18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Дидактичний матеріал "Використання віршів на уроках німецької мови в початковій школі".

Про матеріал

Основна мета навчання іноземної мови в початковій школі полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, яка передбачає оволодіння мовою як засобом спілкування.

Вчитель, який викладає іноземну мову в початковій школі повинен зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета.

Саме вірші є одним з найкращих засобів розширення словникового запасу, бо ніщо так легко не запам'ятовується, як віршовані твори.

Крім того, заучування віршів викликає дуже велику зацікавленість, надає їм впевненості у своїх силах.

Перегляд файлу

Використання віршів на уроках німецької мови в початковій школі.

Основна мета навчання іноземної мови в початковій школі полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції, яка передбачає оволодіння мовою як засобом спілкування.

Вчитель, який викладає іноземну мову в початковій школі повинен зацікавити учнів вивченням іноземної мови, викликати в них позитивне ставлення до предмета.

Саме вірші є одним з найкращих засобів розширення словникового запасу, бо ніщо так легко не запам’ятовується, як віршовані твори.

Крім того, заучування віршів викликає дуже велику зацікавленість, надає їм впевненості у своїх силах.

 

Роботу над віршем раджу проводити таким чином:

  • Вчитель читає сам вірш, учні повторяють за ним. Вправа «Sprecht nach!»;
  • Гра «Ехо». Вчитель читає рядок, учні повторяють останнє слово 3 рази.
  • Вправа «Скоромовка». Вчитель читає у швидкому темпі по рядку, учні повторяють швидко за вчителем.
  • Перевірка розуміння змісту вірша за допомогою питань.
  • Дослівний переклад тексту вірша.
  • Хорове приговорювання текту разом з вчителем.
  • Постановка вірша на пісню (Мелодію підбирає сам вчитель або використовує відеокліпи).
  • Вчитель може використати вірш для створення завдань для аудіювання, як наприклад   «Es war eine Mutter»:

 

 

Hört das Gedicht zweimal zu und schreibt «richtig» oder «falsch»:

Картинки по запросу сонце

  1. Es war eine Mutter (  ).

 

  1. Sie hatte 7 Kinder (  ).

 

  1. Sie heißen der Frühling, der Sommer,

 

der Herbst und der Winter (  ).

 

  1. Der Frühling bringt Schnee (  ).

 

 

  1. Der Sommer bringt den Klee (  ).

 

  1. Der Herbst bringt den Trauben (  ).

 

    7. Der Winter bringt Blumen (  ).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Грицько Володя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Глеба Андрій
    Буду використовувати.Так тримати.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
769
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку