До Вашої уваги представлено дидактичні матеріали до уроку інформатики "Виконавці алгоритмів та їх системи команд". Їх можна використовувати на етапі закріплення знань.
Кінецьпільська ЗОШ І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради
Миколаївської області
Дидактичні матеріали до уроку інформатики 5 клас
Тема: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Вправа 1
Назва вправи: Системи команд виконавців
Завдання: Розподіли команди до виконавців, що можуть їх виконати.
Зміст вправи: розмісти у чотири групи команди виконавців.
Тип вправи: класифікація
Методично-дидактичний аспект використання: дану вправу пропоную виконати учням на етапі узагальнення і систематизація набутих знань з метою узагальнити і запам’ятати системи команд виконавців.
Практична цінність: дана вправа закріплює і систематизує знання учнів про системи команд виконавців, розвиває логічне мислення, формує вміння аналізувати i робити висновки.
Вправа 2
Назва вправи: Словничок
Завдання: Уважно прочитайте речення. Вставте пропущені фрази, вибравши їх з хмаринки слів з підказками.
1. Алгоритм можна подавати у ___________________________ формі.
2. Виконавець це – ___________________________________.
3. Система команд виконавця це –
4. Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії називається – __________.
5. Виконавцями алгоритму можуть бути – ______________________________.
6. Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі називається – _____________________.
7. Виконавець алгоритму – це ___________________.
Відповіді:
1. Алгоритм можна подавати у словесній або графічній формі.
2. Виконавець це – об`єкт здатний виконувати задані йому команди.
3. Система команд виконавця це – набір команд, які він може виконати.
4. Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії називається – команда.
5. Виконавцями алгоритму можуть бути – людина, тварина, машина, пристрій.
6. Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі називається – алгоритм.
7. Виконавець алгоритму – це об`єкт, здатний виконати команди алгоритму
Зміст вправи: Вставте пропущені слова із запропонованої хмари слів.
Тип вправи: незакінчене речення.
Методично-дидактичний аспект використання: дану вправу пропоную виконати учням на етапі узагальнення і систематизація набутих знань з метою узагальнити і запам’ятати основні поняття та їх означення.
Практична цінність: дана вправа закріплює і систематизує знання учнів основних понять про системи команд виконавців, розвиває логічне мислення, кругозір: збагачує мовлення учнів, прищеплює навички самостійної роботи .
Підготувала вчитель інформатики Мірянова Н.П.