Дослідники також запитали про те, чого учні бояться найбільше в разі повернення до традиційного шкільного навчання. Одним із найбільших бар’єрів для учнів обох країн виявилися незручності з раннім підйомом та дорогою до школи – про це вказали 34% польських та 36% українських школярів.
Кінестетики чутливі до всього, що відбувається навколо, люблять глибокі дискусії, спілкування з емоційним обміном, обговоренням того, що відчувають інші. Для кінестетика дотик має глибокий сенс і велику цінність. Вони люблять тілесний комфорт і зручність навколишнього простору. Щоб діти-кінестетики зрозуміли навчальний матеріал, їм необхідно його спробувати, помацати, тобто зробити певну дію, рух. Вони найліпше засвоюють те, що роблять руками. Їм потрібно постійно рухатися — бігати, стрибати, грати, тож важливо виділяти перерви між заняттями для зарядки.
ігри, фізкультхвилинки корисні для дітей, які дистанційно навчаються і виконують завдання за допомогою комп’ютера. Дітям кінестеикам простіше сприймати інормацію через ділові та рольові ігри, програвання кейсових ситуацій, постановки і сценки тощо. Що більше фізичних сил діти-кінестетики витратять, щоб засвоїти нові знання, то успішніше застосовуватимуть їх у подальшому навчанні. Завдяки рухливим іграм, фізкультхвилинкам, невеликим інсценівкам вони працюватимуть продуктивніше, зокрема: сприйматимуть інформацію без напруження;будуть зосередженішими;ліпше концентруватимуться під час уроку.
Щоб урок, зокрема і в дистанційному форматі, став цікавим для дітей із різними типами сприймання, запропонуйте педагогам використовувати гейміфікацію. Це організація освітнього процесу, в якому ігрові правила застосовують, щоб досягати освітніх цілей. Гейміфікація має для дітей кілька переваг. Зокрема в них: -збільшується мотивація до навчання;-розвиваються та вдосконалюються комунікативні навички;-знання застосовуються у грі «тут і зараз»;-накопичується досвід;-відпрацьовуються чіткі алгоритми дій.
Отже, щоб урок, виховний захід очно і в дистанційному форматі став цікавим для дітей із різними типами сприймання, важливо використовувати різні канали сприймання інформації, наповнювати урок або виховний захід різними формами ознайомлення з матеріалом, використовувати ігрові технології.