Домашні улюбленці та дикі тварини. Частини тіла.
Хід уроку
l.Початок уроку
1.Greetings
T. Good morning, children. I’m glad to see you again and I think you are well today. Am I right ? How are you today?
P1. 1. I am well.
P.2. I am fine.
P.3. I am OK.’
P.4. I am happy.
P.5. I am hungry.
T. Well, thank you. Let’s sing a song « How are you».
Ps. ( Діти співають пісню , дивлячись на екран телевізора і повторюючи рухи).
ll.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Повідомлення теми і мети уроку.
T. The topic of our lesson is pets and animals and parts of the body.
2.Введення в іншомовну атмосферу.
### Pronanciation drill
{ j} yes, yellow, grey.
Letter Yy
{ i} happy, family, funny.
Song « Are you happy ?»
### Conversation
T.So, pupils I have a surprise for you. This is a toy. But you have to guess. What toy is this? Ask questions to guess.
P1. Is it a robot?
T. No, it is not.
P2. Is it a doll?
T. No, it is not.
P3.Is it a car?
T. No, it is not.
P. Is it a teddy bear?
T.Yes it is.
Let’s sing song « Is this a dog?»
lll.Активізація опорних знань.
Дітям роздаються картинки тварин. Тваринки оживають і називають себе за допомогою чарівної палички, якою до них торкається вчитель.
P1. I am a frog.
P2. I am a cat.
P3. I am a rabbit.
T. Introduce your friend
P4. He is a dog.
P5. She is a fish.
P6.He is a fox.
T. We use he …. for він, and she is - for вона.
Song «Who is she?»
На дошці вправа( з*єднай першу букву кожного слова з його другою частиною).
S other
B ister
F rother
M ather
We have got
I have have got
She has got
It has got
Ex. 2. P.51 . WB.
Reading activity
T. Read text page 70
Ps. Учні читають текст…
lV.Фізкультхвилина.
T.Let’s sing song about animal and do the actions.
Ps.Sing a song « I am a big – big cat».
V.Закріплення та систематизація лексичних одиниць.
1.T.It is great. And now pupils look at over teddy bear and try to recall parts of the face you know( на дошці картки зі словами - назвами частин обличчя, діти читають ці слова й беруть по черзі вирізані з кольорового паперу частинки обличчя і тіла й прикріплюють їх, роблячи цим макет *ведмедика*.)
2.Перегляд мультфільму англійською мовою «Big bear in a big blue house», Part2 «Colors».
Методичний коментар. Під час перегляду мультфільму діти запам’ятовують дії ведмедика зі змінювання кольорів, по закінченню учні виконують завдання на альбомах аркушах за допомогою фарб і пензлів, малюючи повітряні кульки змішаними кольорами: червоний + жовтий = оранжевий; жовтий + синій = зелений; червоний + синій = фіолетовий,повторюючи цим самим раніше вивчений лексичний матеріал із теми «Кольори».
Red +Yellow= Orange
Yellow+ Blue = Green
Red + Blue = Violet
Після малювання учні виконують пісню « Red, Yellow, Blue, and Green».
Опис ведмедя за допомогою картинок.
Make up a story.
This is a …… . It *s name is Teddy. It has got 2 ……. (small ears) and brown ….. …..(eyes). The bear has got a big …(nose) and a small…… (mouth). It is very funny.
Vl. Підбиття підсумків.
T.Thank you very much for your work.
Today at the lesson we:
P1. Sing songs.
P2. Read.
P3.Write.
P4.Dance
T. The lesson is over. Good – bye.