Тестова діагностувальна робота з курсу "Я досліджую світ" на тему: «Майбутнє-це ми» стане в допомозі вчителям під час проведення перевірних робіт з теми.
Діагностувальна робота за темою № 6
«Майбутнє-це ми»
Виконав: П.І. учня ___________________
1. Продовж речення. У природі існують тісні взаємозв'язки між її об'єктами. Порушення цих взаємозв'язків ...
А) ніяк не вплине на наш життєвий устрій;
Б) може негативно вплинути на природу
В) позитивно вплине на природу.
2. Що з переліченого найшвидше перегниє і не завдасть шкоди навколишньому середовищу?
А) Скляна пляшка.
Б) Металева консервна банка.
В) Опалі плоди і листя дерев.
3. ВИБЕРИ ВСІ ПРАВИЛЬНІ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ.
Розмаїття природи поділяється на ....
А) Живу природу
Б) Неживу природу
В) Предмети, створені людиною
4. До кожного з слів вибери, до якого з угруповань вони відносяться:
Ліс- лука- степ-
Поле- пустеля- клумба-
Озеро- город- болото-
Ставок- сад- парк-
5. Обери картинки, на яких зображено екологічну проблему:
6. Розподіліть назви речовин на дві групи: природні та штучні.
Золото- , бетон- , картон- ,
Вода- , папір- , мідь- ,
Пісок- , гума- , скло- ,
Цегла- , нафта- , деревина- ,
Мармур- , природній газ- , добриво- .
7. Встанови відповідність між екологічною проблемою та її причинами :
Забруднення моря- ,
Опустелювання- ,
Висихання річок й озер- ,
Забруднення ґрунту- .
8. Встанови відповідність між причинами та екологічною проблемою:
Вирубка лісу, розорювання земель - ,
Хімікати, мінеральні добрива- ,
Транспортування нафти- ,
Промислові стічні води- .