Додавання і віднімання десяткових дробів

Про матеріал

Аналіз контрольної роботи,на тему :"Додавання і віднімання десяткових дробів" дає можливість провести моніторинг рівня навчальних досягнень з данної теми , звернувши увагу на типові помилки та їх причини.

Перегляд файлу

                                         Урок математики в 5 класі

  Тема: Аналіз Контрольної роботи «Десяткові дроби. Додавання і віднімання десяткових дробів.»

 

Мета: знати правила порівняння, округлення, додавання та віднімання десяткових дробів, правила знаходження невідомого;

вміти порівнювати, округлювати, додавати та віднімати десяткові дроби, розв’язувати рівняння та задачи, читати та записувати десяткові дроби;                                            розвивати логічне мислення, комунікативні навички учнів, рухову пам'ять, формувати творчий стиль розумової діяльності, шляхом поєднання колективної пошукової діяльності, та розвитку самостійності учнів;

виховувати відповідальність, активність, цікавість до предмету, культуру мовлення та запису.

Обладнання: комп’ютери. Портрети вчених математиків, кольорові олівці, сигнальні карточки, особисті бланки для навчальних досягнень учнів, слайдова презентація Microsoft PowerPoint, таблиця аналізу контрольної роботи (електронна таблиця Excel).

Література:

1) А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, Н.С.Якір, «Математика 5 клас»  Харків. Гімназія 2018.

2) Л.Г.Стадник. Заліковий зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень. Математика 5 клас. «Ранок» 2005. ст.. 43-48.

3) Математика 5 клас. Програмно-методичний комплекс навчального призначення для загальноосвітніх закладів. Урок 88, 94.

4) www.rambler.ru

5) www.yandex.ru

6) www.nigma.ru

 

Девіз уроку:

 

 Вимірюй свої вчинки, зважуй свої думки, розраховуй свої слова.

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

 

І.Організаційний момент.

«Очікування»(рухова вправа).

Намалюємо руками своє серце, наповнимо легені киснем, щоб добре працював наш мозок. Подаруємо доброзичливу посмішку один одному. Бажаю вам доброго дня, діти.

 

ІІ. Мотивація діяльності учнів.

Девізом нашого уроку будуть слова піфагорців:

 

Вимірюй свої вчинки

Зважуй свої думки

Розраховуй свої слова.

 

Про Піфагора ви вже чули неодноразово. Він вважав числа чарівниками, хоча ще не бачив цифрового фотоапарату та відеокамери, комп’ютера і багато іншого, що є в наш час. Сьогодні у нас на уроці багато цікавої  інформації. Спочатку перевіримо вашу готовність пізнавати цікаве.

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Логічне завдання з рубрики «Ми – кенгурята». За назвою Міжнародного конкурсу «Кенгуру».Адже ми готуємося до участі в різних конкурсах та олімпіадах.   

Задача: 33 дітей брали участь у змаганнях з бігу . Кількість дітей які прибігли пізніше від Дмитрика , у 3 рази більша за кількість дітей, які прибігли швидше, ніж Дмитро. Яким прибіг Дмитро ? ( Дев'ятим. 8,9,24. 8*3=24 )

 

ІV. Аналіз контрольної роботи.

 

1.Рефлексія особистого рівня навчальних досягнень учнів.

Записуємо тему уроку: Аналіз контрольної роботи.

Учні записують в зошитах очікуваний бал(ОБ),одержаний бал за контрольну роботу(КР) і зображають свою реакцію відповідним малюнком(рефлексія).

При демонстрації одержаних балів відповідного рівня учні використовують сигнальні картки (високий – синього, достатній – жовтого, середній – зеленого, початковий – червоного).Хто задоволений своїм результатом , - підняли руки до неба і порадувалися успіху.(Рухова вправа: діти плещуть долонями).

 

2.Моніторинг навчальних досягнень учнів.

Кожен учень помічає свій особистий результат, зафарбовуючи відповідним кольором діаграму особистих досягнень.

 Кожен з вас побачив свій рівень навчальних досягнень, а зараз поглянемо який загальний рівень класу. Ви можете порівняти його із своїми досягненнями. (Демонструється діаграма навчальних досягнень класу виконана за допомогою комп’ютера. Середній бал подається у вигляді десяткового дробу.)

 

3.Типові помилки учнів.(На кожній парті знаходяться завдання одного з варіантів контрольної роботи).

Робота над особистими помилками учнів. Зразок запису біля дошки.

Всім хочеться одержати хороші результати, але…Якщо людину турбує її стан здоров'я, вона йде до лікаря і той, зробивши відповідні аналізи, установлює діагноз.

Навіть машини проходять комп’ютерну діагностику. Сьогодні й ми проведемо діагностику, щоб визначити причину допущених помилок.

У мене є для вас загадку: « Три , три, три, та три. Що одержиться ? » (Бесіда про культуру запису).Щоб записи були охайними і вірними, будьте уважними і розсудливими.

«Вона особа граматична і до обчислень також звична, із дробом десятковим дружить і знаком розділовим служить вона вам добре всім знайома і називають її…» (кома)

«Щоб дроби десяткові нам додати, як правильно їх треба підписати? Та відповідь є вам знайомою ми кому пишемо під комою»

 

V. Розв’язування вправ. Корекція знань і вмінь учнів. Тестування.

 

 

 

 

Учні тихенько встали

Фізкульт-хвилинку розпочали

Гарно ручки розім’яли

Як Клички по боксували

Як Шевченко у футболі

Забиваємо ми голи

Всі як Бубка пострибали

І за парти посідали

 

 

 

 

 

 

 

V. Повторення.

 

1.Усні вправи з використанням моделей.

В першому семестрі ми вивчали розділ «Геометричні фігури і величини», де ознайомилися з геометричними фігурами та їх властивостями. Пригадаємо їх.

2. Творчі роботи учнів.

Презентація учнівського проекту «квадратний метр»

 

VI. Підсумок уроку. Оцінки.

 

 

VІІ. Домашнє завдання.

Повторити п.28-30 № 862, 864, ст.210

Індивідуальні поради з поміткою кожного учня особисто відповідно до помилок, допущених ним при написанні контрольної роботи по типу завдань.

 

doc
Додано
18 листопада 2018
Переглядів
1067
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку