Домашнє завдання з теми: "Принципи тривимірного моделювання".

Про матеріал
Домашнє завдання з теми: "Принципи тривимірного моделювання" для учнів 9 класів.
Перегляд файлу

Домашнє завдання

Завдання: Створіть у редакторі Blender тривимірну модель, розташувавши за зразком куб, конус і тор (рис.1).

Порядок виконання:

1.Відкрийте програму Blender.

2. Виберіть у стартовому меню команду Загальне.

3. Ознайомтесь з інтерфейсом програми. Знайдіть об’єкти, позначені на рисунку 2 та на рисунку 3.

рис.2. Вікно редактора Blender

рис.3.Об’єкти сцени: камера (1), куб (2), джерело світла (3)

4. Уставте на сцену конус, налаштуйте його положення та розташування. Для цього:

1. Виконайте Додати ⇒ Сіть ⇒ Конус.

2. Перемістіть конус уздовж осі OZ так, щоб він розмістився над кубом. Для цього виберіть кнопку Переміщення та перетягніть синю стрілку так, щоб конус зайняв потрібне положення.

3. Збільшить у 1,5 раза радіус основи конуса. Для цього в області Властивості в блоці Масштаб установіть значення 1.5 в полях Х та Y. Зверніть увагу на послідовну зміну вигляду конуса.

5. Уставте на сцену тор, налаштуйте його положення та розташування. Для цього:

1. Виконайте Додати ⇒ Сіть ⇒ Тор.

2. Поверніть тор на 90° відносно осі ОХ. Для цього в області Властивості в блоці Обертання установіть значення 90 в поле Х. Зверніть увагу на зміну положення тору.

3. Перемістіть тор уздовж осі ОY так, щоб він розмістився перед передньою гранню куба, використовуючи інструмент Переміщення.

4. Зменште у 2 рази всі розміри тора, указавши значення 0.5 у всіх полях блока Масштаб в області Властивості.

6. Переконайтеся в правильності розміщення об’єктів, переглянувши їх з різних точок перегляду. Для цього переведіть вказівник у Вікно 3D-огляду та натисніть на додатковій цифровій клавіатурі клавішу, щоб побачити:

• 1 – вид спереду;

• 3 – вид справа;

• 7 – вид зверху;

• 9 – вид з протилежного боку.

Якщо під час перегляду в одному з видів стане помітно, що деякий об’єкт розташовано неправильно, то виберіть ім’я цього об’єкта в області Структуратор і змініть його положення, використовуючи інструмент Переміщення.

7. Відновіть на сцені перспективну проєкцію, перемістивши у Вікні 3D-огляду вказівник з натиснутим коліщатком прокручування миші.

8. Перегляньте одночасно чотири види сцени та з’ясуйте їхні особливості. Для цього:

  1.   Натисніть сполучення клавіш Ctrl+Alt+Q.
  2.   Визначте за написами у верхньому лівому куті утворених блоків вид проєкції та напрямок перегляду кожного виду.
  3.   Змініть точку перегляду сцени у блоці перспективної проєкції, перетягнувши кольорові маркери на інструменті гізмо. Визначте, чи впливає це на вигляд сцени у інших блоках.
  4.   Виберіть конус в одному з блоків. Зверніть увагу на його відображення в інших блоках.
  5.   Натисніть повторно сполучення клавіш Ctrl+Alt+Q.

9. Перегляньте створену модель через об’єктив камери, налаштуйте положення камери. Для цього:

  1.     Натисніть клавішу 0 на додатковій цифровій клавіатурі.
  2.     Змініть положення камери таким чином, щоб модель повністю вміщувалась у кадрі. Для цього:

1. Виберіть ім’я камери Camera в області Структуратор.

2. Змініть перетягуванням числові значення в полях блоків Розташування та Обертання в області Властивості. Слідкуйте за зміненням зображення в кадрі до досягнення потрібного результату.

3. Повторно натисніть клавішу 0.

10. Виконане завдання надайте у вигляді посилання на документ із скріншотами у процесі виконання.

docx
Додав(-ла)
Zadorozhna Victoria
Додано
16 травня
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку