У навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування, яке забезпечуює участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.
Школа сприяння здоров’ю Формування творчих груп класних колективів, які будуть розробляти і реалізовувати відповідні проекти по програмі Організація учнівського самоврядування: «Держава Барв; організація об'єднань: “ Вінок ”, “ Зернятко ”; організація школи волонтерів за програмою «Діалог» Розвиток дитячого туризму; організація літнього оздоровлення дітей на базі ЦРЛ та шкільного табору Організація роботи міністерства охорони здоров’я: ведення «Щоденника здоров’я» у початковій ланці; організація системи загартовування в дошкільній групі Організація роботи координаційно-методичного центру на базі школи Організація та проведення акцій, направлених на пропаганду ЗСЖ (туристичний похід, свята, конкурси, вуличні акції) Реалізація програм «Здорова особистість», оздоровчої програми Організація круглих столів, ток-шоу спільно з центром соціологічних служб ля молоді, з лікарем, психологом, працівниками міліції.
Загально-шкільні збори Ініціативну групу Рада школи П Р Пед. керівництва И Дієвості Н Єдності і системності Ц Виборності і складовості И Оновлюваності П Демократизму І Узгодженості В Конституцію “ Держави Барв” «Зернятко» «Хролинський вінок» 1 кл. 2 кл. 3 кл. 4 кл. 5 кл. 6 кл. 7 кл. 8 кл. 9 кл. Верхня палата Юні пожежники Шкільна президентська служба Волонтери Нижня палата Загін ЮІР
Дослідницька практика Творча практика Участь у соціальних практиках Волонтерство Участь у акціях милосердя Види діяльності: Просвітницька Інформаційна Тренінгова Дослідницька Дозвілево-розважальна Проектна благодійна Можливість вибору життєдіяльності та спілкування Оптимізація життєдіяльності та соціальних відносин Суб’єкт- суб'єктні взаємини дорослих і дітей на основі співтворчості, співробітництва, партнерства