Теоретичний матеріал на тему: "Додавання тривимірних примітивів"

Про матеріал
Теоретичні відомості до уроку на тему: "Додавання тривимірних примітивів" для учнів 9 класів.
Перегляд файлу

Тема11

Додавання тривимірних примітивів

image

Додавання тривимірних примітивів (Mesh) в Blender

                Додати – Сіть – Обрати потрібний об’єкт (Add – Mesh)

                Shift+A – Сіть – Обрати потрібний об’єкт ( Shift+A – Mesh)

Кожен тривимірний примітив має опорну точку, яка розміщена в центрі об’єкта. Після вставлення на сцену опорна точка об’єкта розміщується в точці, позначеній 3D-курсором.

Виконання операцій перетворення над об’єктами в Blender

З об’єктами у редакторі Blender можна виконувати операції перетворення:

                Переміщення (Move);

                Обертання (Rotate);

                Масштабування (Scale).

Перед виконанням операцій перетворення об’єкт потрібно виділити.

Способи виконання операцій перетворення над об’єктами в Blender:

                інструменти перетворення (в лівому верхньому куті вікна);

                Вкладка Трансформація в області Властивості (натиснути N – швидкий виклик панелі Трансформація);

                “Гарячі” клавіші:

G – переміщення;

R – обертання;

S – масштабування;

G, X – переміщення по вісі X;

G, Y – переміщення по вісі Y і так далі;

G, X, 2 – переміщення об’єкта по вісі X на 2 m;

G, Shift+X – переміщення по всіх осях, крім осі X;

К, X, 2 – обертання об’єкта по осі X на 2 градуси; S, 2 – збільшення масштабу об’єкта у 2 рази.

Дублювати об’єкт

Об’єкт – Дублювати об’єкти (Shift+D) (Object – Duplicate Objects).

Згладжування об’єкта:

1.            ПКМ на об’єкті – Згладжене тонування (Shade Smooth);

2.            В панелі праворуч обрати Object Data Properties (зелена кнопка, трикутник);

3.            Відкрити список Нормалі (Normals);

4.            Встановити прапорець Автозгладжування (Auto Smooth).

Змінити колір об’єкта:

1.            Вибрати об’єкт;

2.            В панелі праворуч обрати Materials Properties (червоний “м’ячик”);

3.            Кнопка Вжити вузли (Use Nodes);

4.            Основний колір (Base Color);

5.            Обрати колір.

pdf
Додав(-ла)
Zadorozhna Victoria
Додано
16 травня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку