№ |
Дата |
Тема уроку |
Література, дидактичний матеріал |
Лексика |
Примітка |
Очікувані результати |
|
ІІ семестр Тема: “Природа” (5 годин) |
|||||||
18
|
23.01 |
Структури. Лексика. Пори року. Lapbook “Seasons”
|
Ex. 1, p.39 Ex. 2, p.39 Ex. 4, p.39
Ex. 2, p.45 |
What season is it? - It is (spring, summer, autumn, winter). What colour is (spring, summer, autumn, winter)? - It is (yellow, white, green and bright). seasons, spring, summer, autumn, winter |
1 |
|
- висловлюється про важливість збереження природи;
- цінує та бережливо ставиться до природи;
- розуміє наслідки нераціональних дій людини на навколишнє середовище.
|
19 |
30.01 |
Структури. Лексика. Let’s talk about weather! A game “My Seasons and Weather Wheel”
|
Ex. 1, p.38 Ex. 1, p.41 Ex. 1, p.39 Ex. 1, p.42 Ex. 1, p.43
Ex. 1, p.45
|
It is (warm and windy) today.
leaf, flower, bench, ski, skate, snowballs, rainy, hot, sun, sky |
1 |
|
|
20 |
06.02 |
Структури. Лексика. Читання слів та словосполучень. A game “Seasons”
|
Ex. 1, p.47
Ex. 1, p.48 |
Santa, Christmas, present, fir tree, star, boat, sock |
1 |
|
|
21 |
13.02 |
Структури. Лексика. Погода взимку. Виготовлення паперової новорічної іграшки (project “My Christmas Toy”)
|
Ex. 1, p.43
Ex. 1, p.49 |
It is winter. windy, cold, snowy, ski, skate, play, snowballs |
1 |
|
|
22 |
20.02 |
Діагностична робота з теми (акцент - письмо)
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми |
1 |
|
||
Тема: “Людина” (5 годин) |
|||||||
23 |
27.02 |
Структури. Лексика. Physical appearance. A game “Magic Mirror”
|
Ex. 1, p.58 Ex. 1, p.62
Ex. 4, p.59 |
I’ve got… I’m beautiful. blue eyes, green eyes, brown hair, fair hair, curly, straight, long, short |
1 |
|
- називає/описує когось;
- представляє себе/когось;
- розуміє та виконує прості вказівки.
|
24 |
06.03 |
Структури. Лексика. Parts of the body. A game “My Body Wheel”
|
Завдання на картках |
I’ve got … I can… face, cheek, lip, ear, mouth, nose, head, arm, hand, fingers, leg, foot, toes |
1 |
|
|
25 |
13.03 |
Структури. Лексика. Розповідь про зовнішність друга (з опорою на зразо |
Ex. 3, p.58 Ex. 4, p.58
|
This is my friend…. He’s got… / She’s got…
|
1 |
|
|
26 |
20.03 |
Структури. Лексика. Project “My Funny Man”
|
Ex. 1, p.65 Ex. 2, p.65
|
It’s a funny little man. He’s got two hands. He can clap. funny, little, man |
1 |
|
|
27 |
03.04 |
Діагностична робота з теми (акцент – читання) |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми |
1 |
|
||
Тема: “Свята і традиції” (4 години) |
|||||||
28
|
10.04
|
Структури. Лексика. Свята. Project “Winter holidays” |
Завдання на картках |
Show me… What is your favourite holiday? My favourite holiday is … We wish you a Merry Christmas and a happy New Year! St. Nicholas Day, Christmas, New Year St. Valentine’s Day, Easter, Mother’s Day, Victory Day, Independence day, Halloween have got, presents, a star, a flag, a present, a tree |
1 |
|
- вітає зі святом, пише вітальні листівки (з допомогою вчителя);
- виражає настрій.
|
29 |
17.04 |
Структури. Лексика. Моє день народження. A game “My Birthday”
|
Завдання на картках |
How old are you? I am… It is my birthday today. Happy birthday to you. Birthday today, present, cake, balloon, candle |
1 |
|
|
30 |
24.04 |
Структури. Лексика. Вітальні листівки. Project “Greeting card”
|
Завдання на картках |
Dear, mum! I wish you a Merry Christmas and a happy New Year! have got presents, a star, a flag, a tree |
1 |
|
|
31 |
01.05
|
Діагностична робота з теми (акцент – аудіювання). |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми
|
1 |
|
||
Тема: “Харчування” (4 години) |
|||||||
32
|
08.05
|
Структури. Лексика. Food
|
Ex. 1, p.62 Ex. 1, p.68 Ex. 1, p.69
Ex. 3, p.71
|
What do you like? - I like (soup). I don’t like (rice). soup, meat, fish, rice, tomato soup, juice, vanilla ice, cream, dessert, drinks |
2 |
|
- розрізняє здорову та шкідливу їжу; - складає просте меню з корисних продуктів; - розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у меню ресторанів швидкого харчування, де є фотографії страв, або у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика. |
33 |
15.05 |
Project “Main dishes, drinks and desserts”
|
Завдання на картках |
Лексика по темі |
1 |
|
|
34 |
22.05 |
Виготовлення паперової декорації з паперовими продуктами харчування |
Повторення лексичного та граматичного матеріалу з теми |
1 |
|
||
35 |
29.06 |
Діагностична робота з теми (акцент - говоріння) |
Завдання на картках |
1 |
|
За програмою - ___________________ год.
Виконано - _______________________ год.
Теми об’єднано - __________________