Дівич-вечір «Маленька леді»

Про матеріал

Вечірка для дівчат 5-6 класів «Маленька леді» - це запрошення до розмови про хороші манери, правила поведінки за столом, під час вечірки, мовний етикет, зовнішність людини, моду та стиль. А ще – це гарний відпочинок та чудова можливість налагодити довірливі стосунки з дітьми. Розробку можна взяти за основу і наповнити її власними ідеями: конкурсами, завданнями, вправами.

Перегляд файлу

НВК: Гайсинська СЗШ – інтернат І-ІІІ ст. – гімназія

   ДІВИЧ – ВЕЧІР «МАЛЕНЬКА ЛЕДІ»

  РОЗРОБКА ВІДКРИТОГО               

ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

  6-В КЛАСУ

  БЄЛОВОЇ ОЛЕНИ  МИКОЛАЇВНИ

                             2015

Дата проведення: 12.12. 2015

Місце проведення: кафе «LUXOR»

Тема: Дівич-вечір «Маленька леді»

Освітньо – виховні завдання заняття: створити комфортні умови для  відпочинку та навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність, надати  дітям можливість для прояву та самореалізації своїх творчих здібностей.

Навчальна мета:  ознайомити  дівчат  із хорошими манерами, правилами поведінки за столом, під час вечірки та корпоративу, мовного етикету;  формувати знання про зовнішність людини, моду та стиль, виробити вимоги щодо свого зовнішнього вигляду.

Розвиваюча мета: розвивати зв’язне усне мовлення, творчу уяву, гнучкість мислення,  впевненість у собі та своїх можливостях.

Виховна мета: виховувати почуття прекрасного; викликати здивування естетикою

та гармонійністю дизайну, стосунків, відпочинку, новизною, змістом  та різноманітністю їх організації; формувати такі  якості особистості, як честь, гідність, порядність, скромність.

Тип узаняття: засвоєння нових знань, формування умінь та навичок.

Обладнання: призи та сувеніри для учасників конкурсів, святковий торт із свічками для іменинниці, аудиозаписи для супроводу заняття.

Хід уроку

I.Організаційний момент.

    Зустрічаємося біля школи: настрій піднесений!                      Торт від бабусі А. Артеменко

II.       Актуалізація опорних знань.

Бесіда під час походу до кафе:

Що таке дівич-вечір? (раніше таку назву мала обрядова вечірка молодої напередодні весілля; тепер  - відпочинок у колі подруг)

III.    Мотивація навчальної діяльності.

Виразне читання вчителем поезії Ліни Костенко

Коли я буду навіть сивою

Коли я буду навіть сивою, і життя моє піде мрякою, а для тебе буду красивою, а для когось, може, й ніякою. А для когось лихою, впертою, ще для когось відьмою, коброю. А між іншим, якщо відверто, то була я дурною і доброю. Безборонною, несинхронною ні з теоріями, ні з практиками.

і боліла в мене іронія всіма ліктиками й галактиками. І не знало міщанське кодло, коли я захлиналась лихом, що душа між люди виходила забинтована білим сміхом. І в житті, як на полі мінному, я просила в цьому сторіччі хоч би той магазинний мінімум: — Люди, будьте взаємно ввічливі! — і якби на те моя воля, написала б я скрізь курсивами: — Так багато на світі горя, люди, будьте взаємно красивими!

IV.                       Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів. Слово учителя

Сьогодні ми будемо вчитися мистецтву бути «взаємно красивими», створювати приємну атмосферу навколо себе, формувати гармонійні стосунки.

V.   Вивчення нового матеріалу (його первинне сприйняття).

1.    Словничок. ЛЕ́ДІ - дружина лорда або баронета у Великобританії, а також жінка аристократичного кола.

2.    Інтерв’  ю по колу  «Кого сьогодні можна назвати  ЛЕДІ

3.    Мозговий штурм «Що означає: одягатися модно і доречно?»

4.    Театральна вітальня

Вправа «Маско, я тебе впізнав!»

Завдання: створити карнавальний образ, використавши при цьому мінімум реквізиту.

5.    Вправа «Моделювання фотознімку»  

Змодельована фотокомпозиція

6.    Вправа «Креативне привітання з днем народженням»  (робота в групах) Завдання: кожна група вигадує своє креативне привітання іменинниці.

             

1 група: хоровод навколо                2 група: креативні привітання  «по колу» іменинниці під зворушливу мелодію

3   група: повітряні кульки з компліментами

4   група (батьки): вносять торт із свічками під мелодію

Іменинниця задоволена!

Орієнтовний зразок:

        Не треба сідати дуже близько або дуже далеко від стола, а також не можна розвалюватись чи гойдатись на стільці.

        Не клади лікті на стіл.

        Не розмовляй та не смійся занадто гучно.

        Не варто гучно шкрябати виделкою тарілку.

        Якщо  подано страву, яку треба різати ножем, то виделку тримають у лівій руці, а ніж -  у правій.

        Після того, як ви розмішали цукор у чашці чаю, покладіть ложечку на блюдце.

Не розмовляйте, коли їжа у роті.

 

М’який десерт ми їмо ложечкою

Твердий десерт їмо за допомогою виделки

З-за столу виходимо лише після того, як підвівся господар.

8.      Банк ідей «Як перетворити звичайну вечерю на святкову»

Жінка - берегиня, яка зігріває своєю добротою сім’ю, створює домашній затишок. Як звичайну вечерю зробити приємною, не витрачаючи на це великі кошти? Як привнести у буденність нотки свята? Приймаються будь-які креативні ідеї.

Захист ідей учасницями.

9.      Танцювальна хвилинка

                

Підготовка до флешмобу              Конкурс на кращу сольну імпровізацію

(флешмоб  проводить голова батьківського комітету)

10. Тур вальсу з гостями

 Дівчата запросили до себе на вечірку двох однокласників, які протягом місяцю були найгалантнішими хлопцями. Саме Ілля Власюк та Денис Гончарук були надзвичайно чемними, носили їм важкі шкільні рюкзаки і відчиняли перед ними двері класної кімнати. На вечірку вони завітали із солодощами, якими пригостили однокласниць.

Завдання для хлопців: запросити на тур вальсу кожну із дівчат.

      

                 Джентельмени Тур вальсу «Парижанка»

11.Номер на «біс»

До виступу готується учениця нашого класу Юліана Слепченко, переможець багатьох Всеукраїнських конкурсів спортивних танців

VI.Осмислення нових знань і умінь.

      1.«Мікрофон» по колу:

ü        Про що я дізнався, чому навчився  на занятті?

ü        Як ви розумієте слова Ліни Костенко: «Люди, будьте взаємно красивими…»?

 2.Фото на згадку

 VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання:

організувати креативну сімейну новорічну вечірку

pdf
Додано
26 липня 2018
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку