Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків.

Про матеріал
Формування предметних компетентностей: формувати математичні знання, обчислювальні навички, закріплювати уявлення про взаємозв′язок арифметичних дій додавання і віднімання; закріплювати способи додавання та віднімання числа 0, числа 1, числа 2 , числа 3; закріплювати вміння порівнювати вирази , вимірювати довжини відрізків ; формувати вміння складати вираз за малюнком. Вчити будувати міркування шляхом виконання завдань з логічним навантаженням. Розвивати інтерес до математики, логічне мислення. Виховувати в дітей любов до математики; -формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя ; соціальні та громадянські компетентності.
Перегляд файлу

Тема. Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3.Порівняння чисел. Вимірювання  довжини  відрізків.                                                                                                                                                                                                                                               Мета уроку : формування предметних  компетентностей: формувати  математичні знання , обчислювальні навички, закріплювати  уявлення про взаємозв′язок арифметичних дій додавання і віднімання;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             закріплювати способи додавання та віднімання числа  0, числа 1, числа 2 , числа 3; закріплювати вміння порівнювати  вирази ,  вимірювати довжини відрізків ; формувати вміння  складати вираз за малюнком. Вчити будувати міркування шляхом виконання завдань з логічним навантаженням. Розвивати інтерес до математики, логічне мислення. Виховувати  в дітей любов до математики;                                                                                                                   -формування  ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж  життя ; соціальні  та громадянські компетентності.                                                                                                Обладнання : цеглинки LEGO, куб Блума, предметні малюнки, геометричний матеріал, презентація, мімічні кубики.                                                                              Тип уроку : урок  засвоєння знань, умінь та навичок.                                              Освітні галузі: математична, природна, соціальна.   

                                                   ХІД УРОКУ                                                                                              І.     Організаційна частина                                                                                                             -Клас готовий працювати ?                                                                                                                     - Додавати й віднімати;                                                                                                                         - Числа й вирази рівняти,                                                                                                                     -  Вчасно руку піднімати;                                                                                                                       -  Проспівав дзвінок -                                                                                                                                   -  Починається урок.                                                                                                                            ІІ.  Повідомлення теми та мети уроку.                                                                                          –Сьогодні на уроці ми будемо з вами додавати , віднімати числа 0, 1, 2,3; порівнювати числа; вимірювати довжини відрізків,  складати схеми до малюнків.                                                                                                                                             ІІІ . Мотивація  навчальної  діяльності.                                                                                    Сьогодні нам потрібно гарно попрацювати, щоб повторити та закріпити вивчене-це додавати та віднімати числа 0, 1,2,3 ; вміння порівнювати числа, вимірювати довжини відрізків. Ці знання нам з вами необхідні , щоб далі   вивчати математику, вміти рахувати , порівнювати.                                                                 ІV.Актуалізація опорних знань і способів дії.                                                                          1. Усна лічба.                                                                                                                                       а) Учні називають числа першого десятка в прямому та зворотному порядку.                        б)Завдання №1 ( підручник с.76, С.О. Скворцова , О.В. Онопрієнко) . Завдання виконується  колективно. Знаходимо значення виразів на додавання, повторюємо назви компонентів при додаванні , з прикладів на додовання складаємо два приклади на віднімання .                                                                                       2. Актуалізація збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.                 Збільшуємо значення виразів на 1, зменшуємо на 2, 3.( Робота в парах).  Презентація . Діти називають відповідь і показують відповідного кольору цеглинку. Парні числа – зеленого , непарні –синього  кольору.                                                                                                        V.Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.                                                      1).Формування  вміння знаходити значення виразів на додавання та віднімання чисел 0,1,2,3. ( Презентація).

7-2=                     7+2=                     7-0=                        7+0=            6-3=                                                       4+1=                     4-1=                     4+0=                       4-0=             6+3=                                     -Який висновок можна  зробити ? Що значить збільшити число? зменшити ?           - Що цікавого можна помітити при додаванні і відніманні числа 0?( Відповіді дітей).                                                                                                                                                  2).Формування  вміння  порівнювати числа.                                                                                 –Завдання 2(с.76)  , порівняти за зразком підручника.                Фізкультхвилинка                                                                                                                                  -Погляньте у віконечко (Діти протягують руки).                                                                        -Чомусь сховалось сонечко ( Знизують плечима ).                                                                                –А ми засвітимо сонечко (Показують на себе).                                                                              –Таке велике сонечко (Руки в сторони).                                                                                     – Таке веселе сонечко (Посміхаються один одному).                                                          –Я – сонечко !( Показують на себе).                                                                                               – Ти- сонечко! (Показують на себе).                                                                                                          – Ми – сонечка!( Беруться за руки).                                                                                          – Ми – світимо всім!                                                                                                                                                                3) Формування  вміння використовувати переставний закон додавання .                              – Завдання 3.(Підручник , с.76).                                                                                                         4).Формування  вміння вимірювати довжину відрізків за допомогою моделі сантиметра.                                                                                                                                          – Виміряти довжини відрізків, порівняти , скласти відповідний вираз. Завдання 5.  Самостійна робота учнів.                                                                                                                                      5). Формування вміння описувати ситуацію за малюнком , складання схеми.                   Завдання 4.  Колективна робота   учнів.                                                                                 6).  Закріплення вивченого. Куб Блума.                                                                                                                                                         VІ . Розвиток логічного мислення учнів.                                                                                        –У білочки та ведмедя 4 горіхи. Відомо, що у ведмедя горіхів більше. Скільки горіхів у білочки ?                                                                                                                           -Три дівчинки взяли по одній кульці в кожну руку. Скільки всього у них кульок?                                                                                                                                           - На тарілці дві цукерки, одне тістечко ,три груші. Скільки всього фруктів на тарілці?                                                                                                                                         - Молодці. Виконали всі завдання.                                                                                                       VІІ. Підсумок уроку та рефлексія     навчально- пізнавальної  діяльності учнів.              –Що сьогодні вам було виконувати легко? Які завдання здалися складними?             -Працювали на уроці  ви добре, старанно. Молодці !Погладьте себе по голівці.                                                                                                                                                 –Покажіть з яким настроєм ви завершили урок. Діти демонструють мімічні кубики.                                  

                                                

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вернигора Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 січня 2022
Переглядів
1086
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку