Презентація "Методичні родзинки на уроках української мови, української та зарубіжної літератури. Добірка цікавих завдань для очного та дистанційного навчання" (рефлексія, самооцінювання, самооцінювання в групі, самооцінювання в парі, формувальне оцінювання, чек-листи). Джерела використаної інформації: 1. Завдання виконані на сервісі https://www.canva.com/ . 2. Завдання створені за онлайн-курсами на платформі https://www.ed-era.com/courses/ : “Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання” вже доступні на платформі", "«Бери й роби», «Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям?», «Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва», «Учителі в курсі: базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян», «Оцінювання без знецінювання», «Школа для всіх». 3. Онлайн-вебінари від ТОВ «Літера ЛТД». 4. Формувальне оцінювання "Методична платформа" до підручника «Зарубіжна література. 5 клас» авторського колективу під керівництвом Ольги Ніколенко (К., ВЦ «Академія», 2022) https://www.5klas.com.ua/ .