Діяльнісний підхід в навчанні англійської мови.

Про матеріал
В матеріалі розповідається про актуальність діяльнісного підходу в Новій Українській школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діяльнісний підхід в навчанні англійської мови. Виконала: Лазарєва Ольга Володимирівна

Номер слайду 2

Наші учні змалку оточені гаджетами, тому стандартний підхід в навчанні їм не підійде.

Номер слайду 3

“Розкажи мені і я забуду, покажи мені і я запам'ятаю, дай мені зробити самому і я навчусь”. Китайське прислів'я говорить:

Номер слайду 4

Діяльнісний підхід - це реальна можливість для розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці.

Номер слайду 5

Цей підхід передбачає: Спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості;Успішну адаптацію людини в соціумі;Формування здібностей до командної діяльності та самоосвіти;Згодом і професійної самореалізації.

Номер слайду 6

Ідея діяльнісного підходу пов'язана з діяльністю, як засобом становлення і розвитку суб’єктності.

Номер слайду 7

Діяльнісний підхід в освіті - цеметодологічний базис, на якому будуються різні системи навчання зі своїми конкретними технологіями, прийомами і теоретичними особливостями.

Номер слайду 8

Основні потреби дітей молодшого шкільного віку:1 Зберігається потреба у грі.2 Зберігається потреба у русі.3 Зберігається потреба у зовнішніх враженнях, що перетвориться в пізнавальну активність дитини.4 Потреба у спілкуванні.

Номер слайду 9

У 2011 році вперше чітку вказівку на впровадження діяльнісного підходу в освіту було надано в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011р. №1392).

Номер слайду 10

У 2016 році ідеї щодо діяльнісного підходу знайшли розвиток в основах Стандарту освіти (орієнтири змісту освіти Нової української школи).

Номер слайду 11

В оновлених (2017р.) навчальних програмах для початкової школи і основної спостерігаємо:1 Домінування діяльнісних результатів над знаннєвими, фактологічними2 Зростання чисельності і варіативності діяльнісних форм організації навчально-виховного процесу: демонстрації, практичних робіт, міні проєктів тощо.

Номер слайду 12

Завдання в сучасних підручниках: діяльнісно зорієнтовані;побудовані на актуальному для учнів матеріалі;моделюють практичні життєві ситуації;мають особливу структуру(включають різні ілюстративні або умовно-графічні зображення);задають практичну діяльність.

Номер слайду 13

Нові стандарти і програми вимагають від учителів переорієнтації освітнього процесу від пояснювально-ілюстративного до самостійного, продуктивного.

Номер слайду 14

Висновок: НУШ для вчителів це таке собі перезавантаження, можливість використовувати нові методи та форми роботи та переосмислювати старі. НУШ- цікаве і яскраве, завдяки переважанню діяльнісного підходу.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Лазарєва Ольга
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
4 січня 2022
Переглядів
1434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку