Дитина в природному довкіллі "Допоможемо природі"

Про матеріал
Матеріал призначений для дітей старшого дошкільного віку, до заняття дитина в природному довкіллі.
Перегляд файлу

Тема: Допоможемо Землі

Мета: формувати знання дітей про взаємозв’язок людини з природою та вплив людини на Землю, закріпити знання про раціональне використання води, про забруднення повітря; вчити дітей сортувати сміття;

Розвивати спостережливість, увагу, уяву;

Виховувати чуйне та бережливе ставлення до природи

Матеріал: екосик , матеріали для дидактичних ігор, відео

                      Хід заняття:

  1. Організаційний момент

Діти, сьогодні до нас на заняття завітали гості. Тож давайте привітаємось.А ще привітаймося із природою.

Привітання : Доброго ранку небо блакитне!

Доброго ранку сонце привітне!

Доброго ранку у небі пташки!

Доброго ранку тобі і мені

А тепер погляньте всі на мене, посміхніться

Наберіть в долоні сміху – і розсипемо на втіху!

І потремо оченята, щоб могли спостерігати.

Насторожимо ми вуха, щоб могли усе почути!

Будемо гарно працювати й щось цікаве пізнавати! 

 

  1. Основна частина

Вихователь : Діти , у нас сьогодні незвичайний гість. А звуть цього гостя Екосик. І він розказав  мені незвичайну історію.

Колись дуже давно коли ще не було людей, на Землі було чисте повітря, чиста вода,в якій плавало дуже багато риб, в небо підіймалися птахи, а не літаки, росло дуже багато дерев та інших рослин. Але коли з`явилися люди, вони почали будувати заводи , які забруднювали повітря та воду, вирубували ліси та дуже багато смітили і нашій планеті стало дуже важко.(відео до 1 .45) Тож пропоную вам пограти гру коли Земля радіє, а коли сумує.

  1.    Дидактична гра «Земля сумує, земля радіє»

(на дошці дві ілюстрації: земля сумує та земля радіє. Діти прикріплюють маленькі картинки до кожної ілюстрації)

Вихователь: Діти, лісовик приніс нам невеличкий подарунок це повітряна кулька. Як ви думаєте , чому вона вміє літати? Що в ній в середині? Так, це повітря. Без повітря ми не змогли б жити, але людина дуже часто забруднює повітря, тож пропоную вам пограти гру «Що забруднює повітря»

  1.    Дидактична гра «Що забруднює повітря»

Мета: закріпити знання про те, що забруднене повітря шкодить здоров`ю, закріпити знання про те, що забруднює, а що очищує повітря

(діти прикріплюють сіру та блакитну хмарки відповідно до ілюстрацій)

  1.    Фізкультхвилинка
  2.    Діти, як ви думаєте, без чого ще людина не може прожити? Так, без води. Але води, яку ми можемо вживати не так вже й багато, то її обов`язково потрібно економити. А як правильно це робити, ми пригадаємо погравши гру «Бережіть воду»

Мета: закріпити знання засобів раціонального використання води, виховувати ощадливість та раціональність.

  1.    Вихователь : Кожного дня люди викидають дуже багато сміття і тим самим засмічують нашу планету, але є вихід, а саме, сортування сміття для того, щоб його потім переробити. У багатьох місцях ставлять контейнери для сортування сміття. Тож давайте спробуємо і ми посортувати сміття

Д.г. «Сортування сміття»

Мета: виробляти звичку раціонально та правильно утилізувати відходи, розвивати мислення та пам`ять, виховувати екосвідомість дітей

ІІІ. Заключна частина заняття

Вихователь: Отже, діти, ми можемо зробити висновок, що якщо ми будемо берегти воду, сортувати сміття ,не забруднювати повітря, а саме садити багато рослин та дерев, Земля обов’язково нам подякує.(продовження відео)

А наше заняття закінчилося, давайте попрощаємося з Екосиком.

 

 

docx
Додав(-ла)
Леонець Альона
Додано
26 жовтня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку