Додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником.

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу до підручника Наталії Листопад. Формування предметних компетентностей - Складати таблиці додавання і віднімання числа 7; - Закріплювати навички додавання і віднімання чисел; - Продовжувати формувати поняття «задача»; - удосконалювати обчислювальні навички; - розвивати увагу, графічні навички, логічне мислення; - виховувати цікавість до математики, старанність, товаристкість
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА

1клас

Тема: Додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів.  Визначення часу за годинником

Мета: Формування ключових компетентностей:

  • Спілкування державною мовою: удосконалювати навички володіння українською мовою;
  • Математична грамотність: вчити застосовувати математичні  (числові) методи для розв`язування виразів і задач;
  • Уміння вчитися впродовж життя;
  • Учити самостійно визначати тему,яку ставить вчитель;
  • Соціальні та громадянські компетентності: формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами в групі;
  • Екологічна грамотність і здорове життя: формувати здатність екологічно мислити, дбати про чистоту у приміщенні школи та класу.

 

Формування предметних компетентностей

  • Складати таблиці додавання і віднімання числа 7;
  • Закріплювати навички  додавання і віднімання чисел;
  • Продовжувати формувати поняття  «задача»;
  • удосконалювати обчислювальні навички;
  • розвивати увагу, графічні навички, логічне мислення;
  • виховувати цікавість до математики, старанність, товариськість

Перебіг уроку

  1. Організація класу
  1. Готовність до уроку

Пролунав уже дзвінок

Починаємо урок

Працюватимем старанно

Щоб почути у кінці

Що у нашім першім класі

Діти – просто молодці!

  1. Вправа «Очікування»
  2. Гра «Так чи ні»
  • Дії при додаванні називаються...
  • Дії при відніманні називаються...
  • Якщо до числа додати 1, дістанемо...
  • Якщо від числа віднімемо 1, дістанемо...
  • Якщо до числа додати 0, дістанемо...
  • Якщо від числа відняти 0, дістанемо...
  • «Збільшити на...» означає відняти?
  • «Зменшити на...» означає додати?
  • Від переставляння доданків сума міняється?
  • Щоб дізнатися на скільки одне число більше за друге треба до більшого додати менше?
  1. Робота  в групі
  1. Розв`язати вирази
  2. Скласти башточку найбільшого числа
  3. Скласти башточку найменшого числа
  4. Порівняти числа
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Пропоную розгадати загадку і сказати яку цифру ми сьогодні будемо писати
  • Від одинички цифра відрізняється тим, що хвостик від двійки угорі звивається

Вправо від серединки спішу

Двійчин хвостик я пишу

І рівненько від зачину

Цифра та тримає спину

Опускається на нижню лінійку

І стає на серединку

Рівнесенький поясочок спинка рівненька

Ця цифра дуже гарненька.

  • Чому саме цифра 7?
  • Що вам допомогло дізнатися?

Написати цілий рядочок цифри 7

Фізкультхвилинка

  1. Основна частина
  • То яку цифру ми щойно писали?
  • Пригадаємо склад числа цифри 7
  • Пригадайте, які числа ми вже навчилися додавати і віднімати
  • Як ви гадаєте, яке число ми сьогодні будемо додавати і віднімати?
  • Чому?
  • Подивіться на екран. До червоних трикутників додавайте сині та складіть приклад

(Прочитати складену таблицю додавання)

  • Від всіх трикутників віднімаємо сині, складаємо приклади

(Прочитати таблицю на віднімання)

  1. Закріплення
  • Відкрити підручники на сторінці 49

Завдання №3

  1. З коментуванням виконати приклади
  2. Самостійна робота. Зошит, сторінка__, виконати приклади №2, перевірити

Фізкультхвилинка

  1. Формування поняття «задача»

Завдання №2

  • Розгляньте малюнок і прокоментуйте ситуацію. Пропоную скласти задачі за малюнком, але перед цим пригадаємо із яких частин складається задача
  • Складаємо 3 задачі

(Що знаємо про яблуко і лимон? До якої природи вони належать? Чому?

  • В їдальні вам майже кожен день дають яблука і чай з лимоном. Чому?
  • Дехто яблучко бере з собою до класу.
  • Що маємо пам’ятати?
  • Чому так треба робити?

Завдання №4 Робота з геометричним матеріалом

  • Що бачимо на малюнку?
  • Якої довжини смужка?
  • Побудуйте таку ж смужку
  • Побудуйте на 2 см коротшу. Яка має бути смужка?
  • Побудуйте на 3 см довшу. Якої довжини має бути смужка?
  • Хочу запропонувати вам ще одну задачу:

Не їсть, не п`є,

А ходить і б`є

  • Яке слово вам допомогло дізнатится, що це саме годинник? (ходить, б`є)
  • Для чоло людям годинник?
  • Що показує мала стрілка годинника?
  • Що показує велика стрілка годинника?
  • Котру годину показує кожен годинник?
  1. Заключна частина
  • А зараз пропоную вам вправу «Продовж речення»
  1. На уроці я навчився...
  2. Найбільше мені сподобалося...
  3. Я легко впоралася...
  4. Складним для мене було...
  • Чи збулися ваші очікування, про які ви говорили на початку уроку?
  • Просигналізуйте

Кому сподобався урок

Кому не сподобався.

docx
Додав(-ла)
Бута Руслана
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 червня 2022
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку