Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць. Презентація уроку

Про матеріал

За допомогою мультимедійного супроводу дітям краще зрозуміти матеріал, який вивчається на уроці, осмислити та аналізувати задачі. Гімнастику для очей, фізкультхвилинку, каліграфічну хвилинку діти люблять виконувати, коли бачать зразок на екрані.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1-В – 54, 14, 51, 1010, 14, 51, 54 2-В – 94, 54, 51, 4094, 54, 51, 40

Номер слайду 2

63r

Номер слайду 3

Номер слайду 4

6

Номер слайду 5

63-21=264212

Номер слайду 6

42-11 =314153

Номер слайду 7

31+10 =404121

Номер слайду 8

41-4 =434537

Номер слайду 9

37+6 =433144

Номер слайду 10

43-3 =464039

Номер слайду 11

40-6 =343646

Номер слайду 12

34+8 =433442

Номер слайду 13

42-3 =453940

Номер слайду 14

30-3 =332737

Номер слайду 15

39-9 =404830

Номер слайду 16

27+34 =611360

Номер слайду 17

Молодці!r

Номер слайду 18

Тема уроку: Додавання двоцифрових чисел різними способами. Складені задачі, які містять непряме збільшення або зменшення числа на кілька одиниць.

Номер слайду 19

Знати: переставний та сполучний закон додавання; додавання одноцифрових чисел частинами; таблиці додавання та віднімання одноциф-рових чисел з переходом через десяток. алгоритм додавання одноцифрового числа до двоцифрового; задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі

Номер слайду 20

Вміти: розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки; застосовувати правила додавання числа до суми в обчисленнях у межах 100 з переходом через десяток;застосовувати правило знаходження периметра прямокутника;виділяти умову й запитання, числові дані й шукане, об’єкти, описані в умові задачі, ситуацію, яка описується; моделювати під керівництвом учителя умову задачі у вигляді короткого запису

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій форміКороткий запис (умова, запитання)Міла – 16 п., це на 8 більше ?Лунтик - ?Розв’язання1)16-8=8 (п.)2) 16+8=24 (п.) Відповідь: 24 пасочки. 8 п.

Номер слайду 25

Прочитав – 27 ст., це на 25 ст. менше Залишилося - ? ?52 ст.

Номер слайду 26

Розв’язання:27+25= (ст.)27+52= (ст.)Відповідь: 79 сторінок.5279

Номер слайду 27

3 см, це на4 см менше?аb

Номер слайду 28

{306799 F8-075 E-4 A3 A-A7 F6-7 FBC6576 F1 A4}

Номер слайду 29

pptx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку