Диференційовані завдання з теми "Створення та реалізація програм опрацювання рядкових величин"

Про матеріал
Диференційовані завдання з теми "Створення та реалізація програм опрацювання рядкових величин"
Перегляд файлу

ТЕМА.        СТВОРЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ

ПРОГРАМ ОПРАЦЮВАННЯ РЯДКОВИХ ВЕЛИЧИН

 

Початковий і середній рівні навчальних досягнень

 

1. Задано текст, написаний за правилами української мови і буква. Складіть програму для з’ясування, чи міститься задана буква в цьому тексті.

 

2. Ввести текст довільної довжини і надрукувати його в зворотному порядку.

 

Достатній рівень навчальних досягнень

 

1. Ввести довільний текст. В даному тексті визначити, скільки разів зустрічається послідовність символів ”абв”.

 

2. Задано текст. Складіть програму для з’ясування, скільки разів зустрічається в ньому четверта буква цього тексту.

 

3. Складіть програму, що визначає, чи можна, переставляючи букви заданого тексту, скласти слово «яма».

 

Високий рівень навчальних досягнень

 

1. У довільному тексті подвоїти кожну букву в кожному слові. (Можна використати ідею обертання слова.)

 

2. Складіть програму, що визначає, чи складається заданий текст тільки з букв «к», «а» і «з».

 

3. Задано речення, написане за правилами української мови. Складіть програму для з’ясування, чи містить це речення слово «школа».

 

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ

 

Нехай дано формулу. Визначити коректність формули щодо кількості відкритих та закритих дужок. Вважається, що закриті дужки не стоять перед відкритими. Якщо дужки у формулі відсутні – повідомити про це.

 

docx
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку