ТЕМА УРОКУ: ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВЗавдання уроку: повторити матеріал теми, закріпити набуті навички: округлення,порівняння, додавання і віднімання,розвязування рівнянь і задач;бути ініціативними і творчими, проявляти наполегливість і винахідливість. Покажи мені – і я запам'ятаю,Дай мені діяти самому – я навчусь. (Китайська мудрість)
Вправи на стінах хатинки За перший день лісові звірі зібрали 14,7 кг лікарських рослин, а за другий – на 1,8 кг більше. Скільки вони зібрали за два дні? Вовк задумав число 2,8, заєць – число, яке більше на 1,7, а ведмідь – число, яке менше за число, задумане зайцем на 0,75. Яке число задумав ведмідь? Площа першої ділянки лісу – 80,4 га, другої – на 15,6 га менша, а третьої – на 14,2 га більша, ніж другої. Яка площа третьої ділянки? Швидкість човна Лисички у стоячій воді – 17,4 км/год, а за течією – 19,6 км/год. Яка швидкість течії?
Вправи на стінах хатинки За перший день лісові звірі зібрали 14,7 кг лікарських рослин, а за другий – на 1,8 кг більше. Скільки вони зібрали за два дні? (31,2 кг). Вовк задумав число 2,8, заєць – число, яке більше на 1,7, а ведмідь – число, яке менше за число, задумане зайцем на 0,75. Яке число задумав ведмідь? (3,75)Площа першої ділянки лісу – 80,4 га, другої – на 15,6 га менша, а третьої – на 14,2 га більша, ніж другої. Яка площа третьої ділянки? (79,6 га)Швидкість човна Лисички у стоячій воді – 17,4 км/год, а за течією – 19,6 км/год. Яка швидкість течії? (2,2 км/год)
ТЕМА УРОКУ: ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВЗавдання уроку: повторити матеріал теми, закріпити набуті навички: округлення,порівняння, додавання і віднімання,розвязування рівнянь і задач;бути ініціативними і творчими, проявляти наполегливість і винахідливість. Покажи мені – і я запам'ятаю,Дай мені діяти самому – я навчусь. (Китайська мудрість)