Корекційно-реабілітаційна робота охоплює конкретні напрями роботи,зорієнтовані на поліпшення психофізичного розвитку та психолого-педагогічну допомогу в якісному засвоєнні навчального матеріалу.
До основних напрямів фізичної
роботи з дітьми належать:
Вдосконалення рухової сфери передбачає розвиток загальної та дрібної моторики, поліпшення координації рухів.
Ортопедичний режим під час занять передбачає правильну посадку учня за партою, столом, враховуючи положення рук, ніг, спини, голови, тулуба.
Розвито дрібної моторики потребує роботи з нормалізації функцій дрібних м’язів рук
|
|
|
Усі вказані види роботи спрямовані на формування графомоторних навичок, підготовку руку до письма.
Для зняття фізичної напруги та активізації рухів учня слід робити фізкультпаузи (5 хвилин) після 20хв уроку. |
|
|
|
Якщо ваші занепокоєння стосуються порушень поведінки та життєвого ритму, реакцій на слухові на зорові подразники, порушень моторики, емоцій особливостей інших, слід негайно звернутись за консультацією до фахівців з метою раннього виявлення та з подальшою корекцією порушень.