Додаємо і вднімаємо двоцифрові числа різними способами.Вичаємо одиниці часу:доба,тиждень,місяць,рік.

Про матеріал
В нашому закладі з інтегрованого курсу на тиждень 3 уроки з математики.Тому ми з'єднуємо кілька тем.В цій розробці з'єднані 3 теми.В розробці надано скрін частини плану.Я майже на кожному уроці використовую або дошку Jambord.Дуже допомагає на уроках онлайн.Також на уроках учні кожну свою дію пояснюють,вільно кажуть свою думку.
Перегляд файлу

Урок 14.Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

Вивчаємо одиниці часу./2 клас за підручником С.Скворцової,О.Онопрієнко/

Мета:удосконалювати вміння додавати та віднімати двоцифрові числа різними способами.Виконувати обчислення за схемами,зіставляти способи міркування.Розв’язувати прості задачі,креслити схему.Закріпити вміння знаходити невідомі компоненти/зменшуване,від’ємник,різницю/.Ознайомити з одиницями часу/доба,тиждень,рік/Складати вирази за умовою задачі,змінювати запитання задачі.Розвивати логічне мислення;виховувати наполегливість.

Обладнання:ноутбук,телевізор або проєктор  ,презентація/на дошці Jambord/,ромашка Блума.

                                     Хід уроку

I.Вступна частина.

1.Організація класу.

 Люблю я свій розум,                                 Сприймаю все нове

Увагу та пам’ять.                                          І мислю логічно.

Працює мій мозок,                                      Учителя слово

І вчусь я старанно.                                        Здійсню практично

2.Усні обчислення.

1/Ромашка Блума/діти згадують алгоритм:числа можна додавати та віднімати частинами;десятки з десятками,одиниці з одиницями/

2/Гра «Шифрувальник».

 

3.Каліграфічна хвилинка.

Фізкультхвилинка

Зорова фізкультхвилинка «Бджілка» /  https://youtu.be/z68CXs3iXLA /

Основна частина.

4.Розв’язування прикладів з коментуванням/стор 20,№ 2/

Діти розв’язують з коментування,записують на дошці та в зошитах.

5.Робота з підручником./стор 20,№3/

1/Знайти невідомий компонент або значення різниці.

Фізкультхвилинка

Руханка «Хом’ячки»/ youtube.com/watch?v=3suQb7iI4kM /

2/Виконай порівняння/стор 20,№4/

Для повторення:/

3/Робота з задачею/стор 19,№4/;/стор 20,№5//всі завдання до задач є в підручнику/.

6.Ознайомлення з одиницями часу/презентація/

1 слайд

2 слайд


3 слайд

Діти згадують дні тижня.Також з уроку ЯДС-що таке «доба»/з допомогою учителя/

4 слайд

 

 

 

5 слайд

Діти згадують назви місяців/з чим асоціюються ці місяці?/

Заключна частина.Рефлексія.

Вправа «незакінчене речення».

Продовжте речення

-На уроці я навчився/лася…….

-Найбільше мені сподобалося….

-Мені було складно……

 

 

 

 


 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку