Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “

Про матеріал
Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова, Математика ( ст. 131 ) Мета:  повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного ; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; виховувати інтерес до навчання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Доброго ранку, любі діти! Я рада, що ви тут. Сьогодні п’ятниця, 15 травня.

Номер слайду 3

Мій настрій

Номер слайду 4

ЩОДЕННІ НОВИНИ 1. Дистанційний урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 131 )

Номер слайду 5

Робота у зошитах15 травня ( 10 клітинок )

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 7

Математичний диктант15 травня. Каліграфічна хвилинка 78 87 78 87 78 87 78 8 7

Номер слайду 8

Знайди невідомий компонент

Номер слайду 9

Щоб знайти зменшуване, треба до різниці  додати від’ємник. Щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти  різницю.

Номер слайду 10

Математичний диктант

Номер слайду 11

Перевірка написаного6, 7, 3, 5, 9, 2, 1, 23, 60, 25, 36, 25, 23.

Номер слайду 12

Гімнастика для очей,

Номер слайду 13

Номер слайду 14

6, 7, 3, 5, 9, 2, 1, 23, 60, 25, 36, 25, 23. Задача 2 15 травня. Математичний диктант 7 – 3 = 4 (ябл.)Відповідь: залишилось 4 яблука. Задача

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Задача 2 15 травня. Математичний диктант 7 – 3 = 4 (ябл.) Відповідь: залишилось 4 яблука. Задача4 + 3 = 7 (ябл.) Відповідь: спочатку було 7 яблук. 6, 7, 3, 5, 9, 2, 1, 23, 60, 25, 36, 25, 23.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Задача 37 – 4 = 3 (ябл.) Відповідь: гості з'їли 3 яблука. 

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Україна - наша країна

Номер слайду 21

Ось і все,Завдань кінець!Хто старався – … МОЛОДЕЦЬ

Номер слайду 22

* Рефлексія. Сьогодні я дізнався…

Номер слайду 23

Урок завершено. Дякую за роботу!Я навчаюся онлайн

Номер слайду 24

Дистанційний Урок математики з учнями 1 – А класу за Програмою НУШ. Тема. “ Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. “ О. В. Онопрієнко, С. О. Скворцова, Математика ( ст. 131 ) .

Номер слайду 25

Мета:  повторити назви компонентів дії віднімання та правило знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника ; формувати в школярів уміння застосовувати це правило для розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного ; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів, вміння аналізувати і порівнювати задачі; інтерес до навчання

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 травня 2020
Переглядів
1734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку