Діяльнісний підхід в навчанні англійської мови. Виконала: Лазарєва Ольга Володимирівна
Номер слайду 2
Наші учні змалку оточені гаджетами, тому стандартний підхід в навчанні їм не підійде.
Номер слайду 3
“Розкажи мені і я забуду, покажи мені і я запам'ятаю, дай мені зробити самому і я навчусь”. Китайське прислів'я говорить:
Номер слайду 4
Діяльнісний підхід - це реальна можливість для розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці.
Номер слайду 5
Цей підхід передбачає: Спрямованість навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості;Успішну адаптацію людини в соціумі;Формування здібностей до командної діяльності та самоосвіти;Згодом і професійної самореалізації.
Номер слайду 6
Ідея діяльнісного підходу пов'язана з діяльністю, як засобом становлення і розвитку суб’єктності.
Номер слайду 7
Діяльнісний підхід в освіті - цеметодологічний базис, на якому будуються різні системи навчання зі своїми конкретними технологіями, прийомами і теоретичними особливостями.
Номер слайду 8
Основні потреби дітей молодшого шкільного віку:1 Зберігається потреба у грі.2 Зберігається потреба у русі.3 Зберігається потреба у зовнішніх враженнях, що перетвориться в пізнавальну активність дитини.4 Потреба у спілкуванні.
Номер слайду 9
У 2011 році вперше чітку вказівку на впровадження діяльнісного підходу в освіту було надано в Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти (Затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011р. №1392).
Номер слайду 10
У 2016 році ідеї щодо діяльнісного підходу знайшли розвиток в основах Стандарту освіти (орієнтири змісту освіти Нової української школи).
Номер слайду 11
В оновлених (2017р.) навчальних програмах для початкової школи і основної спостерігаємо:1 Домінування діяльнісних результатів над знаннєвими, фактологічними2 Зростання чисельності і варіативності діяльнісних форм організації навчально-виховного процесу: демонстрації, практичних робіт, міні проєктів тощо.
Номер слайду 12
Завдання в сучасних підручниках: діяльнісно зорієнтовані;побудовані на актуальному для учнів матеріалі;моделюють практичні життєві ситуації;мають особливу структуру(включають різні ілюстративні або умовно-графічні зображення);задають практичну діяльність.
Номер слайду 13
Нові стандарти і програми вимагають від учителів переорієнтації освітнього процесу від пояснювально-ілюстративного до самостійного, продуктивного.
Номер слайду 14
Висновок: НУШ для вчителів це таке собі перезавантаження, можливість використовувати нові методи та форми роботи та переосмислювати старі. НУШ- цікаве і яскраве, завдяки переважанню діяльнісного підходу.