Календарно-тематичний план. 2 клас. ІІ семестр.

Про матеріал
Даний календарно-тематичний план розроблений за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ для 2-го класу (ІІ семестр, 1 год. в тиждень).
Перегляд файлу

Дата

Тема уроку

Література, дидактичний матеріал

Лексика

К-сть годин

Примітка

Очікувані результати

ІІ семестр

Тема:

“Природа”

(5 годин)

18

 

23.01

Структури. Лексика.

Пори року.

Lapbook “Seasons”

 

Ex. 1, p.39

Ex. 2, p.39

Ex. 4, p.39

 

Ex. 2, p.45

What season is it?

- It is (spring, summer, autumn, winter).

What colour is (spring, summer, autumn, winter)?

- It is (yellow, white, green and bright).

seasons,

spring,

summer,

autumn,

winter

1

 

- висловлюється про важливість збереження природи;

 

- цінує та бережливо ставиться до природи;

 

- розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.

 

 

19

30.01

Структури. Лексика.

Let’s talk about weather!

A game “My Seasons and Weather Wheel”

 

Ex. 1, p.38

Ex. 1, p.41

Ex. 1, p.39

Ex. 1, p.42

Ex. 1, p.43

 

Ex. 1, p.45

 

 

It is (warm and windy) today.

 

leaf,

flower,

bench,

ski,

skate,

snowballs,

rainy,

hot,

sun,

sky

1

 

20

06.02

Структури. Лексика.

Читання слів та словосполучень.

A game “Seasons”

 

Ex. 1, p.47

 

Ex. 1, p.48

Santa,

Christmas,

present,

fir tree,

star,

boat, sock 

1

 

21

13.02

Структури. Лексика.

Погода взимку.

Виготовлення паперової новорічної іграшки (project “My Christmas Toy”)

 

Ex. 1, p.43

 

Ex. 1, p.49

It is winter.

windy,

cold,

snowy,

ski,

skate,

play, snowballs

1

 

22

20.02

Діагностична робота з теми (акцент - письмо)

 

 

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

Тема:

“Людина”

(5 годин)

23

27.02

Структури. Лексика.

Physical appearance.

A game “Magic Mirror”

 

Ex. 1, p.58

Ex. 1, p.62

 

Ex. 4, p.59

I’ve got…

I’m beautiful.

blue eyes,

green eyes,

brown hair,

fair hair,

curly,

straight,

long,

short

1

 

- називає/описує когось;

 

- представляє себе/когось;

 

 

 

- розуміє та виконує прості вказівки.

 

 

24

06.03

Структури. Лексика.

Parts of the body.

A game “My Body Wheel”

 

Завдання на картках

I’ve got …

I can…

face,

cheek,

lip,

ear,

mouth,

nose,

head,

arm,

hand,

fingers,

leg,

foot,

toes

1

 

25

13.03

Структури. Лексика.

Розповідь про зовнішність друга (з опорою на зразо

Ex. 3, p.58

Ex. 4, p.58

 

This is my friend….

He’s got… / She’s got…

 

1

 

26

20.03

Структури. Лексика.

Project “My Funny Man”

 

Ex. 1, p.65

Ex. 2, p.65

 

It’s a funny little man.

He’s got two hands.

He can clap.

funny,

little,

man

1

 

27

03.04

Діагностична робота з теми (акцент – читання)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

Тема:

“Свята і традиції”

(4 години)

28

 

10.04

 

Структури. Лексика.

Свята.

Project “Winter holidays”

Завдання на картках

Show me…

What is your favourite holiday?

My favourite holiday is …

We wish you a Merry Christmas and a happy New Year!

St. Nicholas Day, Christmas, New Year

St. Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day, Victory Day, Independence day, Halloween

have got, presents,

a star,

a flag,

a present,

a tree

1

 

- вітає зі святом, пише вітальні листівки (з допомогою вчителя);

 

- виражає настрій.

 

 

29

17.04

Структури. Лексика.

Моє день народження.

A game “My Birthday”

 

Завдання на картках

How old are you?

I am…

It is my birthday today.

Happy birthday to you.

Birthday

today, present, cake, balloon, candle

1

 

30

24.04

Структури. Лексика.

Вітальні листівки.

Project “Greeting card”

 

Завдання на картках

Dear, mum!

I wish you a Merry Christmas and a  happy  New Year!

have got presents,

a star,

a flag,

a tree

1

 

31

01.05

 

Діагностична робота з теми (акцент – аудіювання).

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

 

 

1

 

Тема:

“Харчування”

(4 години)

32

 

08.05

 

Структури. Лексика.

Food

 

Ex. 1, p.62

Ex. 1, p.68 Ex. 1, p.69

 

Ex. 3, p.71

 

What do you like?

- I like (soup). I don’t like (rice).

soup, meat, fish, rice,

tomato soup, juice,

vanilla ice, cream,

dessert, drinks

2

 

- розрізняє здорову та шкідливу їжу;

- складає просте меню з корисних продуктів;

- розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика.

33

15.05

Project “Main dishes, drinks and desserts”

 

Завдання на картках

Лексика по темі

1

 

34

22.05

Виготовлення паперової декорації з паперовими продуктами харчування

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми

1

 

35

29.06

Діагностична робота з теми (акцент - говоріння)

Завдання на картках

1

 

 

 

 

За програмою - ___________________ год.

 

 

Виконано - _______________________ год.

 

 

Теми об’єднано - __________________

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
3 січня
Переглядів
2515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку