Клас: 2
Вчитель: Васильєва І.М.
Тема: Для чого потрібен план дій. Команди.
Мета: навчальна: з’ясувати для чого потрібен план дій, сформувати вміння складати власний план дій. розвивальна: розвивати логічне мислення, сприяти розвитку пізнавальних інтересів. виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість.
Обладнання: підручники, робочі зошити, мультимедійна дошка, презентація. Тип уроку: комбінований
Хід уроку І. Організація класу. Оголошення теми і мети уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Чарівник»( слайд 1)
Я чарівним чином зможу відгадати число, яке здобудете ви, виконавши певні дії.
Загадайте число.
До цього числа додайте 5.
Від результату відніміть 3.
Здобуте число збільште на 10.
Відніміть задумане вами число.
Зменште отримане число в 3 рази.
Відповідь: 4
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.(слайд 2)
Вчитель пропонує учням розглянути малюнок, на якому зображені стадії розвитку рибки.
Запитання:
1. Кого ви бачите на малюнку?
Так, це рибка. Зверніть увагу на цифри біля кожного малюнка. Про що вони повідомляють? Чи могла бути спочатку рибка-мальок, а потім ікринка? Чому? ІV. Вивчення нового матеріалу.(слайд 3,4)
Отже, в природі все розвивається за певними законами, відбувається у заданій послідовності. Якщо змінити послідовність дій, то утвориться безлад.
У житті людини також все виконується в заданому порядку. Школярі щодня виконують домашні завдання, при цьому вони діють за планом. Наприклад, під час виконання домашнього завдання з української мови дії можуть бути такими:
1. Відкрити щоденник.
2. Визначити, що задано.
3. Розгорнути підручник.
4. Відшукати потрібну сторінку.
5. Відшукати потрібку вправу.
6. Розгорнути зошит...
Продовжте самостійно ланцюжок дій.
Запитання для учнів:
-Чи можна виконати завдання в зошиті, не розгорнувши його? Опрацювання матеріалу в підручнику.
ІV. Фізкультхвилинка.
V.Засвоєння набутих знань.
Робота в зошитах.
Вправа 1. Позначити фрагмент послідовності.
Вправа 2. Розташуйте висловлювання у певному порядку.
Вправа 3. Створи малюнок.
Запитання до учнів:
-Як ви вважаєте, чи у всіх дітей вийшов однаковий ланцюжок? Поясніть чому.
VІ. Релаксація Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4. Потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
VІІ. Підбиття підсумків уроку