МАТЕМАТИКА
1клас
Тема: Додавання і віднімання числа 7. Обчислення значень виразів. Визначення часу за годинником
Мета: Формування ключових компетентностей:
-
Спілкування державною мовою: удосконалювати навички володіння українською мовою;
-
Математична грамотність: вчити застосовувати математичні (числові) методи для розв`язування виразів і задач;
-
Уміння вчитися впродовж життя;
-
Учити самостійно визначати тему,яку ставить вчитель;
-
Соціальні та громадянські компетентності: формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами в групі;
-
Екологічна грамотність і здорове життя: формувати здатність екологічно мислити, дбати про чистоту у приміщенні школи та класу.
Формування предметних компетентностей
-
Складати таблиці додавання і віднімання числа 7;
-
Закріплювати навички додавання і віднімання чисел;
-
Продовжувати формувати поняття «задача»;
-
удосконалювати обчислювальні навички;
-
розвивати увагу, графічні навички, логічне мислення;
-
виховувати цікавість до математики, старанність, товариськість
Перебіг уроку
-
Організація класу
-
Готовність до уроку
Пролунав уже дзвінок
Починаємо урок
Працюватимем старанно
Щоб почути у кінці
Що у нашім першім класі
Діти – просто молодці!
-
Вправа «Очікування»
-
Гра «Так чи ні»
-
Дії при додаванні називаються...
-
Дії при відніманні називаються...
-
Якщо до числа додати 1, дістанемо...
-
Якщо від числа віднімемо 1, дістанемо...
-
Якщо до числа додати 0, дістанемо...
-
Якщо від числа відняти 0, дістанемо...
-
«Збільшити на...» означає відняти?
-
«Зменшити на...» означає додати?
-
Від переставляння доданків сума міняється?
-
Щоб дізнатися на скільки одне число більше за друге треба до більшого додати менше?
-
Робота в групі
-
Розв`язати вирази
-
Скласти башточку найбільшого числа
-
Скласти башточку найменшого числа
-
Порівняти числа
-
Каліграфічна хвилинка
-
Пропоную розгадати загадку і сказати яку цифру ми сьогодні будемо писати
-
Від одинички цифра відрізняється тим, що хвостик від двійки угорі звивається
Вправо від серединки спішу
Двійчин хвостик я пишу
І рівненько від зачину
Цифра та тримає спину
Опускається на нижню лінійку
І стає на серединку
Рівнесенький поясочок спинка рівненька
Ця цифра дуже гарненька.
-
Чому саме цифра 7?
-
Що вам допомогло дізнатися?
Написати цілий рядочок цифри 7
Фізкультхвилинка
-
Основна частина
-
То яку цифру ми щойно писали?
-
Пригадаємо склад числа цифри 7
-
Пригадайте, які числа ми вже навчилися додавати і віднімати
-
Як ви гадаєте, яке число ми сьогодні будемо додавати і віднімати?
-
Чому?
-
Подивіться на екран. До червоних трикутників додавайте сині та складіть приклад
(Прочитати складену таблицю додавання)
-
Від всіх трикутників віднімаємо сині, складаємо приклади
(Прочитати таблицю на віднімання)
-
Закріплення
-
Відкрити підручники на сторінці 49
Завдання №3
-
З коментуванням виконати приклади
-
Самостійна робота. Зошит, сторінка__, виконати приклади №2, перевірити
Фізкультхвилинка
-
Формування поняття «задача»
Завдання №2
-
Розгляньте малюнок і прокоментуйте ситуацію. Пропоную скласти задачі за малюнком, але перед цим пригадаємо із яких частин складається задача
-
Складаємо 3 задачі
(Що знаємо про яблуко і лимон? До якої природи вони належать? Чому?
-
В їдальні вам майже кожен день дають яблука і чай з лимоном. Чому?
-
Дехто яблучко бере з собою до класу.
-
Що маємо пам’ятати?
-
Чому так треба робити?
Завдання №4 Робота з геометричним матеріалом
-
Що бачимо на малюнку?
-
Якої довжини смужка?
-
Побудуйте таку ж смужку
-
Побудуйте на 2 см коротшу. Яка має бути смужка?
-
Побудуйте на 3 см довшу. Якої довжини має бути смужка?
-
Хочу запропонувати вам ще одну задачу:
Не їсть, не п`є,
А ходить і б`є
-
Яке слово вам допомогло дізнатится, що це саме годинник? (ходить, б`є)
-
Для чоло людям годинник?
-
Що показує мала стрілка годинника?
-
Що показує велика стрілка годинника?
-
Котру годину показує кожен годинник?
-
Заключна частина
-
А зараз пропоную вам вправу «Продовж речення»
-
На уроці я навчився...
-
Найбільше мені сподобалося...
-
Я легко впоралася...
-
Складним для мене було...
-
Чи збулися ваші очікування, про які ви говорили на початку уроку?
-
Просигналізуйте
Кому сподобався урок
Кому не сподобався.