Тема: Додавання і віднімання десяткових дробів.
Мета:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Девіз уроку: « Без знань дробів ніхто не може сказати, що знає математику».
Хід уроку
І. Організаційний момент
Перевідка домашньої робори (картки)
1. 10 – ( 5,37 + 4,03 ) =0,6
25 – ( 7,37 + 2,63 )=15,03
2. ( 8,16 – 4,1 ) – 0,06 =4
21,6 + ( 64,8 – 60,4)=26
Щоб дізнатися тему нашого уроку пропоную пограти в гру
Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати з десятковими дробами: записувати та порівнювати десяткові дроби, додавати та віднімати їх, тобто сьогодні ми повторимо і узагальнимо те, що вивчили на попередніх уроках. Розвивати компетентності саморозвитку і самоосвіти, продуктивної творчої діяльності, інформаційні, комунікативні. Виховувати активність, наполегливість, працьовитість, акуратність та любов до математики.
А зараз запишіть тему уроку: «Додавання і віднімання десяткових дробів»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Вивчати десяткові дроби потрібно для того, щоб розв’язувати практичні задачі в повсякденному житті, а також для подальшого вивчення математики й інших предметів: фізики,хімії, економіки тощо. Для того, щоб добре виконувати дії з десятковими дробами, треба постійно тренуватись.
ІІІ. Актуалізація вивченого матеріалу
Перевіримо ваші усні навички лічби
Виконайте дії:
а) 2,4+2,6= 5
б) 13,08-0,06= 13,02
в) 24,5+5,5= 30
г) 19 +0,4 = 19,4
д) 0,86-0,2=084
Перед вами приклади в яких я загубила кому допоможіть мені. Перетворити вирази в правильні рівності.
Відкрийте ваші ноутбуки на робочому столі знайдіть папку завдання відкрийте її та перешдіть за першим посиланням. (Знайдіть пару)
ІV. Осмислення вивченого матеріалу
Діти,один римський оратор сказав: «Без знань дробів ніхто не може сказати, що знає математику». Тож давайте перевіримо ваші практичні навички.
Фізкульт хвилинка
Носоріг — один з великих травоїдних ссавців на планеті. У природі носороги зустрічаються тільки в Африці і Азії. Зараз відомо 5 видів носорогів. Ці тварини знаходяться на межі вимирання і занесені в Червону книгу.
Задача №
Розв’яжіть рівняння
(3,2-х)+13,28 =15,71
(3,2-х)=15.71-13.28
(3,2-х)=2,43
Х=3,2-2,43
Х=0,77
2х+12,6 +4х=24,6
6х=24,6-12,6
6Х=12
Х=2
Відкрийте ноутбуки знайдіть папку завдання і перейдіть за другим посиланням
Розподіліть десяткові дроби на чотири групи. Прочитайте дроби і визначте знаменник заховався в кожному десятковому дробі.
Задача 1210
Перед вами координатний промінь з кроком 10 клітинок на ньому будьть зявлятись точки, а вам потрібро записувати їх кординати десятковим дробом.
Ключ. 0,2;1;1.4;0,6;2.2;1.7;2.1
За 3-м посиланням виконайте тест.
Розв’язування прикладів.
Варіант 1.
Варіант 2
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
Повторити §
Вправа