Дистанційне заняття для дітей старшого дошкільного віку
«В світі загадкових музичних звуків»
Програмовий зміст: Розвивати музично-рухову творчість, тембровий і регістровий слух,спонукати до вербалізації вражень від сприймання музичного твору, познайомити з новим музичним твором ; збагачувати емоційний досвід дітей за допомогою нових музичних вражень, вчити уважно слухати музику; удосконалювати навички співати пісню хором; виховувати танцювальну культуру, підтримувати позитивний настрій від спілкування та злагоджених танцювальних рухів з однолітками; ознайомити дітей з українськими народними інструментами, виховувати культуру пізнавальної , ігрової , практичної діяльності , спілкування та слухання.
Музкерівник. Я дуже рада зустрічі з вами. В мене сьогодні дуже гарний настрій і мені хочеться поділитися ним з вами.
Психогімнастика з елементами масажу
1. Добрий ранок! (муз.кер. махає рукою дітям) Добрий ранок! (діти махають у відповідь )
Посміхнись скоріше,( розводять руки в сторони )
І сьогодні цілий день( плескають )
Буде веселіше.
2. Розітремо наші ручки, (рухи за текстом)
Носики та щічки.
Будемо вродливі ми, (поступово піднімають руки)
Як весняні квіти. (Ліхтарики)
3. Розітрем долоньки( рухи за текстом)
Ще сильніш, сильніше,
А тепер поплескаєм разом cміливіше.
4. І дівчаток, і хлоп’яток
Радо привітаєм. (махають гостям рукою)
І музичне заняття ми розпочинаєм.(розводять руками перед собою)
М.К. Ну що, у всіх гарний настрій? (так)
Це чудово, коли день розпочинається з гарного настрою.
М.К. Сьогодні я хочу запросити вас у подорож до країни Музичних звуків. Але щоб потрапити до казкової країни, нам потрібно пройти танцювальну стежинку. Ви згодні? (відповідь дітей)
Руханка «Я піду в Карпати-гори»
https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=16
М.К. От ми і опинилися в незвичайній країні . Після насиченої танцювальної стежинки пропоную вам відпочинок.(Діти сідають на килимок) . У чудовій країні Музичних Звуків є багато цікавих мешканців — музичних інструментів і я пропоную поближче з ними познайомитися.
Відеоролік «Музичні інструменти»
https://www.youtube.com/watch?v=Djc2PLADLPM
М.К. На яких інструментах грають музики у цій пісні? (Відповідь дітей)
М.К. В усьому світі існує безліч музичних інструментів. Є інструменти, що можна зустріти у будь-якій країні (наприклад, фортепіано). А є інструменти, що називають народними, їх використовують лише музиканти певного народу. Пропоную вам ознайомитися з українськими народними інструментами.
Відеоролік «Музичні народні інструменти України»
https://www.youtube.com/watch?v=8_kE5pXzx1c
М.К. Які українські народні інструменти ви запам’ятали? (Відповідь дітей)
М.К. Український народ навіть пісню склав про музичні інструменти своєї країни. Ось послухайте.
Співи: «Пісня про музичні інструменти», укр.нар.мелодія
https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8
(Бесіда про зміст. Розучування мелодії і тексту пісні)
М.К. А ще в нашій незвичайній країні живуть звуки, які вилучаються не тільки музичними інструментами. Звуки можуть бути шумовими. Я пропоную вам пограти в гру «Відгадай, що звучить»
Гра «Відгадай, що звучить»
https://www.youtube.com/watch?v=aDCtEbf2kDQ
М.К. Настав час прощатись з Країною Музичних Звуків. Давайте, діти, на згадку ми подаруємо цій чудовій країні наш гарний настрій, який передамо в таночку «Ти щасливий».
Руханка «Ти щасливий»
https://www.pinterest.com/pin/591941944747800806/