Тема: Допоможемо Землі
Мета: формувати знання дітей про взаємозв’язок людини з природою та вплив людини на Землю, закріпити знання про раціональне використання води, про забруднення повітря; вчити дітей сортувати сміття;
Розвивати спостережливість, увагу, уяву;
Виховувати чуйне та бережливе ставлення до природи
Матеріал: екосик , матеріали для дидактичних ігор, відео
Хід заняття:
Діти, сьогодні до нас на заняття завітали гості. Тож давайте привітаємось.А ще привітаймося із природою.
Привітання : Доброго ранку небо блакитне!
Доброго ранку сонце привітне!
Доброго ранку у небі пташки!
Доброго ранку тобі і мені
А тепер погляньте всі на мене, посміхніться
Наберіть в долоні сміху – і розсипемо на втіху!
І потремо оченята, щоб могли спостерігати.
Насторожимо ми вуха, щоб могли усе почути!
Будемо гарно працювати й щось цікаве пізнавати!
Вихователь : Діти , у нас сьогодні незвичайний гість. А звуть цього гостя Екосик. І він розказав мені незвичайну історію.
Колись дуже давно коли ще не було людей, на Землі було чисте повітря, чиста вода,в якій плавало дуже багато риб, в небо підіймалися птахи, а не літаки, росло дуже багато дерев та інших рослин. Але коли з`явилися люди, вони почали будувати заводи , які забруднювали повітря та воду, вирубували ліси та дуже багато смітили і нашій планеті стало дуже важко.(відео до 1 .45) Тож пропоную вам пограти гру коли Земля радіє, а коли сумує.
(на дошці дві ілюстрації: земля сумує та земля радіє. Діти прикріплюють маленькі картинки до кожної ілюстрації)
Вихователь: Діти, лісовик приніс нам невеличкий подарунок це повітряна кулька. Як ви думаєте , чому вона вміє літати? Що в ній в середині? Так, це повітря. Без повітря ми не змогли б жити, але людина дуже часто забруднює повітря, тож пропоную вам пограти гру «Що забруднює повітря»
Мета: закріпити знання про те, що забруднене повітря шкодить здоров`ю, закріпити знання про те, що забруднює, а що очищує повітря
(діти прикріплюють сіру та блакитну хмарки відповідно до ілюстрацій)
Мета: закріпити знання засобів раціонального використання води, виховувати ощадливість та раціональність.
Д.г. «Сортування сміття»
Мета: виробляти звичку раціонально та правильно утилізувати відходи, розвивати мислення та пам`ять, виховувати екосвідомість дітей
ІІІ. Заключна частина заняття
Вихователь: Отже, діти, ми можемо зробити висновок, що якщо ми будемо берегти воду, сортувати сміття ,не забруднювати повітря, а саме садити багато рослин та дерев, Земля обов’язково нам подякує.(продовження відео)
А наше заняття закінчилося, давайте попрощаємося з Екосиком.