Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “

Про матеріал
Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова, Математика ( ст. 130 ) Мета:  повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного ; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; інтерес до навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Доброго ранку, математики! Я рада, що ви тут.

Номер слайду 3

Мій настрій

Номер слайду 4

ЩОДЕННІ НОВИНИ 1. Дистанційний урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 130 )

Номер слайду 5

Як правильно сидіти за комп'ютером ?

Номер слайду 6

Робота у зошитах14 травня ( 10 клітинок )

Номер слайду 7

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 8

Математичний диктант14 травня. Каліграфічна хвилинка 96 96 96 96 96 96 96 96

Номер слайду 9

54 + 4 =    58 – 6 = 52 + 20 =     72 – 60 =   12 + 0 =   12 + 50 =     

Номер слайду 10

62 – 30 =     32 + 7 = 39 – 20 =    19 + 1 =      ПЕРЕВІРКА58, 52, 72, 12, 12, 62, 32, 39, 19, 20.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

1дм 4 см = 10 см + 4 см = 14 см  14 см = 10 см + 4 см = 1 дм 4 см 12 см + 3см =10 см +(2 см +3см)= =15см = 1 дм 5 см2дм4см + 4см=20см+(4см+4см)==28см = 2дм8см

Номер слайду 12

Знайди невідомий компонент

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок .     5 + 4 = 9     (оскільки 9 – 5 = 4) 22 + 5 = 27 (оскільки 27 – 5 = 22)

Номер слайду 15

Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати від’ємник. 29 – 7 = 22   (оскільки 22 + 7 = 29 ) 10 – 4 = 6     (оскільки 6 + 4 = 10)

Номер слайду 16

Задача на знаходження суми. Обернені задачі

Номер слайду 17

Задача. Задача. На майданчику 14 дівчаток і 5 хлопчиків. Скільки всього дітей на майданчику? 14 + 5 = 19 (д.) Відповідь: на майданчику всього 19 дітей. 

Номер слайду 18

Гімнастика для очей,

Номер слайду 19

Задача. Задача. Розв’язання  На майданчику всього 19 дітей, серед них 14 дівчаток. Скільки хлопчиків на майданчику?19 – 14 = 5 (х.) Відповідь: на майданчику 5 хлопчиків.

Номер слайду 20

Самостійна робота

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Урок завершено. Дякую за роботу!Я навчаюся онлайн

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 130 ) Мета:  повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного ; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; інтерес до навчання.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 травня 2020
Переглядів
967
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку