Домашні улюбленці та дикі тварини частини тіла.

Про матеріал
Перевірити рівень засвоєння матеріалу з теми * Скільки ніг?*., рівень умінь застосовувати вивчене в знайомих і змінених ситуаціях.
Перегляд файлу

Домашні улюбленці та дикі тварини. Частини тіла.

Хід уроку

l.Початок уроку

1.Greetings

T. Good morning, children. I’m glad  to see you again and I think you  are well today. Am I right ? How are you today?

P1.  1. I am well.

P.2. I am fine.

P.3. I am OK.’

P.4. I am happy.

P.5. I am hungry.

T. Well, thank you. Lets sing a song « How are you».

Ps. ( Діти співають пісню , дивлячись на екран телевізора і повторюючи рухи).

ll.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Повідомлення теми і мети уроку.

T. The topic of our lesson is pets and animals and parts of the body.

2.Введення в іншомовну атмосферу.

### Pronanciation drill

{ j}  yes, yellow, grey.

Letter  Yy

{ i}   happy,  family, funny.

Song  « Are you happy ?»

### Conversation

T.So, pupils I have a surprise for you. This is a toy. But you have to guess. What toy is this? Ask questions to guess.

P1. Is it a robot?

T. No, it is not.

P2. Is it a doll?

T. No, it is not.

P3.Is it a car?

T. No, it is not.

P. Is it a teddy bear?

T.Yes it is.

Let’s sing song « Is this a dog?»

lll.Активізація опорних знань.

  1. Повторення раніше  вивчених лексичних і граматичних структур.

Дітям роздаються картинки тварин. Тваринки оживають і називають себе за допомогою чарівної палички, якою до них торкається вчитель.

P1. I am a frog.

P2. I am a cat.

P3. I am a  rabbit.

T. Introduce  your friend

P4. He is a dog.

P5. She is a fish.

P6.He is a fox.

T. We use he ….  for   він, and she is -   for вона.

Song  «Who is she?»

На дошці  вправа( з*єднай першу букву кожного слова з його другою частиною).

S                                                other

B                                                ister

F                                                rother

M                                            ather

  1. Practice grammar.

We                                  have got

I have                              have  got

She                                   has got

It                                       has  got

 

  1. Writing  Activity.

Ex. 2. P.51 . WB.

Reading activity

T. Read text page 70

Ps. Учні читають текст…

 

lV.Фізкультхвилина.

T.Let’s sing song about animal and do the actions.

Ps.Sing a song « I am a big – big cat».

 

V.Закріплення та систематизація  лексичних одиниць.

1.T.It is great. And now pupils look at over teddy bear and try to recall parts of the face you know( на дошці картки зі словами - назвами частин обличчя, діти читають ці слова й беруть по черзі вирізані  з кольорового паперу частинки обличчя і тіла  й прикріплюють їх, роблячи цим макет *ведмедика*.)

2.Перегляд мультфільму англійською мовою «Big bear in a big blue house», Part2 «Colors».

Методичний коментар. Під час перегляду мультфільму діти запам’ятовують  дії ведмедика зі змінювання кольорів, по закінченню учні виконують завдання на альбомах аркушах за допомогою фарб і пензлів, малюючи повітряні кульки змішаними кольорами: червоний + жовтий = оранжевий; жовтий + синій = зелений; червоний + синій = фіолетовий,повторюючи цим  самим раніше  вивчений лексичний матеріал із теми «Кольори».

 

Red +Yellow= Orange

Yellow+ Blue = Green

Red + Blue = Violet

Після  малювання учні  виконують пісню « Red, Yellow, Blue, and Green».

Опис ведмедя  за допомогою картинок.

 

Make up a story.

This is a …… . It *s name is Teddy. It has got 2 …….  (small ears) and brown ….. …..(eyes). The bear has got a big …(nose) and  a small…… (mouth). It is very funny.

 

Vl. Підбиття підсумків.

 

T.Thank you very much for your work.

Today at the lesson we:

P1. Sing songs.

P2. Read.

P3.Write.

P4.Dance

 

T.   The lesson is over. Good – bye.

docx
Додано
1 січня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку