Календарно-тематичне планування. 2 клас. НУШ 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови за підручником О. Карпюк, у 2 класі НУШ 2 семестр 2021-2022 н.р. ( 3 год. на тиждень)
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

2 клас (ІІ семестр)

 (3 години на тиждень)

Дата

Тематика спілкування

 

 

 

Змістові лінії

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативна  компетентність

Лексика

Літери

/

Фонікси

Зорове сприйман-ня(читання)

 

 

Сприймання на слух(аудіювання)

 

 

Усна взаємодія(діалог

/

Усне продукування (монолог)

Писемна взаємодія

/

Писемне продукування

(письмо)

Природа

49

 

У джунглях.

Екологічна безпека та сталий розвиток: виявляє ціннісне ставлення до природи

Називає тварин.

In the jungle there are ...

 

animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, stripes, a leg,

 

 

PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

PB t.6 - p.63

50

 

У джунглях.

Називає тварин, описує їх.

 

 

PB t.1-4 - pp.62-63

PB t.1-3,5 - pp.62-63

AB t.1 - p.52

51

 

Я крокодил Крок.

Описує тварину,

I’m ... I’ve got ...

mouth, teeth, short, body, neck

 

AB t.2 - p.53

PB t.1,2 - p.64

PB t.2,3,5 - p.64

PB t.4 - p.64 AB t.1,2 - p.53

52

 

Я можу бачити гуску.

Правила читання.

It has got ... They have got ...

thanks, tooth, foot, feet, goose,

geese

th [Ɵ] three, ee [і:] tree,

PB t.2,4,5 - p.65

PB t.1,2,4 - p.65

AB t.1 - p.54

PB t.1 - p.65

PB t.3 - p.65 AB t.1,2 - p.54

53

 

Частини тіла.

Називає частини тіла.

 

head, eyes,

fingers, hand, arm, toes,

 

PB t.3 - p.66 AB

PB t.1,3 - p.66

PB t.1,2 - p.66

PB t.4,5 - p.66 AB t.1,2 - p.55

54

 

Скільки в тебе…?

Ззапитує та відповідає .

How many ... have you got?

shoulders,

knees

 

AB t.1 - p.56

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.6 - p.67

PB t.1-3,5 -

PB t.4 - p.67 AB t.2 - p.56

55

 

Фото в зоопарку.

Правила читання.

 

 

g [dӡ] giraffe

ph [f] elephant [aʊ] mouth

PB t.2,4,5 - p.68 AB t.2 - p.57

PB t.1,4 - p.68

 

PB t.3 - p.68 AB t.1,2 - p.57

 

56

 

Відгадай тваринку.

Ставить запитання та відповідає на них.

How many ... can you see? I can see ... Has it got a ...? Yes, it has./No, Can it ...?

 

 

AB t.1,2 - p.58

 

PB t.1,2 - p.69

AB t.1 - p.58

57

 

Story Time.

Тварини Африки.

Розповідає історію за малюнками.

What other animals live in Africa?

coconut,

careful

 

PB t.1,2 - p.70

PB t.1 - p.70

PB t.4 - p.70

PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59

AB t.1 - p.59

58

 

 

Мій монстрик. Сторінка в портфоліо.

Представляє свій малюнок.

Its name is ..

 

 

PB t.2 - p.71

PB t.1 - p.71

AB t.1 - p.60

PB t.1,4,6 - p.71

PB t.3,5,7 - p.71

59

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

PB t.2 - p.72 AB t.1 - p.61

PB t.1 - p.72

 

 

60

 

Яка це тваринка?

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

 

Діагностична робота

Перевірка вивченого.

 

 

 

What animal is it?

 

 

 

 

PB t.3,4 - pp.72- 73

PB t.3 - p.72 AB t.2 - p.61

Відпочинок і дозвілля

62

 

Я іду до школи.

Громадянська відповідальність:

Виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків. Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня.

Називає свої дії.

It’s late. Wash your/face. Clean your/teeth. Put on your/clothes.

bed, bathroom, face, clothes, schoolbag

 

AB t.1,2 - p.62

PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75

PB t.3-5 - pp.74-75

AB t.1,2 - p.62

63

 

Я іду до школи.

Називає свої дії.

 

 

 

PB t.1,2,4,5 - pp.74- 75

PB t.3-5 - pp.74-75

 

64

 

Дні тижня.

Називає дні тижня.

Wake up. Get up. Have  lunch. bus!

catch, bus,

days of the week

 

AB t.1,2 - p.63

PB t.1-3 - p.76

PB t.1,3,4 - p.76

AB t.1,2 - p.63

65

 

Сьогодні неділя!

Правила читання.

Noschool!

meat, please,

my, your

ea [і:] teacher [ŋ] pudding

PB t.2,4,5 - p.77 AB t.1,2 - p.64

PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64

PB t.1 - p.77

PB t.3,6 - p.77 AB t.2 - p.64

66

 

Я плаваю, як рибка.

Запитує та відповідає .

I’m playing with a dog.

Bat

 

 

PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65

PB t.1-3 - p.78

AB t.1 - p.65

67

 

Що він зараз робить?

Запитує  та відповідає .

Sheislookingatphotos

sleep,

tomakefaces

 

PB t.2 - p.79

PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66

PB t.3 - p.79

PB t.1 - p.79

 

68

 

Понеділок у моїй сім’ї.

Правила читання.

I loveyou

Love

alk [ɔ:k] tal kall [ɔ:l] ball o [ʌ] monkey

PB t.2,4,5 - p.80 AB t.2 - p.67

PB t.1,2,4 - p.80

PB t.1 - p.80

PB t.3 - p.80 AB t.1,2 - p.67

69

 

Сім’я на відпочинку.

Ставить запитання та відповідає на них.

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

To fish

 

AB t.1,2 - p.68

PB t.1,2 - p.81

PB t.4 - p.81

PB t.2,3 - p.81

AB t.1,2 - p.68

70

 

Story Time. Гортаємо сімейний альбом.

Розповідає історію за малюнками.

What are you doing?.Who is this? What’s your dad doing here?.

river, pool,

to call, dream

 

PB t.3 - p.82

PB t.1,2 - p.82

PB t.5 - p.82

PB t.2-4 - p.82

AB t.2 - p.69

71

 

Мій ранок. Сторінка в портфоліо.

Розповідає про свої дії за малюнками.

Make you rbed. Drink some tea. Brush your teeth..

quickly,

picture book,

to comment

 

 

PB t.1 - p.83

PB t.1,4 - p.83

PB t.2,3 - p.83 AB t.1 - p.70

72

 

Наші дії.

 

 

phone

 

 

 

 

PB t.2,3 - p.84

73

 

Діагностична робота

Перевірка вивченого

 

 

 

 

 

 

 

74

 

Підсумковий урок із теми «Відпочинок і дозвілля»

Перевірка розуміння вивченого матеріалу.

I’m here. Come here! It’s lunchtime! Dad is talking over the phone.

 

 

PB t.6 - p.85 AB t.2 - p.71

PB t.1 - p.84

 

PB t.4,5 - pp.84- 85

 

Харчування

75

 

Вечірка на день народження.

Здоров’я і безпека: розрізняє здорову і шкідливу їжу. Підприємливість та фінансова грамотність:Складає просте меню з корисних продуктів.

Називає продукти харчування.

 

chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips,

 

 

PB t.1-3,5 - pp.86- 87

PB t.4 - p.86

PB t.6 - p.87

76

 

Вечірка на день народження.

Ставить запитання та відповідає на них.

Can I have some lemonade? Here you are.

 

 

AB t.1 - p.72

 

PB t.2,3,5 - pp.86-87

AB t.1 - p.72

77

 

Пікнік у саду.

Розуміє та виконує прості інструкції

Wehave a picnicinthegarden.

pear, strawberry

cherry, picnic

 

AB t.2 - p.73

PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73

PB t.4 - p.88

PB t.1-3 - p.88

PB t.5 - p.88 AB t.2 - p.73

78

 

Дитяче меню.

Правила читання.

I like ... but I don’tlike ...

desserts, drinks

ch [ʧ] chicken

PB t.1-4 - p.89

PB t.1,3 - p.89

 

PB t.5 - p.89 AB t.1,2 - p.74

79

 

У магазині.

Висловлює прохання

Threetomatoes, please. Sorry, nocucumbers.

vegetables,

carrot,

cucumber,

mushroom,

tomato

 

AB t.1 - p.75

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90

PB t.1-3 - p.90

AB t.1,2 - p.75

80

 

Мій режим харчування.

Розказує про свій сніданок, обід, вечерю.

Bananas for dinner, They are so sweet!

breakfast, lunch, dinner, sweet, munch

 

 

PB t.1-3 - p.91 AB t.1 - p.76

PB t.1,3,5 - p.91

 

PB t.4 - p.91

81

 

Що любить їсти Макс.

Розуміє прочитане та відповідає на питання за текстом.

When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/? I am having ...

when, what,

where

wh [w] whiteir, er, ur [ɜ:] bird, her,

PB t.2-4 - p.92 AB t.2 - p.77

PB t.1-3 - p.92

PB t.4 - p.92

AB t.1,2 - p.77

82

 

Уподобання моїх друзів.

Ставить запитання та відповідає на них.

He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/sheis./No, he/she isn’t

Jelly

 

PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94- 95

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 - pp.94-95

AB t.1 - p.79

83

 

Story Time. Похід до магазину.

Розповідає історію за малюнками.

He’s buying a mango

shop, to buy,

mango, lemon, vanillaice-cream,

 

PB t.2 - p.94

PB t.1,2,5 - pp.94- 95

PB t.4 - p.94

PB t.3,5 - pp.94-95 A

AB t.1 - p.79

84

 

Моя тарілка. Сторінка у портфоліо.

Розповідає про свої вподобання у їжі.

 

Plate

 

AB t.1 - p.80

 

PB t.2 - p.96

PB t.3 - p.96

PB t.1 - p.96 AB t.1 - p.80

85

 

Пограємо у магазин.

 

 

table,

shopping game

 

 

 

PB t.1,4,5,6,7 - pp.97- 99

PB t.1,2 - p.97 AB t.1 - p.81

86

 

Діагностична робота

Перевірка вивченого

 

 

 

 

 

 

 

87

 

Підсумковий урок із теми

«Харчування»

Перевірка вивченого матеріалу.

 

 

 

PB t.7 - p.99

PB t.6 - p.99

PB t.3 - p.97

 

Природа

88

 

Пори року.

Підприємливість та фінансова гра- мотність:Обирає одяг відповідно до сезону. Екологічна безпека та сталий розвиток: цінує та бережливо ставиться до природи.

Називає пори року та погоду.

It’s cold.. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in ...

cold, hot, rain, snow, spring, spring, summer,

 autumn, winter

bright

 

AB t.1 - p.82

PB t.1-3 - p.100

PB t.1-4 - p.100

PB t.5 - p.100

AB t.1-3 - p.82

89

 

Мої заняття в різні пори року.

Описує кожну пору року.

It is sunny. Watch TV. Stay at home. Make a snowman.

sea, to watchTV,

to stay,

to skate, to ski, man

 

PB t.1,2 - p.101 AB t.1 - p.83

PB t.1,3 - p.101 AB t.2 - p.83

PB t.3-5 - p.101

PB t.5 - p.101 AB t.1 - p.83

90

 

Яку пору року ти любиш?

Читає та розказує про кожну пору року

What season do you like? I have holidays in summer.

night, eighteen, right, light, tight,

season,

holidays, with

ght [it] eight

PB t.2-5 - p.102 AB t.2 - p.84

PB t.1-3 - p.102

PB t.5 - p.102

AB t.1,2 - p.84

91

 

Одяг Трейсі.

Моделює речення за зразком.

It’sTuesday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase?

holiday, to pack,

suitcase, jacket,

 sandals, jeans,

 T-shirt,

mask, trainers

 

PB t.1 - p.103

PB t.1-3–

p.103

AB t.2 - p.85

PB t.2 - p.103

AB t.1 - p.85

92

 

Що вдягає Люк.

Моделює речення за зразком.

 

her, his, cap,

shorts

 

 

PB t.4-5 - p.104 AB t.2 - p.85

PB t.4,6 - p.104

PB t.7 - p.104

93

 

Що ти одягаєш сьогодні?

Ставить запитання та відповідає на них.

What are you wearing today? I am wearing ...

trousers, socks,

sweater, dress, shoes,

boots, scarf,

hat, to wear

 

 

PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105

PB t.1-3 - p.105

AB t.1,2 - p.86

94

 

Діагностична робота. Аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

95

 

Де його чоботи?

Читає та розуміє прочитане.

What is he/she wearing? Where are her socks?

shirt, skirt,

coat, raincoat

 [eə] bear, hair, where

PB t.2,3,5 - p.106 AB t.2 - p.87

PB t.1,2,4 - p.106

 

AB t.1 - p.87

96

 

Діагностична робота. Читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

У що я одягнений?

Запитує та відповідає на питання.

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.

 

 

PB t.2 - p.107

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

AB t.1,2 - p.88

98

 

Діагностична робота. Письмо.

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Story Time. Збираємось в дорогу.

Розповідає історію за малюнками.

 

To check,

to look for,

key

 

PB t.2 - p.108

PB t.1,2 - p.108

PB t.4 - p.108

PB t.3 - p.108

AB t.1 - p.89

100

 

Одяг моєї ляльки. Сторінка у портфоліо.

Розповідає про одяг ляльки.

 

gloves, pants

 

AB t.1 - p.90

PB t.1,2 - p.109

PB t.1,2,4,6 - p.109

PB t.3,5 - p.109

101

 

Діагностична робота з теми

Перевірка вивченого

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Підсумковий урок із теми

«Харчування»

Перевірка вивченого матеріалу.

 

Jogging suit,

favourite

 

PB t.8 - p.111

PB t.1,2 - p.110

PB t.5,7 - pp.110- 111

PB t.3,6,8 -

PB t.2,4,5 - p.110

103

 

Діагностична робота. Говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тростенюк Валентина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 січня 2022
Переглядів
5134
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку