КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
2 клас (ІІ семестр)
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Змістові лінії |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
||||
Лексика |
Літери / Фонікси |
Зорове сприйман-ня(читання)
|
Сприймання на слух(аудіювання)
|
Усна взаємодія(діалог / Усне продукування (монолог) |
Писемна взаємодія / Писемне продукування (письмо) |
||||||
Природа |
|||||||||||
49 |
|
У джунглях. |
Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи |
Називає тварин. |
In the jungle there are ...
|
animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, stripes, a leg, |
|
|
PB t.1-4 - pp.62-63 |
PB t.1-3,5 - pp.62-63 |
PB t.6 - p.63 |
50 |
|
У джунглях. |
Називає тварин, описує їх. |
|
|
PB t.1-4 - pp.62-63 |
PB t.1-3,5 - pp.62-63 |
AB t.1 - p.52 |
|||
51 |
|
Я крокодил Крок. |
Описує тварину, |
I’m ... I’ve got ... |
mouth, teeth, short, body, neck |
|
AB t.2 - p.53 |
PB t.1,2 - p.64 |
PB t.2,3,5 - p.64 |
PB t.4 - p.64 AB t.1,2 - p.53 |
|
52 |
|
Я можу бачити гуску. |
Правила читання. |
It has got ... They have got ... |
thanks, tooth, foot, feet, goose, geese |
th [Ɵ] three, ee [і:] tree, |
PB t.2,4,5 - p.65 |
PB t.1,2,4 - p.65 AB t.1 - p.54 |
PB t.1 - p.65 |
PB t.3 - p.65 AB t.1,2 - p.54 |
|
53 |
|
Частини тіла. |
Називає частини тіла. |
|
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, |
|
PB t.3 - p.66 AB |
PB t.1,3 - p.66 |
PB t.1,2 - p.66 |
PB t.4,5 - p.66 AB t.1,2 - p.55 |
|
54 |
|
Скільки в тебе…? |
Ззапитує та відповідає . |
How many ... have you got? |
shoulders, knees |
|
AB t.1 - p.56 |
PB t.1,2,5 - p.67 |
PB t.6 - p.67 PB t.1-3,5 - |
PB t.4 - p.67 AB t.2 - p.56 |
|
55 |
|
Фото в зоопарку. |
Правила читання. |
|
|
g [dӡ] giraffe ph [f] elephant [aʊ] mouth |
PB t.2,4,5 - p.68 AB t.2 - p.57 |
PB t.1,4 - p.68 |
|
PB t.3 - p.68 AB t.1,2 - p.57
|
|
56 |
|
Відгадай тваринку. |
Ставить запитання та відповідає на них. |
How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, Can it ...? |
|
|
AB t.1,2 - p.58 |
|
PB t.1,2 - p.69 |
AB t.1 - p.58 |
|
57 |
|
Story Time. Тварини Африки. |
Розповідає історію за малюнками. |
What other animals live in Africa? |
coconut, careful |
|
PB t.1,2 - p.70 |
PB t.1 - p.70 |
PB t.4 - p.70 PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59 |
AB t.1 - p.59 |
|
58
|
|
Мій монстрик. Сторінка в портфоліо. |
Представляє свій малюнок. |
Its name is .. |
|
|
PB t.2 - p.71 |
PB t.1 - p.71 AB t.1 - p.60 |
PB t.1,4,6 - p.71 |
PB t.3,5,7 - p.71 |
|
59 |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
PB t.2 - p.72 AB t.1 - p.61 |
PB t.1 - p.72 |
|
|
|
60 |
|
Яка це тваринка? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61
|
|
Діагностична робота |
Перевірка вивченого.
|
What animal is it? |
|
|
|
|
PB t.3,4 - pp.72- 73 |
PB t.3 - p.72 AB t.2 - p.61 |
|
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||
62 |
|
Я іду до школи. |
Громадянська відповідальність: Виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня. |
Називає свої дії. |
It’s late. Wash your/face. Clean your/teeth. Put on your/clothes. |
bed, bathroom, face, clothes, schoolbag |
|
AB t.1,2 - p.62 |
PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75 |
PB t.3-5 - pp.74-75 |
AB t.1,2 - p.62 |
63 |
|
Я іду до школи. |
Називає свої дії. |
|
|
|
PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75 |
PB t.3-5 - pp.74-75 |
|
||
64 |
|
Дні тижня. |
Називає дні тижня. |
Wake up. Get up. Have lunch. bus! |
catch, bus, days of the week |
|
AB t.1,2 - p.63 |
PB t.1-3 - p.76 |
PB t.1,3,4 - p.76 |
AB t.1,2 - p.63 |
|
65 |
|
Сьогодні неділя! |
Правила читання. |
Noschool! |
meat, please, my, your |
ea [і:] teacher [ŋ] pudding |
PB t.2,4,5 - p.77 AB t.1,2 - p.64 |
PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64 |
PB t.1 - p.77 |
PB t.3,6 - p.77 AB t.2 - p.64 |
|
66 |
|
Я плаваю, як рибка. |
Запитує та відповідає . |
I’m playing with a dog. |
Bat |
|
|
PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65 |
PB t.1-3 - p.78 |
AB t.1 - p.65 |
|
67 |
|
Що він зараз робить? |
Запитує та відповідає . |
Sheislookingatphotos |
sleep, tomakefaces |
|
PB t.2 - p.79 |
PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66 |
PB t.3 - p.79 PB t.1 - p.79 |
|
|
68 |
|
Понеділок у моїй сім’ї. |
Правила читання. |
I loveyou |
Love |
alk [ɔ:k] tal kall [ɔ:l] ball o [ʌ] monkey |
PB t.2,4,5 - p.80 AB t.2 - p.67 |
PB t.1,2,4 - p.80 |
PB t.1 - p.80 |
PB t.3 - p.80 AB t.1,2 - p.67 |
|
69 |
|
Сім’я на відпочинку. |
Ставить запитання та відповідає на них. |
Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
To fish |
|
AB t.1,2 - p.68 |
PB t.1,2 - p.81 |
PB t.4 - p.81 PB t.2,3 - p.81 |
AB t.1,2 - p.68 |
|
70 |
|
Story Time. Гортаємо сімейний альбом. |
Розповідає історію за малюнками. |
What are you doing?.Who is this? What’s your dad doing here?. |
river, pool, to call, dream |
|
PB t.3 - p.82 |
PB t.1,2 - p.82 |
PB t.5 - p.82 PB t.2-4 - p.82 |
AB t.2 - p.69 |
|
71 |
|
Мій ранок. Сторінка в портфоліо. |
Розповідає про свої дії за малюнками. |
Make you rbed. Drink some tea. Brush your teeth.. |
quickly, picture book, to comment |
|
|
PB t.1 - p.83 |
PB t.1,4 - p.83 |
PB t.2,3 - p.83 AB t.1 - p.70 |
|
72 |
|
Наші дії. |
|
|
phone |
|
|
|
|
PB t.2,3 - p.84 |
|
73 |
|
Діагностична робота |
Перевірка вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 |
|
Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля» |
Перевірка розуміння вивченого матеріалу. |
I’m here. Come here! It’s lunchtime! Dad is talking over the phone. |
|
|
PB t.6 - p.85 AB t.2 - p.71 |
PB t.1 - p.84 |
PB t.4,5 - pp.84- 85 |
|
|
Харчування |
|||||||||||
75 |
|
Вечірка на день народження. |
Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу. Підприємливість та фінансова грамотність:Складає просте меню з корисних продуктів. |
Називає продукти харчування. |
|
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, |
|
|
PB t.1-3,5 - pp.86- 87 |
PB t.4 - p.86 |
PB t.6 - p.87 |
76 |
|
Вечірка на день народження. |
Ставить запитання та відповідає на них. |
Can I have some lemonade? Here you are. |
|
|
AB t.1 - p.72 |
|
PB t.2,3,5 - pp.86-87 |
AB t.1 - p.72 |
|
77 |
|
Пікнік у саду. |
Розуміє та виконує прості інструкції |
Wehave a picnicinthegarden. |
pear, strawberry cherry, picnic |
|
AB t.2 - p.73 |
PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73 |
PB t.4 - p.88 PB t.1-3 - p.88 |
PB t.5 - p.88 AB t.2 - p.73 |
|
78 |
|
Дитяче меню. |
Правила читання. |
I like ... but I don’tlike ... |
desserts, drinks |
ch [ʧ] chicken |
PB t.1-4 - p.89 |
PB t.1,3 - p.89 |
|
PB t.5 - p.89 AB t.1,2 - p.74 |
|
79 |
|
У магазині. |
Висловлює прохання |
Threetomatoes, please. Sorry, nocucumbers. |
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato |
|
AB t.1 - p.75 |
PB t.1-3 - p.90 |
PB t.4 - p.90 PB t.1-3 - p.90 |
AB t.1,2 - p.75 |
|
80 |
|
Мій режим харчування. |
Розказує про свій сніданок, обід, вечерю. |
Bananas for dinner, They are so sweet! |
breakfast, lunch, dinner, sweet, munch |
|
|
PB t.1-3 - p.91 AB t.1 - p.76 |
PB t.1,3,5 - p.91
|
PB t.4 - p.91 |
|
81 |
|
Що любить їсти Макс. |
Розуміє прочитане та відповідає на питання за текстом. |
When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/? I am having ... |
when, what, where |
wh [w] whiteir, er, ur [ɜ:] bird, her, |
PB t.2-4 - p.92 AB t.2 - p.77 |
PB t.1-3 - p.92 |
PB t.4 - p.92 |
AB t.1,2 - p.77 |
|
82 |
|
Уподобання моїх друзів. |
Ставить запитання та відповідає на них. |
He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/sheis./No, he/she isn’t |
Jelly |
|
PB t.2 - p.94 |
PB t.1,2,5 - pp.94- 95 |
PB t.4 - p.94 PB t.3,5 - pp.94-95 |
AB t.1 - p.79 |
|
83 |
|
Story Time. Похід до магазину. |
Розповідає історію за малюнками. |
He’s buying a mango |
shop, to buy, mango, lemon, vanillaice-cream, |
|
PB t.2 - p.94 |
PB t.1,2,5 - pp.94- 95 |
PB t.4 - p.94 PB t.3,5 - pp.94-95 A |
AB t.1 - p.79 |
|
84 |
|
Моя тарілка. Сторінка у портфоліо. |
Розповідає про свої вподобання у їжі. |
|
Plate |
|
AB t.1 - p.80 |
|
PB t.2 - p.96 PB t.3 - p.96 |
PB t.1 - p.96 AB t.1 - p.80 |
|
85 |
|
Пограємо у магазин. |
|
|
table, shopping game |
|
|
|
PB t.1,4,5,6,7 - pp.97- 99 |
PB t.1,2 - p.97 AB t.1 - p.81 |
|
86 |
|
Діагностична робота |
Перевірка вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
87 |
|
Підсумковий урок із теми «Харчування» |
Перевірка вивченого матеріалу. |
|
|
|
PB t.7 - p.99 |
PB t.6 - p.99 |
PB t.3 - p.97 |
|
|
Природа |
|||||||||||
88 |
|
Пори року. |
Підприємливість та фінансова гра- мотність:Обирає одяг відповідно до сезону. Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи. |
Називає пори року та погоду. |
It’s cold.. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in ... |
cold, hot, rain, snow, spring, spring, summer, autumn, winter bright |
|
AB t.1 - p.82 |
PB t.1-3 - p.100 |
PB t.1-4 - p.100 PB t.5 - p.100 |
AB t.1-3 - p.82 |
89 |
|
Мої заняття в різні пори року. |
Описує кожну пору року. |
It is sunny. Watch TV. Stay at home. Make a snowman. |
sea, to watchTV, to stay, to skate, to ski, man |
|
PB t.1,2 - p.101 AB t.1 - p.83 |
PB t.1,3 - p.101 AB t.2 - p.83 |
PB t.3-5 - p.101 |
PB t.5 - p.101 AB t.1 - p.83 |
|
90 |
|
Яку пору року ти любиш? |
Читає та розказує про кожну пору року |
What season do you like? I have holidays in summer. |
night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with |
ght [it] eight |
PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84 |
PB t.1-3 - p.102 |
PB t.5 - p.102 |
AB t.1,2 - p.84 |
|
91 |
|
Одяг Трейсі. |
Моделює речення за зразком. |
It’sTuesday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase? |
holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, jeans, T-shirt, mask, trainers |
|
PB t.1 - p.103 |
PB t.1-3– p.103 AB t.2 - p.85 |
PB t.2 - p.103 |
AB t.1 - p.85 |
|
92 |
|
Що вдягає Люк. |
Моделює речення за зразком. |
|
her, his, cap, shorts |
|
|
PB t.4-5 - p.104 AB t.2 - p.85 |
PB t.4,6 - p.104 |
PB t.7 - p.104 |
|
93 |
|
Що ти одягаєш сьогодні? |
Ставить запитання та відповідає на них. |
What are you wearing today? I am wearing ... |
trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, to wear |
|
|
PB t.1-3 - p.105 |
PB t.4 - p.105 PB t.1-3 - p.105 |
AB t.1,2 - p.86 |
|
94 |
|
Діагностична робота. Аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Де його чоботи? |
Читає та розуміє прочитане. |
What is he/she wearing? Where are her socks? |
shirt, skirt, coat, raincoat |
[eə] bear, hair, where |
PB t.2,3,5 - p.106 AB t.2 - p.87 |
PB t.1,2,4 - p.106 |
|
AB t.1 - p.87 |
|
96 |
|
Діагностична робота. Читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
У що я одягнений? |
Запитує та відповідає на питання. |
Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not. |
|
|
PB t.2 - p.107 |
PB t.1 - p.107 |
PB t.3 - p.107 |
AB t.1,2 - p.88 |
|
98 |
|
Діагностична робота. Письмо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
Story Time. Збираємось в дорогу. |
Розповідає історію за малюнками. |
|
To check, to look for, key |
|
PB t.2 - p.108 |
PB t.1,2 - p.108 |
PB t.4 - p.108 PB t.3 - p.108 |
AB t.1 - p.89 |
|
100 |
|
Одяг моєї ляльки. Сторінка у портфоліо. |
Розповідає про одяг ляльки. |
|
gloves, pants |
|
AB t.1 - p.90 |
PB t.1,2 - p.109 |
PB t.1,2,4,6 - p.109 |
PB t.3,5 - p.109 |
|
101 |
|
Діагностична робота з теми |
Перевірка вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
|
102 |
|
Підсумковий урок із теми «Харчування» |
Перевірка вивченого матеріалу. |
|
Jogging suit, favourite |
|
PB t.8 - p.111 |
PB t.1,2 - p.110 |
PB t.5,7 - pp.110- 111 PB t.3,6,8 - |
PB t.2,4,5 - p.110 |
|
103 |
|
Діагностична робота. Говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|