Діагностична (контрольна) робота з української літератури. Нетлінні скарби. Українська народна творчість як скарбниця духовних цінностей. 6 клас НУШ (за модельною програмою М.Чум

Про матеріал

Діагностична (контрольна) робота з української літератури.

Нетлінні скарби. Українська народна творчість як скарбниця духовних цінностей.

6 клас НУШ (за модельною програмою М.Чумарна, Н. Пастушенко).

Перегляд файлу

Контрольна робота 1

Варіант 1

І рівень

1. До зимового циклу належать пісні:

А) веснянки;         Б) Колядки та  щедрівки;

В) русальні;          Г)купальські.

2. У творі «Як тебе не любити, Києве мій» оспівано

А) Історію Києва;         Б) красу Києва;

В) пам’ятки архітектури Києва; 

Г)мости через Дніпро в Києві.

3. Який художній засіб вжито в рядку

Грає синє море

А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Метафора             Г)Епітет

4. Як називається перша збірка Тараса Шевченка і скільки віршів входило до неї?

А) Кобзар 1841, 9 творів;

Б) Кобзар, 1844 р., 8 творів

В)Кобзар 1840 р., 8 творів.

5. Про кого йдеться: «Намалював 1300 картин, до нас дійшло 800 робіт. Всього написав 237 творів.

А) Тараса Шевченка          Б) Леоніда Кисельова

В) Івана Липу                      В) Івана Франка

6. Знайдіть правильне визначення ЗАЖИНКИ – це:

А) Зажинки – завершення жнив;         

Б) Зажинки – початок, перший день жнив;

В) Загальна назва пори збирання хлібних рослин.

 

ІІ рівень

7. Встанови відповідність між назвою та автором  твору.

1.«Ще не вмерла України»

А.Тарас Шевченко

2.«Думка»

Б. Павло Чубинський

3.«Перестиглий овоч»

В. Леонід Кисельов

4. «І мати молода, і сонце юне»

Г. Іван Липа

 

Д. Леся Українка

8. .  Встановіть відповідність між назвою твору і уривком з цього твору

1. Пішов козак світ за очі

    Грає синє море

А. «Ой у лузі червона калина похилилася»

2. Чорна хмара з-за Лиману

    Небо, сонце криє

 

Б. «Думка»

3. Грає море зелене,

    Тихий день догора

В. «Іван Підкова»

4. Марширують наші добровольці у кривавий тан

Г. «Як тебе не любити, Києве мій»

 

Д. «Ой ну, люлі, дитя, спать».

 

 

ІІІ рівень

9. Які пісні називають календарно-обрядовими? Які цикли цих пісень виділяють?

 

10. Написати паспорт казки –притчі «Перестиглий овоч» (Автор, жанр, тема, ідея, герої).

 

  ІV рівень

11. Написати есе «Прийшла золота осінь», на основі вірша Тараса Шевченка «Осінь, гарна молодиця».

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота 1

Варіант 2

І рівень

1. До літнього циклу належать пісні:

А) жниварські, русальні, купальські       

Б) Колядки та  щедрівки;                В) веснянки.

2. Слова до пісні «Ще не вмерла України…» написав

А) Михайло Вербицький;   Б) Павло Чубинський;                В) Тарас Шевченко;             Г)Олександр Кониський

3. Який художній засіб вжито в слосполученнях:

синє море, серце козацькеє, неньку старенькую,

А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Метафора             Г)Епітет

4. Про кого йдеться: «У 1968 році діагностували лейкемію. Він помер 19 жовтня 1968 р., проживши всього 22 роки»

А) Тараса Шевченка            Б) Леоніда Кисельова

В) Івана Липу                        В) Івана Франка

5. Який художній засіб використано в рядку колискової пісні: «Як квіт, червоніло».

 А) Гіпербола             Б) Порівняння

В) Метафора             Г)Епітет

6.  Знайдіть правильне визначення ОБЖИНКИ - це:

А) Обжинки – завершення жнив;         

Б) Обжинки– початок, перший день жнив;

В) Загальна назва пори збирання хлібних рослин.

 

ІІ рівень

7. Встанови відповідність між назвою та автором  твору.

1.«Як дитиною, бувало»

А.Тарас Шевченко

2.«Іван Підкова»

Б. Павло Чубинський

3.«Ой ти, коте, коточок»

В. Леонід Кисельов

4. «І мати молода, і сонце юне»

Г.Народна творчість

 

Д. Леся Українка

8. Встановіть відповідність між назвою твору і уривком з цього твору

1. «Що болить?» - мене питали,

       Але я не признавалась

А. «Ой у лузі червона калина похилилася»

2. Ой ти, коте, коточок!

   Не ходи рано в садочок

Б. «Думка»

3. Сидить козак на тім боці,

     Грає синє море

В. «Ой ти, коте, коточок»

4. Ой щоб воно спало

І спати хотіло

Як квіт, червоніло

Г. «Як дитиною, бувало»

 

Д. «Ой ну, люлі, дитя, спать».

 

ІІІ рівень

9. Що таке колискові пісні? Коли вони виникли? Напишіть декілька з них.

 

10. Написати паспорт історичної поеми «Іван Підкова» (Автор, жанр, тема, ідея, герої).

 

ІV рівень

11. Написати есе «Найдорожча пісня – з якою мати колисала», на основі вивчених колискових пісень.

 

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку