14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Дистанційне заняття для дітей старшого дошкільного віку «В світі загадкових музичних звуків»

Про матеріал
Розвивати музично-рухову творчість, тембровий і регістровий слух,спонукати до вербалізації вражень від сприймання музичного твору, познайомити з новим музичним твором ;збагачувати емоційний досвід дітей за допомогою нових музичних вражень, вчити уважно слухати музику; удосконалювати навички співати пісню хором; виховувати танцювальну культуру, підтримувати позитивний настрій від спілкування та злагоджених танцювальних рухів з однолітками; ознайомити дітей з українськими народними інструментами
Перегляд файлу

Дистанційне заняття для дітей старшого дошкільного віку

«В світі загадкових музичних звуків»

Програмовий зміст: Розвивати музично-рухову творчість, тембровий і регістровий слух,спонукати до вербалізації вражень від сприймання музичного твору, познайомити з новим музичним твором ; збагачувати емоційний досвід дітей за допомогою нових музичних вражень, вчити уважно слухати музику; удосконалювати навички співати пісню хором; виховувати танцювальну культуру, підтримувати позитивний настрій від спілкування та злагоджених танцювальних рухів з однолітками; ознайомити дітей з українськими народними інструментами, виховувати культуру пізнавальної , ігрової , практичної діяльності , спілкування та слухання.

Музкерівник. Я дуже рада зустрічі з вами. В мене сьогодні дуже гарний настрій і мені хочеться поділитися ним з вами.

                                               Психогімнастика з елементами масажу

1. Добрий ранок! (муз.кер. махає рукою дітям) Добрий ранок! (діти махають у відповідь )
Посміхнись скоріше,( розводять руки в сторони )
І сьогодні цілий день( плескають )
Буде веселіше.

2. Розітремо наші ручки, (рухи за текстом)
Носики та щічки.
Будемо вродливі ми, (поступово піднімають руки)
Як весняні квіти. (Ліхтарики)

3. Розітрем долоньки( рухи за текстом)
Ще сильніш, сильніше,
А тепер поплескаєм разом cміливіше.

4. І дівчаток, і хлопяток
Радо  привітаєм. (махають гостям рукою)
І  музичне заняття ми розпочинаєм.(розводять руками перед собою)

М.К. Ну що, у всіх гарний настрій? (так)
Це чудово, коли день розпочинається з гарного настрою.

М.К. Сьогодні я хочу запросити вас у подорож до країни Музичних звуків. Але щоб потрапити до казкової країни, нам потрібно пройти танцювальну стежинку. Ви згодні? (відповідь дітей)

Руханка «Я піду в Карпати-гори»

https://www.youtube.com/watch?v=kPyxgTP0bZA&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=16

М.К.  От ми і опинилися в незвичайній країні . Після насиченої танцювальної стежинки пропоную вам відпочинок.(Діти сідають на килимок) . У чудовій країні Музичних Звуків є багато цікавих мешканців — музич­них інструментів і я пропоную поближче з ними познайомитися.

                                                          Відеоролік  «Музичні інструменти»

                                           https://www.youtube.com/watch?v=Djc2PLADLPM

М.К. На яких інструментах грають музики у цій пісні? (Відповідь дітей)

 М.К. В усьому світі існує безліч музичних інструментів. Є інстру­менти, що можна зустріти у будь-якій країні (наприклад, фортепіано). А є ін­струменти, що називають народними, їх використовують лише музиканти пев­ного народу. Пропоную вам ознайомитися з українськими народними інструментами.

Відеоролік «Музичні народні інструменти України»

https://www.youtube.com/watch?v=8_kE5pXzx1c

М.К. Які українські народні інструменти ви запамятали? (Відповідь дітей)

М.К. Український народ навіть пісню склав про музичні інструменти своєї країни. Ось послухайте.

Співи: «Пісня про музичні інструменти», укр.нар.мелодія

                                                               https://www.youtube.com/watch?v=gA5G-Ie6eG8

(Бесіда про зміст. Розучування мелодії і тексту пісні)

М.К. А ще в нашій незвичайній країні живуть звуки, які вилучаються не тільки музичними інструментами. Звуки можуть бути шумовими. Я пропоную вам пограти в гру «Відгадай, що звучить»

                                                          Гра «Відгадай, що звучить»

https://www.youtube.com/watch?v=aDCtEbf2kDQ

М.К. Настав час прощатись з Країною Музичних Звуків. Давайте, діти, на згадку ми подаруємо цій чудовій країні наш гарний настрій, який передамо в таночку «Ти щасливий».

                                                                        Руханка «Ти щасливий»

https://www.pinterest.com/pin/591941944747800806/

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лабунська Наталія Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
17 квітня
Переглядів
195
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку