Анотація до дистанційного курсу з англійської мови. Тема «Подорож». 5 клас.
Цикункової Яни Вікторівни , вчителя англійської мови навчально-виховного комплексу "Ліцей - спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів № 10" Марганецької міської ради Дніпропетровської області.
Курс дає можливість учням самостійно ознайомитись з новими лексичними одиницями до теми «Подорож», активізувати їх у цікавих не стандартних мовленнєвих ситуаціях, навчати учнів практично застосовувати вивчений матеріал, занотовувати вивчене в он-лайн щоденнику, який розміщено в кожному уроці; долати мовний бар'єр, розвивати світогляд та мотивувати до вивчення англійської мови. Курс розроблено з урахуванням психолого-педагогічних особливостей учнів даного віку.
Даний курс відповідає державній навчальній програмі з англійської мови та вимогам Положення про електронні освітні ресурси.
Курс розміщено на власному блозі учителя Цикункової Я.В.
https://englishschoolbox.blogspot.com/p/blog-page_9.html
Курс охоплює 10 уроків теми «Подорож. Види транспорту» та містить 4 тренажера та 54 он-лайн теста (2 в програмі MIND MAP, 2 в програмі WORDCLOUD TAGUL) решта на безкоштовному ресурсі LearningApps.
Коротка анотація до уроку у вигляді запитань та супровідного тексту та інструкції до кожного тренажера для учня щодо роботи з матеріалами уроку дає можливість зняти труднощі для учня та вмотивувати його на продуктивне засвоєння матеріалу.
Кожен урок має свій глосарій та короткі пояснення перед завданням, граматичними правилами, що дає змогу учню впевнено почуватись перед виконанням завдання.
Теоретичний матеріал до кожного уроку подано у вигляді схем, коротких пояснень та прикладів, який обов'язково закріплюється у тренажерах.
Матеріал курсу розроблений з урахуванням міжпредметних зв'язків та практичного застосування не лише знання англійської мови, а й загальних знань з різних предметів. Теоретичний матеріал закріплюється у невимушеній іншомовній атмосфері із доцільним залученням відео та аудіо матеріалу, графічних зображень, тестів, пазлів та інших електронних ресурсів, в кожному уроці міститься певна кількість завдань для самоперевірки, для проміжного та тематичного оцінювання предметних компетентностей учнів, що дає можливість бачити свої результати одразу, фінальним завданням кожного уроку є щоденник, де учні занотовують коротко вивчений матеріал, який має також і функцію форуму для спілкування учнів, які виконували завдання уроку.
Курс має на меті розширити світогляд учнів не лише мовленнєвими засобами, але показати учням, як можна застосувати отримані знання на практиці.
Курс є авторською розробкою, завдання та тренажери розроблені на власному аккаунті електронного ресурсу LEARNINGAPPS.
Means of Transport. Travelling on Foot.
How often do you travel? Whom do you travel with? What is your mean of transport?
Instructions:
Перейди за посиланням до тесту. Прочитай завдання, знайди потрібне слово серед букв та запиши його, скористайся підказками праворуч (hint). Для перевірки клікнути праворуч внизу. Відповівши на останнє запитання, можеш перевірити загальну кількість вірних відповідей. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
2) Let`s practise some activities. Read and match the statements. there is an extra statement in English. Try to guess, what it means, so you get the item of our lesson.
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, перемісти переклад до відповідного тексту, якщо це вірно, пара зникає. Зверни увагу! На полі є зайвий переклад. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
3) Travelling on foot is very popular, going hiking or camping is a kind of travelling on foot as well. Let`s talk about it.
At first, do an activity to revise some word-combinations. But you need some more new words.
Vocabulary:
to join -приєднатись
a trail - маршрут
tough hike - жорсткий туризм
to stay fit - залишатись у формі
hiking supplies - похідні приналежності
a rope - канат
Instructions:
Перейди за посиланням до завдання. Прочитай завдання, обери категорію над пазлом (клікни її) та підбери до обраного виду подорожування характеристики, якщо вибір правильний, відкривається картинка. Можна змінювати категорію, якщо хочеш обрати якусь іншу подорож. Якщо правильно відгадаєш всі категорії, пазл складеться і ти збереш нову інформацію з відео. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .
4)
Do you like this video? Is the information clear for you? Let`s watch it again and then fill the gaps. Before doing the test, repeat the phrases at the end of the video!
5) You can do a lot of tasks. It`s great!
So, there is the last thing to do, our diary. Don`t you forget, you are to fill the gaps at the end of the lessons.
Клікни CREATE NEW TOPIC та запиши своє ім’я на титульній сторінці, потім О.К.; запиши LESSON 5 у графі TYPE THE TITLE OF YOUR NEW TOPIC HERE, у графі WRITE THE FIRST POST TO YOUR TOPIC HERE запиши 2-3 слова, які ти вивчив у цьому уроці та 3-4 речення за зразком завдань з уроку. Зверни увагу! До будь-якого завдання є підказка, вона знаходиться у верхньому лівому кутку поля, клікни .