше сподобалося інопланетянам в Україні? Познач у відповіді не більше двох рядків.
Екскурсія Києвом
Мандрівка до заповідника
Екскурсія краєзнавчим музеєм
Бабусині млинці
Самоаналіз |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
|
Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Вчитель ( V V має значні успіхи; V демонструє помітний прогрес ; ? досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
|||