Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. Презентація уроку
За допомогою мультимедійного супроводу дітям краще зрозуміти матеріал, який вивчається на уроці, осмислити та аналізувати задачі. Гімнастику для очей, фізкультхвилинку, каліграфічну хвилинку діти люблять виконувати, коли бачать зразок на екрані.
Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.
Номер слайду 19
Знати: переставний та сполучний закон додавання; додавання одноцифрових чисел частинами; таблиці додавання та віднімання одноциф-рових чисел з переходом через десяток. алгоритм додавання одноцифрового числа до двоцифрового; задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі
Номер слайду 20
Вміти: розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки; застосовувати правила додавання числа до суми в обчисленнях у межах 100 з переходом через десяток;застосовувати правило знаходження периметра прямокутника;виділяти умову й запитання, числові дані й шукане, об’єкти, описані в умові задачі, ситуацію, яка описується; моделювати під керівництвом учителя умову задачі у вигляді короткого запису
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій форміКороткий запис (умова, запитання)Міла – 16 п., це на 8 більше ?Лунтик - ?Розв’язання1)16-8=8 (п.)2) 16+8=24 (п.) Відповідь: 24 пасочки. 8 п.
Номер слайду 25
Прочитав – 27 ст., це на 25 ст. менше Залишилося - ? ?52 ст.