Ділова гра, як метод навчання

Про матеріал
Інтерактивне навчання "інтерактив" від англійського слова "interact", де "inter" - взаємний і ''асt'' - діяти. Таким чином, інтерактивний означає здатний до взаємодії, діалогу з чим-небудь (наприклад, комп'ютером) або ким-небудь (людиною) Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Значення і роль ділових ігор”

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання "інтерактив" від англійського слова "interact", де "inter" - взаємний і ''асt'' - діяти. Таким чином, інтерактивний означає здатний до взаємодії, діалогу з чим-небудь (наприклад, комп'ютером) або ким-небудь (людиною) Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету - створити комфортні умови навчання, за яких кожен студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Номер слайду 3

Інтерактивність дає студентам змогу активно втручатися у процес навчання: ставити запитання, отримувати більш точні та доступні пояснення з неясних для них розділів та фрагментів навчального матеріалу. Під час інтерактивного навчання студенти вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати власні продумані рішення.

Номер слайду 4

Інтерактивні методи навчання базуються на експериментальне встановлених фактах про те, що в пам'яті людини зафіксовується до 90% того, що вона робить, до 50% того, що вона бачить, тільки 10% того, що вона чує

Номер слайду 5

Тренінг це сучасна система навчання дорослих людей, запланований навчальний процес, призначений для удосконалення вже існуючих вмінь і навичок і одержання нових, як на основі власного досвіду, так і досвіду інших, а також нових знань з метою зміни поведінки

Номер слайду 6

Метод навчання CASE STUDY (Кейси) опис дійсних подій у словах, цифрах і образах, фіксація динаміки процесу у певних часових рамках, яка ставить студента перед вибором шляхів вирішення проблем і курсу подальших дій.

Номер слайду 7

Ділові ігри Гра, вид непродуктивної діяльності, де мотив лежить не в результаті її, а в самому процесі. Зв'язок гри із тренуванням і відпочинком одночасно обумовлений її здатністю моделювати конфлікти, рішення яких у практичній сфері діяльності або утруднене, або неможливе. Гра являє собою оволодіння вмінням, тренування, моделювання діяльності. Відмітною властивістю гри є наявність системи правил поведінки.

Номер слайду 8

Ділова гра - засіб моделювання різноманітних умов професійної діяльності (включаючи екстремальні) методом пошуку нових способів її виконання. Ділова гра імітує різні аспекти людської активності й соціальної взаємодії. Гра також є методом ефективного навчання, оскільки знімає протиріччя між абстрактним характером навчального предмета й реальним характером професійної діяльності.

Номер слайду 9

Ділова гра - метод імітації (наслідування, відображення) прийняття рішень у різних штучно створених ситуаціях шляхом розігрування відповідних ролей, індивідуальних і групових, за заданими або вироблюваними самими учасниками гри правилами.

Номер слайду 10

Особливості ділових ігор в порівнянні з іншими формами навчання імітація реальних дій - процес навчання максимально наближений до реальної практичної діяльності керівників і спеціалістів; гравцям доводиться приймати на себе індивідуальні або групові ролі; наявність конфлікту інтересів; ділова гра є колективним методом навчання; динаміка зміни середовища; в ділових іграх складається певний емоційний настрій гравців (дух змагання); “школа пам’яті” поступається місцем “школі мислення”; формування дослідницького підходу до освоєння теоретичного матеріалу

Номер слайду 11

Сфери застосування ділових ігор для підготовки фахівців у навчальному процесі для перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів та керівників в процесі відбору кадрів на вакантні посади та для формування резерву на підвищення при колективному виробленні рішень у реальній управлінській практиці, у дослідницьких і проектних розробках

Номер слайду 12

Задачі ділових ігор при підготовці фахівців навчання через дію – найбільш ефективний засіб навчання: навчає приймати управлінські, господарчі, виробничі, соціально - психологічні рішення; здійснюється різноманітна взаємодія: переговори, дискусії, публічна презентація матеріалу; дозволяє отримати навички адаптації до нового середовища; дозволяє оволодіти системою знань, вмінь та навичок з конкретної професії, моделями поведінки та соціально-психологічних відносин у реальній виробничій ситуації.

Номер слайду 13

Задачі ділових ігор при підготовці фахівців створює необхідну мотивацію для вивчення тем курсу; емоційне забарвлення навчання. Власні переживання запам'ятовуються яскраво та зберігаються протягом тривалого часу.

ppt
Додано
8 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку